středa 27. června 2012

25 followers giveaway! - UKONČENO

Jak jsem slíbila, tak taky dělám. Je vás tu už krásných 25, což mě neuvěřitelně těší! :) Pro vás ostatní je to určitě zanedbatelné číslo, ale pro mě je to pocta.. opravdu:) A proto bych vás, mé čtenáře chtěla nějak odměnit ;) Vím, není to nic světoborného.. vše se více méně dá sehnat naprosto bez problému, ale i tak.. budu jen ráda, když se zúčastníte :)
Výhra zahrnuje:melounové tělové mléko od Baley
• lak od Flormaru U26
• červený mini lak od Reginy
• lak od Gabrielly Salvete 146
• nehtové ozdoby od Miss sporty "lovely hearts"
• stíny od Miss sporty - Mineral Earth
• modrozelené náušnice SIX

A co pro výhru musíte udělat?
• byla bych moc ráda, abyste byli mým pravidelným čtenářem přes GFC (v případě, že jste jím byli už před soutěží, zařadím vás do "slosování" 2× - nebojte, mám vás napsané:) - ale vítaní jsou i noví čtenáři;))
• napište co si myslíte o stránkách blogů na facebooku? Založit či ne?
• doporučte mi nějakou vaši oblíbenou písničku vhodnou na léto :)
• vše napiště do komentáře společně s vaším e-mailem
+ naprosto dobrovolně můžete napsat cokoli, jestli vás něco tíží ohledně mého blogu :) prostě, jestli máte něco na srdci, tak určitě sem s tím!:) 

Myslím, že pravidla nejsou nijak složitá :) Nemusím snad ani říkat, že kdo nesplní tyto tři body výše, tak nebude zařazen do slosování ;) Budu se těšit na vše odpovědi ;)
Soutěž je otevřená pro ČR a Slovensko a bude ukončena 15.7. a vyhodnocena hned jak se vrátím z dovolené ;)
Takže "tfuj tfuj", všem přeji hodně štěstí!:)

68 komentářů:

  1. •stránka na fb je super, určitě bych se přidala :) takže založit
    •No já mám momentálně ráda hodně písniček, doporučuji CD od Carly Rae Jepsen-Curiosity má sice pomalejší písničky, ale úžasný
    • R-Graphic@seznam.cz

    •Něco milého? Tvůj blogspot navštěvuji už dlouho, dá se říct, že skoro od začátku, vždycky se těším na nové články...

    OdpovědětVymazat
  2. Už sledujem aj cez GFC, predtým len cez bloglovin´

    FB stránky blogov sú fajn, hlavne keď pridávaš krátky príspevok :)

    Foster the People - Dont stop :)

    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji sleduji :)
    FB stránky blogu bych uvítala :)
    Oblíbená kosmetika na léto? Voděodolná One by One! :)
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji.
    Mám ráda když můžu lajknout blog na facebooku..:)
    Hudba na léto tak třeba od Leedry Chapman:).

    Máš úžasný blog!♥
    veverkanovakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. -Stranka na facebooku neni vubec spatna, daji se tam psat treba kratke reporty o tom ze je novy clanek na blogu a nebo jen tak nejake info, pro ktere je treba zbytecne delat clanke zvlast :)

    -neposloucham zrovna takove ty typicke letni, ja jsem na jiny typ, ale treba Danza Kuduro nezklame nikdy, jinak se mi zrovna libi Epica - Storm the sorrow

    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Vždycky jsem si myslela, že tvůj blog sleduji a já ho nesledovala.. omlouvám se :-D Napraveno :)

    Jinak o Facebooku si myslím, že je dobré ho mít, má li blog velkou návštěvnost, ale pokud se rozjíždí, je to nejspíš zbytečné :)

    A jakou písničku? To je těžké, poslouchám rádio a svou oblíbenou mám, ale letní určitě není :-D Třeba Renan Luce - La lettre (miluji francouzštinu).
    Hezký den,
    Majdikr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji :)

    Stránky na fb nejsou špatné, ale kdybych měla sledovat každou blogerku jako tady tak nevím.. nejsem velkým zastánce fb stránek, už mě ta mánie nějak přešla.. :D

