úterý 19. března 2013

Dermacol - Odličovací pleťové mléko

Zdravím Vás!
Dneska tu mám mého dalšího odličovacího pomocníka, tedy už vypotřebovaného. Takže už nadešel čas, abych svůj názor vypustila do světa :) Tohle odličovací pleťové mléko jsem používala snad půl roku, což je myslím dooost dlouhá doba na to, abych to tady mohla co nejobjektivněji sepsat :) Jdeme na to..


Odličovací mléko je určeno pro normální a smíšenou pleť. Můžu říct, že make-up z tváří odstraní celkem spolehlivě bez nějakých větších problémů. Kde ale u mě nastal problém byly oči. Po použité mléka mě totiž celkem dost štípaly a viděla jsem tak nějak rozostřeně. Na odličování očí bych ho tedy nedoporučovala, i když je také odlíčil bez problému. Na jeho obranu, vlastně ani nikde nepíšou, že je určen i pro odličování očí ;) Ale tak.. zkusila jsem to.. a není to ono:)


Konzistence mléka je taková klasická, ani ne hustá ani řídká, prostě ideální:) Co mi ze začátku vadilo byla vůně, není nijak výrazná, ale mně přijde hodně vtíravá.. prostě "chce" abych ji za každou cenu na pokožce cítila, což jsem zprvu nemohla vystát, pak jsem si na to zvykla ;) Rozhodně to ale není nijak nepříjemná vůně...


Po odlíčení mám pocit čisté a hydratované pokožky. Určitě se nemusíte bát žádné dehydratace ;) Co bych možná vytkla je balení. Když jsem měla mléko nové, tak samovolně vytékalo aniž bych nijak tlačila na "lahvičku", naopak, když už jsem ho dodělávala, tak jsem mléko nemohla dostat ven.. Ale to už si asi moc vymýšlím :D Každopádně toto mléko hodnotím jako vyšší průměr. Nejsem z něho "odvařená", ale ani ho nezatracuji. Nicméně asi budu testovat další odličovací výrobky, třeba najdu ten úplně TOP ;)

Jaký je Váš oblíbený odličovací produkt? Vyzkoušely jste toto mléko?
mějte se hezky, Luci

7 komentářů:

  1. Já ho mám doma.:) Taky mně neznesitelně pálily oči, souhlasím vše ale odstraní dokonale.:) Mně moc nevoní, připadá mi příliš přeparfémované, podruhé ho určitě nekoupím.

    OdpovědětVymazat
  2. Nezkoušela jsem, a jestli je opravdu moc parfemované, tak ani nebudu... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je strašně individuální, ale mně to opravdu "voní" až moc :D celkově si myslím, že produkty od Dermacolu jsou mnohdy parfemované až moc..

      Vymazat
  3. Nezkoušela, až mi dojde nynější mléko, tak asi spíš sáhnu po Ryoru.

    OdpovědětVymazat
  4. toto je veľmi dobré ;) odporúčam

    OdpovědětVymazat
  5. tak tohle mléko jsem zrovna tenhle měsíc dopotřebovala a byla jsem s ním spokojená. a na odlíčení očí jsem ho vlastně ani nezkoušela.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...