čtvrtek 1. listopadu 2012

Balea - Slupovací pleťová maska

Zdravím všechny! :)
Opět jsem se dlouho neozvala, ale je toho čím dál víc, co vám mám povídat :( A to jsem ještě pořád nezačala psát maturitní práci, achjo :D Ale takový shon známe asi všichni, tak to snad chápete ;)
Jinak chci připomenout, že můj blog můžete nově najít i na facebooku, budu ráda, když se přidáte ;) Je více než možné, že za dané situace budu přidávat menší příspěvky právě tam:)

Dnešní článek bych ráda věnovala jednomu výrobku, který mě více než překvapil. Jedná se o slupovací masku od Baley - překvapeny? :) Ani bych se tomu nedivila. Tuto masku jsem si koupila ze zvědavosti a až poté se koukla po různých recenzích, které mě nahnaly trochu srach.. Nebyly totiž vůbec pozitivní a tak jsem masce dlouho odolávala, ale jednou jsem jí zkusit musela.. a byla jsem opravdu překvapená! Jsem asi úplně jiný typ, protože mně tato maska více než vyhovuje:)


Maska je rozdělená do dvou částí po 8ml a za cenu (tuším kolem) 20Kč jsem si v DM opravdu nechat nemohla! Hned při rozbalení mě překvapila konzistence a barva samotné masky (taky jsem se mohla podívat na obrázek, že:D). Hodně mi připomínala med, byla do žluta zbarvená a poměrně řídká, neustále mi stékala z obalu i z prstů..


S maskou je nutné pracovat poměrně rychle, protože po chvilce začíná na pleti zasychat a vrstvení je pak poměrně obtížné. S tím souvisí i fakt, že v jednom pytlíčku je na můj vkus té masky až moc. Ale nechtěla jsem ji tam nechat, tak jsem si ji na obličej "naplácala" celou :D Přišlo mi, že není nijak výrazně parfemovaná, zato mě téměř okamžitě po nanesení začala hřát. Ale musím říct, že mně to bylo celkem i příjemné, nic strašného, alespoň jsem cítila, že ta maska něco dělá :)


Masku jsem začala slupovat cca po 25 minutách, zdá se vám to asi hodně, ale jelikož jsem nanášela celé množství masky, tak na některých částech obličeje jsem ji měla až příliš a proto také déle schla.. Slupovala jsem od brady směrem nahoru a šlo mi to perfektně :) Kolem očí to sice nebylo úplně příjemné, citlivější pleť by to asi snést nemusela, ale myslím, že se to dá vydržet. Co mě opravdu překvapilo byl fakt, že když jsem se podívala na sloupnutou masku, tak jsem viděla, jak mi krásně vytáhla nečistoty z obličeje, zejména z ucpaných pórů v okolí nosu! Z toho jsem byla opravdu nadšená :) Maska obličej ani nevysušila, naopak byla krásně jemná a opravdu jsem pociťovala pocit čistoty a svěžesti :) Na co ale musím upozornit! :D Opravdu nanášejte masku v dostatečné vzdálenosti od obočí.. mně tam při prvním použití stekla a to potom byl celkem boj, nechtěla jsem mít vydepilovanou půlku obočí! Ale dopadlo to naštěstí dobře:)) Takže na to si určitě dávejte pozor!:)

Za sebe můžu masku určitě doporučit, alespoň těm, kteří nemají až tak citlivou pleť a nějaké to nepříjemné sloupnutí vydrží. Chápu ty negativní recenze, tato maska určitě nemůže vyhovovat všem, ale za sebe říkám ANO! A zítra si jí jdu znovu koupit! :))

Máte s touto maskou nějaké zkušenosti? Vyzkoušely jste i jiné slupovací masky?
přeji vám příjemný pátek a celý víkend, Luci

9 komentářů:

  1. Ta by mohla být super, já mám akorát slupovací od Freemana a ta mě skoro vůbec nedepiluje :D Tahle by toho ale zase mohla více vytáhnout, určitě se po ní podívám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně ještě žádná slupovací maska z obličeje nic moc nevytáhla. Ale děkuju za typ, třeba by mi pomohla s mými póry :).

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jsem sepsala jeden tag a vymyslela otázky, u kterých jsem tě nominovala. Budu moc ráda, když na otázky odpovíš :).

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :-) ráda bych tě pozvala na čumendu na můj nový blog http://buldogstyle.blogspot.cz/, už jsem blog měla, ale potřebovala jsem trochu změnu a ráda jsem tě sledovala, tak doufám, že se i tobě bude můj blog líbit :-)

    Jinak moc zajímavý článek :-) já mám od Balea jedině masku na vlasy a tu jsem taky ještě nepoužila, tak uvidíme co to bude za zázrak ;-) Já na masky na obličej moc nejsem, možná dělám špatně, ale nebaví mě to :-( bohužel

    OdpovědětVymazat
  5. Maturitní práci? to jsme když jsem já maturovala neměli,... každopádně čas hrozně letí a já ještě nezačala psát diplomku, takže jsme na tom trochu podobně :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak v pondělí pro ni utíkám :D :).
    děkuji za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je vtipný, to musím vyzkoušet taky. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám tu meruňkovou a voní jak slivovice/meruňkovice a také jsem s ní byla spokojená. Více mi ale vyhovovala Happy days.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...