    Já jsem si poslední dobou hrozně oblíbila od Nicky Minaj - Starship :)

    olga.kacerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Stránky na FB? Jsem rozhodně pro, protože na Fb brouzdám přes mobil několikrát denně a takhle by mi neunikl žádný tvůj článek, takže jsem pro založení! :)
    Písnička na léto?
    Teď jsem si zamilovala Cheryl Cole - Call My Name
    A ráda bych tě pozvala na svůj blog, snad se ti bude líbit :)
    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    lucie.martinakova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. podľa mňa je super ak má blog aj svoju stránku na fb, pretože na fb som každú chvíľu a vždy si tam nový článok všimnem
    vidím, že nicki minaj tu už je a musím len súhlasiť začala sa mi jej hudba veľmi páčiť a okrem toho je strašne veľa pesničiek ťažko vybrať
    tak neviem či je na leto ale ja mám strašne rada mandrage- šrouby a matice a flo-rida -whistle je teraz úplne skvelá, ale ja som jej už prepočúvaná

    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Stránky na fb sú strašne super,aj môj blog ju tam má.Rada sledujem blogy tam a aj cez gfc,pretože na facebooku som častejšie.Niektoré nové články sa mi ani na bloggeri nezobrazujú,takže aj vďaka stránke na fb o nich vlastne viem :) Tých pesničiek na leto je strašne veľa,napríklad Whistle od FloRida,Starships od Nicki Minaj,Tacata od Tacabro,So good od Boba atď. :D
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  11. krásná giveaway, tolik skvělých cen :) báječný blog, líbí se mi styl tvého psaní a vlastně všechny články :))
    jestli chceš, určitě si je založ, já bych chtěla taky stránku na FB, ale mám strach, aby to neviděli mí přátelé :/
    na léto? třeba Cody Simpson - Summertime nebo Angel :)
    veronika.penkava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. fb stranka môže byť- vôbec by mi to neprekážalo ;´D
    žijeme len raz(song)..:)
    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Na tvůj blog jsem narazila až teď a musím říct, že je super! Prohlídla jsem si ho úplně na začátek a všechny články jsou skvělý - zajímavý tipy na laky:)
    Přes google tě sleduju, blogy na facebooku jsou rozhodně skvělý! Já se teda vždycky koukám nejdřív na fb a až pak na bloggera, takže články publikované na fb mám dříve přečtené:), doporučuju založit!:)
    Já po Rock for people pořád poslouchám The Kooks - Ooh La, nevím jestli je letní, ale je božíí!
    email: stranska.anna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. fb stránky sú super ked tam pridávaš aj niečo iné ako to že máš nový post na blogu :)
    ja milujem call me maybe :)
    k.malatinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. FB stránky blogů mi přijdou dobré, protože FB má téměř každý a každý, kdo čte tvůj blog se dozví, kdy je např. nový článek :)
    Písníčka na léto ? Flo-rida - Whistle :)

    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. helou :)
    FB sa urcite oplati, mozes tam updatovat svoje posty a davat takisto tipy na clanky a odkazy, co ludia s podobnym vkusom ocenia :)
    a pesnicku si daj B.O.B - So Good, aj lyrics

    bubbles269@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, FB je dobrý hlavně kvůli novým článkům, i když někdy jsou tam odkazy později a já mám článek již dávno přečtený...
    moje letní pisnička je call me maybe
    vendulajustova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Facebook je dobrý pro blogery ale až mají více pravidelných čtenářů,být tebou tak si počkám aspon na 100ku,myslím že to bude hned,máš to tu moc hezký a hlavně kvalitní :)
    Já nevím,zatím žádnou letní písničku ani nemám,to teprv přijde ;)
    reieva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. fb stránka podľa mňa určite áno ! :)
    letná pesnička :) rihanna-have you been ..
    eabeilleslife@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, mám taktiež blog, ale zavesiť ho aj na facebook, o tom som nejako nepremýšľala. Myslím si, že by som to potom všetko nestíhala a hlavne, keď príde škola v septembri :-D Ale ja sama osobne si rada pozriem aj blogy na fb :) A letná pesnička? Jednoznačne: will.i.am - This Is Love ft. Eva Simons. Ja na nej fičím od začiatku leto a momentálne ju pčúvam taktiež pri písaní tohto komentára :) Inak fakt pekný blog :) A neboj, čitatelia ti pribudnú raz dva ;)
    zirova.timea@zoznam.sk


