sobota 21. prosince 2013

Rimmel - Match Perfection korektor

Ahojte!:)
Taky se už tak těšíte na Vánoce? Já neskutečně:) Hlavně jsem se tedy těšila na to, až odjedu domů a hodně dlouho dobu nepojedu zpět:) Letos mají pro mě Vánoce jiný význam než jindy, proto se na ně tak těším (i když se budu muset i učit..). Jinak ale musím říct, že kdyby nebylo toho mého těšení, tak tu vánoční atmosféru nijak nepociťuji.. Vždyť sakra není sníh.. a nebude, achjo... A co vy a Vánoce, už finišujete s přípravami nebo nestíháte jako u nás doma? :)
Na dnešek jsem měla v plánu úplně jiný článek, ale nakonec mě "vypeklo" zjištění, že vlastně danou věc nemám vůbec nafocenou.. Takže jsem musela narychlo měnit plán a tak jsem tu dnes s jedním maskovacím pomocníkem z řad dekorativní kosmetiky:) Ano, je to určitě vám dobře známý Match Perfection korektor a rozjasňovač 2 v 1.


Tento korektor jsem si pořídila na základě pozitivních recenzí a vůbec, tak nějak je mi Rimmel kosmetika, hlavně co se týče make-upů, pudrů a korektorů, dost sympatická. Pod oči ráda používám tekutější korektory, takže v tomhle směru byla volba víceméně jasná:) Jako první musím pochválit balení, které se mi moc líbí a je i praktické. Aplikátor je ve formě štětečku/štětinek, kterými přímo nanášíte korektor na potřebné místo. Korektor se velmi šikovně dávkuje, když tubičku zmáčknete.


Takovou menší nevýhodou je, že v průběhu používání se umaže celé víčko zevnitř (já jsem na takové věci pes, nesnáším třeba, když je opatlané dávkování u tělových mlék, makeupů, atd.. obzvláště, když to někdo vyfotí a dá na blog.. nebo to ukazuje:D), nicméně u tak úzkého víčka se s tím nedá nicmoc dělat, takže jsem si musela zvyknout:) Jinak je korektor na pleti velmi příjemný, konzistence je tak akorát, nikam nestéká. Odstín 010 Ivory je poměrně světlý (i na mě), ale to mi nijak nevadí, naopak krásně projasní celé oční okolí (což taky slibuje).


Na oficiálních stránkách Rimmelu uvádějí, že tento korektor slibuje dokonalé krytí nedostatků a rozjasnění pleti. Jak už jsem psala, s tím rozjasněním mohu souhlasit, ale s tím krytím už je to horší. Určitě není dokonalé, dokonce bych řekla, že není ani střední.. Na mé kruhy pod očima je prostě krátký, na fotce jsem byla ještě evidentně dobře vyspaná, ale s těmi mými "školními" kruhy si fakt neporadí. Což mě opravdu mrzí, protože jinak by to byl naprosto perfektní produkt. Mohu ho tedy doporučit těm z vás, které netrpíte na tmavé kruhy pod očima, nebo případně, že byste tento korektor kombinovaly ještě s jiným, více krycím.

Co vy a tento korektor, máte zkušenosti? Jaký korektor používáte na kruhy pod očima?
mějte se hezky a vánočně!, Luci;)



2 komentáře:

  1. Mám ho a na mé celkem nevýrazné kruhy pod očima stačí, hlavně se mi líbí ten lehce rozjasňující efekt :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i mě si ten rozjasňující efekt získal, jen kdyby trochu více kryl.. ;)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...