úterý 6. března 2012

Balea - Tělové máslo s kakaem

Zdravím všechny! :)
Dneska je tak krááásně, hned má člověk lepší náladu, nebo alespoň já :) A nezkazí mi ji ani fakt, že jsem dneska byla na alergologii a zjistili mi alergii snad na všechno co kvete a roste :D Ale to se dalo čekat.. Jenže teď už na tebe, alergie, budu připravená, hahááá :D Doufám, že i vy se máte fajn;)

Mám tu pro vás recenzi na tělové máslo od Baley. Dneska je tomu právě týden, co jsem poprvé (ano poprvé!!!) zavítala do DMka a koupila si tohoto kakaovýho krasavce:)) Možná se vám bude zdát, že na nějaké velké hodnocení je ještě brzo, ale já ho už od samého začátku zbožňuju!!


Četla jsem už hodně recenzí na produkty od Baley a tak jsem se rozhodla, že něco vyzkouším. A jelikož mám většinou hodně suché nohy, chtěla jsem si pořídit nějaké tělové mléko.. Nakonec jsem se rozhodovala mezi kokosovým mlékem a tímto kakaovým máslem. Nevím jaké je to mléko, ale nakonec jsem si vybrala tělový máslo a opravdu nelituji! 
Už na první pohled mě upoutalo balení, mmm.. ta čokoláda tam:) To už jsem si tak nějak byla jistá, že bude moje... ale ejhle, nedalo mi to a otevřela jsem ho a tam.., proděravelá stříbrná "fólie" a v krému rýpnuto.. To mě fakt namíchlo, protože v poslední době je ve všem, co se dá otevřít rýpnuto.. make-upy, lesky na rty.. prostě ve všem! Jako tester u toho samozřejmě nebyl, ale stejně... hrůůůza!! 
Co se týče samotnýho másla, tak si ho nemůžu vynachválit! Fakt krásně voní.. nejsem si uplně jistá, jestli to je po kakau, spíš bych řekla, že i trochu po oříškách, ale i tak.. hrozně příjemná vůně:) Co se týče konzistence, se samozřejmě tužší než krémy či tělová mléka, ale v tom taky není problém, roztírá se bez problému. A výdrž? Ta je taky perfektní, mažu se jím vždycky večer a ještě ráno ho na sobě cítím. Nezanechává po sobě ani mastnotu a pokožka je po něm krásně jemná a hydratovaná:) 
Takže pokud máte sušší pokožku a nevadí vám čokoláda, kakao či oříšky, tak do toho určitě běžte! Ta těch 80Kč do určitě stojí!:)

11 komentářů:

  1. Jestli nevadí čokoláda, kakao a oříšky...? Můj sen je mít čokoládové lázně :-D
    A s tou rozrýpanou kosmetiku... To dokáže namíchnout. Někteří lidi jsou fakt bezohlední.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, jsou lidi, kterří jsou na ni i alergočtí.. a ty opravdu lituju, to bych nedokázala.. zrovna těm čokoládovým lázním bych asi neodolala :D

      Vymazat
    2. Kdyby mi zjistili alergii na čokoládu, život by už nikdy nebyl jako dřív... Musela bych si hodně rychle najít jinou závislost... :-D

      Vymazat
  2. Vypadá skvěle! Asi taky zkusím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vypadá skvěle.. a dokonce i skvělý je! určitě ho vyzkoušej;)

      Vymazat
  3. Nedávno jsem si ho pořídila a rozrýpané obaly samozřejmě klasika.. vždycky to kontroluju u všeho co to jde a beru produkty co nejdál z té přihrádky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taktak, já to u těchto výrobků taky kontroluju a povětšinou vezmu i nějaký rozrýpnutý obal, děs :/ ale od té doby, jsem si pořídila tento - první a poslední kus, jsem tohle máslo vůbec neviděla..:O Tak doufám, že ještě budu mít možnost si ho znovu pořídit.. opravdu mi vyhovovalo asi ze všechn nejvíce.

      Vymazat
  4. V zime si ho tiež plánujem kúpiť, už po ňom pozerám v drogérii a tak rada by som si ho kúpila, ale radšej až v zime, v lete mám radšej jemnejšie vône a také viac osviežujúce. Telové maslo som ešte neskúšala, ale o tomto som čítala veľa recenzií.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...