    www.beautybytimej.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Stránka na FB je určitě další možnost, jak dát o blogu vědět a když budeš mít nápady na zajímavé příspěvky i tam, tak proč ne :)
    Pro mě je song letošního léta jednoznačně EGO ft. Robert Burian - Žijeme len raz !! :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojky :) stranka na Fb je dobry napad :) ale musis na to mi hodne casu,abys stihalas Fb stranku a svuj blog :)
    A letni pisnicka? Myslim si,ze na leto je skvela od Gusttava Lima Balada boa ;)
    Jinak hezke prazdniny :)
    ehik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. coropax@gmail.com

    Čo sa týka založenia stránky na FB som určite ZA! Moje obľúbené peničky na leto sú hneď 3: Flo Rida- Whistle, DJ Antoine- Ma Chérie a Simple plan ft.Seaun Paul-Summer Paradise :)

    OdpovědětVymazat
  24. to je otazka: zalozit, nezalozit? Ak ti mam ja povedat, mam blog a nezalozila som..na jednej strane je to fajn, ale na druhej strane sa budes musiet v podsatte starat aj o FB..odpisovat a davat o sebe vediet... Ja si mylsim, ze staci blog..mam aj na fb pridane blogy, ale najcastejsie si ich pozeram cez blog ako fb..
    Moja piesen, ktoru som si oblubila toto leto je od Beyonce Love on the top: http://www.youtube.com/watch?v=Ob7vObnFUJc Mozno vam poviem aj pikosku, ze klobuk, ktory ma na hlave je este československý :)
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj,
    sleduji tě přes GFC :( co se týče fcb-stránky blogů si nepřidávám, na to mám GFC, fcb je můj osobní profil, takže tak:)Snad ti můj názor nějak pomůže :D
    Oblíbená letní písnička? Třeba Kings of leon- Use somebody :)

    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. stránku na fb rozhodně založ :)
    letní písnička: Simple Plan - Summer Paradise
    tvůj blog se mi velmi líbí :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Založ si!! :) Mám jí taky,sice mám málo odběratelů ale je to super :)
    Píšnička Summer Jam. :)

    NicoChicoFashion@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. zejzen@gmail.com
    No proč ne stránku na fb... určitě získáš více fanoušků. :)
    Vhodná písnička na léto: Mambo Italiano :) <3
    http://www.youtube.com/watch?v=bzUfmh3G9AE

    OdpovědětVymazat
  29. Nejsem fanouškem facebooku takže za mě určitě nezakládat FB stránku blogu. Příde mi to zbytečné když už mám nějakej blog ráda tak tam chodim často a nepotřebuju abych měla zaspamovanej FB odkazama. :D
    Písnička na léto ---> http://www.youtube.com/watch?v=1G4isv_Fylg
    Coldplay - Paradise (klasika) :DD

    zizkozuz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. -založit :)
    -Flo Rida - Whistle, Foster The People - Pumped Up Kicks, Olly Murs - Heart Skips a Beat, Red Hot Chili Peppers - The Adventures of Rain Dance Maggie...:D
    hronovamar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Takové nádherné ceny!
    Jinak fb stránku bych být Tebou zatím nezakládala a ještě nějaký čas počkala :)
    Celeste Bunckingham-Run run run, Emily Sande-My kind of love, Fun-We are young, Lonsdale Boys Club-Light me up, když se podíváš na můj blog, tak tam písniček najdeš dost, skoro u každého článku nějakou mám :)
    sumovaverr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Mám radšej FB, takže založiť :)
    Ja mám rada už skoro klasiku Ego, Robert Burian- Žijeme len raz, Coldplay-Paradise, Simple Plan- Summer Paradise

