sobota 28. prosince 2013

Vánoční nehty: Maybelline - Colorama č.54

Ahoj všem!:)
Dneska to bude ještě tak trochu vánočně:) Stejně jako loni vám ukážu moje vánoční nehty ;) No.. ode mě se asi nedá čekat žádné velké tvoření, letos jsem navíc s lakováním dost spěchala, takže nebyl ani čas. Proto jsem sáhla pouze po jedné barvě, a to takové, která mi nejvíce připomínala vánoční atmosféru. A volba padla právě na Coloramu v odstínu č.54:)


Už předem musím říci, že s fotkami nejsem vůbec spokojená. Ať už tak nějak na pohled, esteticky.. tak i s barevností, tento lak prostě nebylo možné vyfotit tak, aby odpovídal realitě.. a to jsem mohla ruku natáčet jakkoli. Proto vás odkážu na blogy Cácorky a viennettky, kde přecijen vypadá o dost realističtěji. Nicméně se alespoň pokusím o popis jak barvy, tak jeho vlastností:) 
Jedná se o temně červenou, spíše vínovou barvu.. možná bych i řekla, že jsou to takové tmavší maliny, které obsahují malé holografické třpytečky. V lahvičce vypadají jako hustě rozmístěné, ale na nehtu už je to o něco horší.. nicméně světe div se, opravdu jsou na nehtech pouhým okem viditelné! :)


Přijde mi ale, že není možné dosáhnout takové intenzity barvy, která je k vidění v lahvičce.. na nehtech bude vždy vypadat o něco světleji. Sama jsem nanášela 2 vrstvy, ve kterých lak kryje plně. Co se týče konzistence, tak je lak takové klasické želíčko. V tomto ohledu mě překvapilo krytí laku, čekala jsem ho mnohem horší. Lak se ale nanášel bez problému, jen mi občas dělal problém delší štěteček, který u Coloramy je. 


Jeho výdrž je ale více než dobrá. Lakovala jsem ho minulou sobotu a odlakovávala jsem ho teprve včera. Což je celkem 6 dní a až na jeden uražený nehet :(, se kterým se samozřejmě sloupl i kousek laku, tak držel naprosto v pohodě. Mám pouze ošoupané špičky a na 2 dalších nehtech ještě rohy. Za mě hodnotím výdrž jako nadprůměrnou:) Celkově jsem s lakem spokojená, možná bych ocenila více třpytek a samozřejmě i lepší pózovací vlastnosti.. Tato padesátčtyřka je totiž silně nefotogenická :/ :D

Co vy říkáte na tento lak? Jaký jste zvolily pod stromeček vy?
mějte se krásně, Luci

11 komentářů:

  1. Tenhle lak jsem si chtěla koupit právě na Vánoce, jelikož se mi ta barva líbíla :) ale nakonec jsem kolem něho jenom procházela a díky 50% slevě na Milani jsem si koupila krásný zlatý lak tvořený jen malými třpytkami (525 Gold glitz).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milani kosmetika mě taky moc láká, tak třeba na příští rok...:)

      Vymazat
  2. Podobný lak mám ještě v tý starší verzi a ač ho moc nenosívám, patřil kdysi k mým nejoblíbenějším. :) A fotí se hodně blbě, to teda jo. :D Pod stromečkem jsem měla stále sobíka, protože mi ho bylo líto odlakovat a do toho jsem ještě byla nemocná, takže nebyla nálada na tvoření. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sobík si rozhodně zasloužil být na nehtech i pod stromečkem:))

      Vymazat
  3. opravdu moc pěkný kousek, i když je tak nefotogenický :-/ mě osobně taky připomíná maliny ;-) já byla letos u stromečku bez laku, nějak jsem neměla chuť lakovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jsi neměla chut lakovat? zvláštní..:) :D ale občas je to potřeba ;)

      Vymazat
  4. Moc hezká barva po jednom neúspěchu s touhle novou Coloramou mě další kup neláká a když se mi barevně dost líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je vlastně pravda, že tohle je moje první lakováno s "novou" Coloramou.. a zatím teda dobrý :) jen mě čeká asi dalších 5 lahviček, tak uvidím :D

      Vymazat
  5. Moc pěkná malinová barvička. K nakousnutí :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...