úterý 5. března 2013

Essence - Life is a freeride (LE Snow jam) + Essence - Mrs & Mr Glitter

Ahoj!
Tuto limitku možná ještě někde sežente, ale pravděpodobně už bude dost rozebraná, nebo už bude ve výprodeji.. Vím, jdu zase pozdě.. klasika :D Ale i tak Vám tento lak ukážu ;) Tak snad to nevadí.. Předem se omlouvám za nekvalitní fotky, ale tentokrát jsem se zaměřila spíše na barevný odstín fotek, protože tento lak foťák prostě nezachytil.. neodpovídá ani na jedné fotce, ale jsou to ty z více podobných odstínů..


Life is a freeride je děsně zajímavá barva. Je to taková tmavá tyrkysová, spíše do zelena než do modra a obsahuje jemný stříbrný shimmer, který je téměř přehlednutelný. Na nehtech ho ale i tak můžete zahlédnout ;) 


Lakuje se skvěle, tentokrát jsem měla štěstí i na štěteček, byl celkem souměrný:) Navíc lak velmi dobře kryje, stačily mi dvě vrstvy, které i dobře schnuly. V tomto ohledu mu fakt nemám co vytknout :) Jen občas udělal nějakou tu bublinu, nám na nehtech všehovšude asi 3, takže nad tím ještě dokážu přivřít oči ;) I co ase výdrže týče, tak si nemůžu stěžovat, celé tři dny byl téměř neporušený, až ten čtvrtý den je začaly ošoupávat špičky a rohy nehtů.


Na oživení nehtů jsem zvolila ještě efektový lak Mrs & Mr Glitter, je či průhledná tekutina plná zelených, modrých a černých hexagonek. Já jsem mezi nimi lovila pouze ty zelené a modré.. ale asi jsem to neměla dělat :D Byla to totiž neskutečná piplačka, navíc hexagonky vůbec nechtěly držet, přichytit se, nabrat.. no.. nedělejte to! :D Radši ať je tam máte "halabala", ale musím říct, že výsledný efekt se mi fakt moc líbí:)

Ještě jednou, upozorňuji, že barva vůbec nedopovídá :( Možná na první fotce celkem ano, ale i tak je lak o něco více do zelena.. Škoda, protože tahle barva se mi fakt líbí, je taková neobvyklá a přesto nebyje nijak do očí. Za mě tento lak můžu rozhodně doporučit! :)

Co vy říkáte na tuto barvu, kombinaci s efektovým lakem? 
přeju hezký zbytek dne, Luci

11 komentářů:

  1. Plánuju si koupit ten efektový lak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fakt moc hezký:) určitě ho plánuju nanést i klasicky, nerovnoměrně :)

      Vymazat
  2. Divím se, že jsi na to měla nervy!:) Opravdu pěkné!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, když už jsem začala, tak by bylo blbé, abych to zdobení nedodělala :D ale dalo mi to celkem dost práce..

      Vymazat
  3. Skvěle sis s tím pohrála, vypadá to krásně. :) Já ten efektový taky mám a taky jsem z něj lovila, fakt hrůza ! :D

    OdpovědětVymazat
  4. ten efektový som si prednedávnom kúpila a teda už sa teším, ako sa zase budem snažiť, aby boli ako - tak poukladané a nakoniec bude z toho zase len jedna kopa hexagónov :o)

    OdpovědětVymazat
  5. ty třpytivé detaily jsou super!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten topper vypadá báječně, přítel mě furt nutil abych si ho koupila a já nechtěla, teď už se mi docela začíná chtít :D.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...