    martina.skoldovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj Luci :)
    *Sleduju tě :) Ikdyby tu tato soutěž nebyla, určitě se stanu pravidelným čtenářem, protože se mi to tu líbí.
    *Jsem proti FB stránce. Ikdyž FB teď používá hodně lidí, nedělala bych ji. Co by jsi dávala tam, můžeš dát i sem.
    *Doporučuji například Tim Berg - Seek Bromance. I videoklip je letní.
    *Můj e-mail je swetee@seznam.cz
    *Četla jsem si i starší články a musím zatleskat. Opravdu super blog se sympatickou holčinou. Zálibu v lacích máme stejnou. Jen mne trápí krátké nehty. Delší mi nejdou narůst, neustále se mi to láme. Závidím ti ten veselý zelený lak, jak dlouho už ho hledám :D! Měj se :)

    OdpovědětVymazat
  34. Ja by som FB stránku nezakladala, ale je to len na tebe :).
    Ja som závislá momentálne na Flo rida - Whistle :D.
    yuumi@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  35. Sledujem tvoj blog pod menom zuzana grajciarová ;) a email je zuzanagrajciarova@gmail.com
    Veľmi letné pesničky nepočúvam, no v poslednej dobe som si veľmi obľúbila Adele :)
    A k tým stránkam na fb, ja založenú nemám a myslím, že už je to taký "hit", niekto založil a zrazu majú všetci. Ale možno tým získať nových čitateľov, určite to má svoje výhody ;).

    OdpovědětVymazat
  36. myslím si ,že stránka na fb je fajn, na některých jsem přidaná, takže se ráda přidám i na tvoji :)

    oblíbena písnička ? určitě florida- whistle

    něco hezkého? jdu projet tvůj blog :))

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Myslím, že stránku na facebooku by si měli dělat jen někteří blogeři. Jen ti, kteří jsou fakt originální a patří už vlastně do světa blogerů. Jinak normální lidi, co mají normální, fajn blog, které se dobře čtou by už neměli lézt i na fb :)

    Mac Miller - Knock Knock (není to moc můj styl hudby, ale nalepí se k tobě a myslím, že na léto přímo stvořená :))

    terkisek08@seznam.cz

    Blog sám o sobě nech takový jaký je :) Jen bych možná změnila design, mě osobně by se to líp četlo, kdyby to bylo takové "volné" a ne namáčkle :) ale tak to je můj názor, že :)

    OdpovědětVymazat
  38. Sledujem, ale totálne mi blbne GFC, tak neviem či ma tam nájdeš, ale ja sa nato ešte pozriem. :)
    Ja osobne by som si stránku na FB nezakladala keby mám blog. :)
    Obľúbená pesnička na leto: Maroon5 ft. Wiz Kalifa-Payphone.
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. stránku na fb by sm si asi založila :D
    obľúbená pesnička na leto je EGO ft. Robert Burian - Žijeme len raz

    petra.fejova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. • FB:Já si myslím, že to bude super,prtž sledovat všechny blogy přes Blogger je těžký...a na FB, když napíšeš, že je nový článek, tak si toho určitě všimne každý:D
    • Nicki Minaj-Starships
    • veverkaverka3003@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj, myslím že zriadenie stránky na fb je celkom praktické, pretože ak niektorá z báb ,podotýkam OMYLOM :D, si zabudne očekovať blog, tak na fb to nájde, a povedzme si úprimne, na fb sme naozaj každý deň. :D
    Odporučiť song, to ti asi neodporučím, nie som moc na letné hitovky :) Skôr som na skupiny ako Nightwish a Eluveitie. :)
    tea.chylova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Tak stránky na fb nemám ráda. Asi proto, že sama moc na fb nechodím. Poslední dobou už skoro vůbec. A písnička, kterou bych ti doporučila, by byla Avicii - Levels, tu teď poslouchám pořád dokola : )
    Janushka.D@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. ahoj. priznavam se, jsem nova ctenarka :) a jsem za to rada :)
    stranku na fb bych moc uvitala, protoze na fb jsem jako doma :D
    a pisnicku kterou bych ti doporucila, tak to je asi od Cheryl Cole-Call my name, na ni ted prave ujizdim :D
    preji hodne stesti vsem

