neděle 24. března 2013

Essence - Love it or leave it + Dreams for sale (LE Hugs&kisses)

Přeji příjemný nedělní večer! :)
Bohužel píši až teď, protože se nám v týdnu pokazil počítač a nestihla jsem přestím přednastavit nějaké články, snad se ale tolik nestalo a teď už to zase poběží normálně ;) Dneska opět o nehtech:) Vyhovuje Vám toto střídání článků (recenze x nehty)? Nebo byste upřednostnily pouze jeden typ? Budu moc ráda za Váš názor ;)


Love it or leave it je poměrně výrazný světle zelený lak s kapičkou žluté. Čekala jsem, že na nehtech bude opravdu hodně křiklavý, ale naštěstí ne:) Tak nějak se dokázal přizpůsobit a pohledem nijak nerušil, alespoň já si to myslím, neboť u nikoho zvláštní pozornost neprobudil :D


Konzistenčně je tak akorát, ani hustý, ani řídký. Poměrně dobře kryje, k dokonalosti stačily 2 vrstvy. Co mě ale hodně překvapilo, bylo opravdu bleskurychlé schnutí. Což máme rády snad všechny:) Jak už ale u mě v poslední době bývá zvykem, nestačilo mi to a musela jsem lak něčím ozvláštnit:) Volba padla na jeho "limitkového brášku" Dreams for sale.


Dreams for sale je průhledná tekutina se spoustou duhových třpytek a větších hexagonek. Všechny krásně mění barvy od oranžové po zelenou a modrou:) Opět jsem pro větší a dle mého lepší efekt nanášela dvě vrstvy. I tady musím zmínit skvělé schnutí, za chvilku jsem mohla dělat cokoli, a to jsem měla nalakováno 6 vrstev :D Nehty mi vydržely zhruba 3 dny naprosto v pořádku, pak už se začaly odlupovat hrany nehtů, ale i tak byl nositelný. 
Slibuji, že na nějakou dobu si dám od Essence limitek pokoj, mám sice ještě jeden lak, ale s ním už Vás "otravovat" nebudu a nechám si ho v záloze na horší časy ;) :D

Co Vy a Essence limitky - kupujete/nekupujete? Nosily byste takovouto zelenou?
přeji úspěšný vstup do nového týdne!, Luci:)

11 komentářů:

  1. Přesně tenhle lak jsem si nedávno koupila ve výprodeji :) Taky ho mám teď na nehtech. Strašně mi připomíná Velikonoce a jaro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím:) taky mi připomínal jaro, tak jsem ho nalakovala a napadla kupa sněhu:/ :D

      Vymazat
  2. Já na nehtech snesu jakoukoliv barvu, až se tomu občas divím, jak jsou všichni nervní z toho, že mají červený lak a je to hodně výrazné a já tam můžu mít neonovou žlutou a je mi to fuk :D. Ale to na tom budeme asi stejně, jsme přece bloggerky :D :).

    OdpovědětVymazat
  3. Je to super barva, klidně bych si ho dala na nehty, zrovna dneska jsem si nalakovala žlutý nehty :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá krásně a moc mě potěšila zpráva, že rychle schne, protože jsem ho nedávno nakonec taky koupila a ještě se nedostala k jeho nalakování, ale vypadá bezvadně, takže se už těším. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná kombinace! Já takovéhle výrazné jedovaté miluju :))

    OdpovědětVymazat
  6. ja kupujem, ked ma nieco zaujme, co ma teraz dlho akosi nic neodlovilo, ale tvoja manikura je zato nadherna!

    OdpovědětVymazat
  7. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?


    Vivianista.com

    OdpovědětVymazat
  8. oba tieto laky mám :) ten zelený si naplno užijem v lete :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...