neděle 3. března 2013

Vyhodnocení narozeninové giveaway!

Ahoj, zdravím Vás všechny:)
Dnešní článek je věnovaný výsledkům giveaway, která včerejším dnem skočila:) Jste napnuté? Doufám :D Musím ale říci, že jsem se opět poněkud zklamala.. chci výhru věnovat někomu, kdo opravdu (když už nic jiného) splní všechna pravidla, myslím, že jich fakt nebylo moc.. takže z celkových 49 soutěžních vstupů jsem jich mohla do záverečného losování zařadit "pouze" 32.. proč? Asi nečtete.. škoda no, vše jsem si zkontrolovala a takhle to dopadlo.. Nic, jsem takhle alespoň ráda, že výhra poputuje k někomu, kdo podmínky opravdu splnil:) A kdo že to tedy je? 


výherkyní je...
Veronika Pospíchalová
Gratuluji! :)) Co nejdříve Tě zkontaktuji emailem ;)


A Vy ostatní opět nemusíte smutnit ;) Nebylo to první, ani poslední soutěž ;) Sice nevím, kdy bude ta další, nechci tu teď "vytyčovat" nějaké mety, ale nebojte.. určitě přijde další ;) Vy mi třeba do komentářů můžete napsat, co by Vás v ní nejvce potěšilo :)
Děkuji všem, co se zúčastnily a splnily podmínky! A ještě jednou gratuluji Veronice k výhře!:) 
mějte se hezky, Luci

3 komentáře:

  1. Děkujíííí, nádherná GA, zrovna se dívám po nových štětcích, takže půjdou do dobrých rukou :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...