pátek 20. září 2013

Mixa - 24hr Moisturising Balancing Cream vs. Mixa - 24hr Moisturising Soothing Cream

Ahoj, zdravím vás všechny:)
Konečně.. opravdu konečně jsem se opět dostala k blogu.. Musím říct, že ta škola je vážně mazec.. čas bych si na psaní článků asi našla, ale jsem tak vyšťavená, že by to asi ani nemělo smysl.. Proto tu asi budou články dost nepravidelně, pravděpodobně o víkendech, kdy jsem doma.. v relativním klidu, nicméně slibuji, že budou! Škola není pro mě důvod k tomu, abych to tu zanechala.. vůbec, baví mě to.. pořád, jen ten čas je neúprosný.. Tak snad mi zůstanete "věrní" i nadále:)
Dost o škole, jdeme k článku, který mě dal celkem zabrat.. alespoň co se přípravy týče:) V dnešním článku budu porovnávat dva Mixa krémy. Ano, "mixácká vlna" zahltila celou českou blogosféru a ani mě samozřejmě neminula. Díky slevovému kuponu z DM jsem si pořídala jeden krém a díky boxu jsem měla o týden déle další krém :D Přišlo mi to celkem vtipné:) Každý krém byl ale jiný, tak jsem se rozhodla, že je alespoň porovnám. Takový článek, mám dojem, tu ještě nebyl:) Tak jdeme na to:)


Když jsem si v drogerii vybírala krém, který si nakonec vezmu.. tak si myslím, že jsem držela v ruce oba z těchto dvou.. Nakonec jsem si vzala ale ten "balancing cream", který se mi zdál pro mou pleť vhodnější. V článku se ale budu o krémech zmiňovat jako o "šestkovém" a "osmičkovém", nechce se mi totiž vypisovat celý ten název, snad vám to nebude vadit:) Pro upřesnění, sama jsem si vybrala tedy ten šestkový.

24h lehký vyvažující hydratační krém (s 6% koncentrace glycerinu)
Krém, který jsem si vybrala slibuje, že bude udržovat pleť zdravou, bude hydratovat a zároveň redukovat lesk během dne. To, že by udržoval pleť zdravou.. to asi neposoudím, má pleť mi nepřipadá nezdravá asi nikdy :D Nicméně ale opravdu hydratuje, to mu upřít nemůžu a ani se po něm nelesknu. Hodně tomu asi napomáhá i jeho konzistence, která je spíše gelová než krémová. V létě byl moc příjemný, dokonce jsem se ho naučila používat i pod BB od L´Oréalu. Používala jsem ho tedy jak pod MU, tak i na noc. Jako plus beru i to, že celá tato značka je hypoalergenní, bez parabenů a barviv. Musím se přiznat, že nijak zvlášť to nesleduji, ale vždy je příjemné se o něčem takovém dočíst, že na svou pleť nepatláme něco takového ;) Celkově musím říct, že jsem si rozhodně nevybrala špatně. Krém mi naprosto vyhovoval, jeho parfemace je velmi jemná, není skoro cítit. Na pleti byl velice příjemný a já ho můžu jedině doporučit:)

24h zklidňující hydratační krém (s 8% koncentrace glycerinu)
Tento osmičkový krém mi přišel v jednom z boxů. Při jeho rozbalování jsem nevěděla, jestli se mám smát, nebo být zklamaná. Mixu jsem hrozně chtěla vyzkoušet, ale týden předtím jsem si už nějaké její produkty nakoupila. Mimojiné i ten šestkový krém. Takže tak.. :D Nicméně jsem se teda vrhla na testování a porovnávání obou dvou:) Tento krém slibuje okamžité zklidnění a hloubkovou hydrataci pleti. Píše se, že je ideýlní pro suchou a citlivou pleť se sklonem k podráždění. Musím říct, že takovou pleť nemám ani v jednom aspektu. Má pleť je smíše smíšená až citlivá, ale ne nijak přehnane. To, že je určen spíše pro suchou pokožku je patrné už u konzistence. Oproti tomu šestkovému je tento hodně krémový a o dost hutnější. Řekla bych i, že tento osmičkový se hodí spíše na podzim/zimu, kdežto jeho kolega je parádní na léto, jeho gelová konzistence totiž skvěle chladí. Nicméně i tento mi dělá dobrou službičku. Velmi dobře hydratuje, ale pod MU už bych si ho asi nedala.. na to by byl asi až příliš hutný. Jinak s ním ale problém nemám.

Celkově asi vyplývá, že se mi mnohem více osvědčil můj výběr, tedy šestkový krém:) Je mi mnohem sympatičtější a příjemnější na pleti, než ten osmičkový. Tak trochu jsem ráda, že si umím vybrat krém, který mi bude vyhovovat (spíš se mi to jednou povedlo :D), ale i ten osmičkový není špatný, ale prostě.. o něco více mi vyhovuje jeho kolega;) Mohu vám ale doporučit oba, nenašla jsem na nich nic, co by mi vadilo;) Ten osmičkový je ale vhodnější pro sušší typy pleti.

Co vy a Mixa? Máte zkušenost s těmito krémy?
mějte se mooc hezky, Luci

5 komentářů:

  1. Já mám teď osmičkový... Je fajn, ale čekala jsem, že bude hydratovat lépe. :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja som si kupila telovy od mixy a je super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám osmičkový, na léto byl super, ale už teď mám pocit, že potřebuju přitvrdit, takže si asi pořídím ten ještě hutnější. Jinak mi teda maximálně vyhovuje - hydratuje, ale nemastí, rychle se vsakuje a nijak mě nedráždí.

    OdpovědětVymazat
  4. Od Mixy zatim nic nemám, ale chci vyzkoušet, snad se pak trefim do vhodneho vyrobku, ktery mi sedne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to držím palce:) já mám ještě, krom těchto krémů, pleťovou vodu.. a ta se mi zdá taky jako fajn výrobek, se kterým nešlápneš vedle ;) určitě o ní časem taky napíšu;)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...