    michaelawimerova@yahoo.co.uk

    OdpovědětVymazat
  44. sledujem ťa:-)
    stránky fb by som uvítala pretože som tam vačšinu môjho internetového času
    a pieseň urćite Payphone od Maroon 5 :-)
    smilemonika@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  45. Ano sleduju :)
    Stránku na facebooku...no já myslím že ano, máš pěkný a originální blog, tak proč ne? :D
    Písnička: Summer Paradise od Simple Plan ♥
    terina97@seznam.cz

    Užij si to na té dovolené ;)

    OdpovědětVymazat
  46. sledujeme :)

    fb a ine socialne siete su fajn ak mas vela foloverov tak aspon im nic neujde a mozes tam pisat aj veci ktore sa na blog nehodia ...

    pesnicka urcite od Chrisa Browna - dont wake me up!

    email: jungleoflipstick@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. sleduji.
    nezaložit, přijde mi to zbytečné.
    Florida - Whistle, Ego - Žijeme len raz , Tacabro - Tacata, Coldplay - Paradise, Pitbull - International love
    Zlatisko96@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj :)
    Sleduju přes GFC.
    Letní písnička? pro mě momentálně Hey now :)
    Myslím, že FB stránky jsou fajn, hned tě upozorní na nový článek a v dnešní době tráví dost lidí kupu času na FB :)

    kit--kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. GFC sleduji. Myslím si, že facebooky blogů jsou zbytečné. Vše, co chceš sdělit, by jsi měla sdělovat právě na blogu. Moje oblíbená písničky na léto...například +44 - When Your Heart Stops Beating.
    Můj e-mail je: lehnertova.eva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. • sleduji :)
    • myslím že ano :) budeš mít více čtenářů
    • líbí se mi Žijeme len raz :)
    • klarykpos@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. ahoj ahoj moc pěkná giveaway :-)
    - sleduji
    - zrovna o nich také přemýšlím ,tak pojď se mnou do toho! ;)
    - http://www.youtube.com/watch?v=9Hfy_uxvxZc a třeba tahle je moc príma
    - Diana.Haupt@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. ahoj, hezká GA :)
    fb stránky... chm, já je třeba k blogu mám (http://theblondetime.blogspot.cz/), ale nevím, jestli je to nějaká výhra, podle mě je lepší je udělat třeba až budeš na 500 čtenářů, nebo tak :) ale pokud je uděláš, tak chyba to určitě nebude ;)

    a písničku na léto já vůbec nemám, nejradši bych poslouchala koledy, protože ty snad jako jediné nejsou v létě ohrané :D :D

    zanetakratochvilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj :)
    -sleduju....bohužel ale nejsem původní čtnář...ne že by se mi blog nelíbil ale narazila sem na něj až přes giveaway :)
    -podle mě to není nějaké zlo ale když jsem na fb tak tam blogy stejně nesleduju takže pro mě je to docela zbytečné...ale třeba někteří lidé sledují blog i přs fb.. :)
    -písničku na léto? 100% žijeme len raz! :D ;)

    terkaxxxa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Sledujem:)Pekné ceny:) Na fb stránku mám názor takýto je to super ale nechcem aby to videli moji priatelia a ked ja mám málo čitateľov tak sa mi to ani neoplatí:)
    Moja obľúbená pesnička je asi Žijem len raz :)
    es159@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  55. Sleduju :)
    Já si myslim, že stačí, když budeš mít blog a nemusíš si dělat stránky i na fb. Stejně každý vidí nové příspěvky, když tě sleduje.
    Doporučuju třeba cokoliv od Franz Ferdinand, jsou suprově nadupaní energií.
    eliska.s9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Sleduju :)
    Stránky na facebooku jsou dobré, protože hodně lidí tam bývá dost často, tak aby se všechno dozvěděli
    Jasný že od Ega-Žijeme len raz, ale to jasně znáš, takže jinak třeba od Flo rida- Whistle ;)
    Blog mám hodně ráda, chodím sem už dlouho, ale bohužel mě nenapadlo tě sledovat :D

    OdpovědětVymazat
  57. Stránky na facebooku sú dobré ;) ludia sú dosť často na facebooku, ja mám tiež fb stránku k môjmu blogu, je to aj dobre v tom, že človek vidí nový príspevok ked ma lajknutú stránku, a môžeš tam pridať napriklad niake odkazy k svojim čitatelom a ták ;) ............. pesničku tak napríklad Florida- whistle alebo DJ Antoine - Ma chérie :)

    babapp@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  58. stránka na fb je dobrá věc aspoň čtenáři co tam jsou přidaní ihned vědí když něco přidáš pokud to tam dáš, takže za mě určo založit
    Mandrage - mechanik
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Sledujem cez GFC :) , blog na FB je fajn,napr. keď potrebuješ niečo rýchlo postnúť, napríklad len jednu fotku a si zvedavá na náš názor :)
    Hit leta je pre mňa určite od Ega- žijeme len raz :) , ale super tanečná vec je od Oceany- endless summer :)
    blogu nemám čo vytknúť :P
    sunriseofmylife787@gmail.com
    Verča :)

    OdpovědětVymazat
  60. Sleduji přes GFC ;)
    Myslím, že ten fb by byl fajn, koneckonců je tam spoustu lidí a když chceš napsat jenom něco malého a krátkého ( myslim nějakou zprávu nebo tak), tak to nemusíš hned psát na blog :D Písnička je fajn Summer Paradise :) adelaid32@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Osobně nejsem moc velký zastánce FB stránek. Všechny nový články vždy sleduju přes službu Googlu.
    A moje oblíbená písnička, která se svou bezstarostností hodí k létu je Tongue Tied z Červenýho trpaslíka.
    thedarkcrow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. stránka na FB mi přijde zbytečná. Spíš jako reklama, že na blogu je novej článek. Mě to obtěžuje
    Skvělá letní písnička je od Evy Cassidy Fields of Gold. Mně léto ale nejvíc evokuje Zpěv Skřivana od Lácaranky :D
    elisek0908@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. začnu oblíbenou písničkou to je pro mě Whistle - Flo Rida
    stránku na FB bych si být tebou založila, sleduji takle blogy a je to pro mě jednodušší způsob sledovat to přes fb než přes bloggera na googlu :)
    jsem pravidelný čtenář :)
    kunikovam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Stránka na FB? podle mě zbytečnost :/
    A doporučuji ti EGO ft. Robert Burian - Žijeme len raz

    OdpovědětVymazat
  65. ahojky, tvoj blog som objavila az teraz paci sa mi a velmi, piesen neviem aku by som ti odporucila:D kedze ja radio nepocuvam a moj priecinok v PC hitovecky je stary ako ja:D aspon co sa tych piesni tyka, ze su dost stare, ale mam ich rada a rada sa pri nich odreagovavam, radio pocuvam maximalne v robote ked sa mi aj nejaky novsi hit paci, netusim kto ho spieva ak aj to niekto spomenie ci uz moderator alebo kolegovci zabudnem to do par minut:D Ale verim ze baby ti poradili kopec super modernych letnych hitikov a ze si medzi nimi najdes to svoje :)
    Co sa tyka FB blogoch, par ich sledujem ale to su uz ozaj moje stalice, sama mam blog a neuvazujem nad tym, ak mas kopec casu venovat sa dalsiemu blogu navyse urcite to skus, na Fb je kopec ludi a mas sancu najst si tam verne citatelky :)
    S pozdravom Dana / danka.zimova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. GFC jsem se stala až ted, škoda, že jsem na tvůj blog nenarazila už dřív:)
    Nezakládat, je o zbytečné myslím:)
    Asi Ego - Žijeme len raz :D:) Ze začátku sem jí nesnášela a ted se mi moc líbí:)

    heybeautiful@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Se založením Fb stránky bych počkala :)
    Whistle, Ma cherie :)
    Ego-Žijeme len raz :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...