středa 18. prosince 2013

Lirene - Hydratační mléko k odlíčení obličeje a očí

Ahoj, zdravím všechny!:)
Je středa, týden se nám pomalu láme.. tak snad to rychle uteče:) Já jsem v plném proudu učení na páteční zápočet z biofyziky, je to předtermín, tak bych ho ráda zvládla.. ale co vám budu povídat, jsou to pěkné... blbosti.. kontingenční tabulky a jiné zbytečnosti v excelu fakt moc ráda nemám:) Tak snad se povede, držte mi palce:)
Dneska to bude o jednom odličovacím pomocníkovi, se kterým mám hned dvojnásobnou zkušenost a už na začátek prozradím, že z něho nejsem úplně nadšená...


Jedná se o odličovací mléko Lirene, kterého mám dvě balení. Jedno používám doma společně s očním odličovačem a čistící vodou a druhé mám u taťky, kde ho používám samotné (jsem totiž líná a nebo zapomínám si koupit nějaké další produkty:D). Mám tedy představu o obou dvou použitích. Mléko obsahuje výtažky z arniky horské, glycerin, allantoin a D-panthenol. Je určené pro všechny typy pleti.


Mléko je tekutější konzistence, není nijak hutné, ale pomocí vatového tamponky se nanáší dobře. Někomu by mohla vadit jeho parfemace, není nijak výrazná, nicméně cítit je. Je to taková jemná nevtíravá (pro mě) vůně, možná mi trochu připomíná tu niveáckou. Pokud ho používám společně s dalšími již zmíněnými produkty, tak s ním odličuji "pouze" obličej (mimo očí) a následně vše dočistím ještě nějakou čistící vodou či tonikem. Vždy tímto posledním krokem vytáhnu ještě nějaké nečistoty, takže úplně 100% toto mléko neodlíčí, ale to nezvládlo zatím žádné, co jsem vyzkoušela.


Pokud ho používám samotné, jak na obličej, tak na oči.. to už je trochu horší. Na oči ho chce použít opravdu přiměřené množství, protože pokud se to přežene, tak v očích začíná pálet. Že by odličoval oční make-up nějak dobře, to bych zrovna taky neřekla.. S odlíčením pleti bych řekla, že je to podobné, jak už jsem psala výše.. Nicméně u táty nemám nic na dočištění, takže se odličuji pouze mlékem a pak si obličej opláchnu vodou. I tak mléko pořád na obličeji cítím. Neokážu říci, jestli mi je to nepříjemné.. asi jak kdy, můj mozek mi říká, že nemám 100% dočištěnou pleť, ale zároveň se poje pleť cítí alespoň trochu hydratovaná. To ano, ale myslím si, ne.. nemyslím, ono to určitě není nevhodnější způsob odličování. Radši ho tedy používám v kombinaci s dalšími odličovacími produkty. Nicméně, nijak zázračné mi nepřijde, takže si ho znovu už pořizovat nebudu.

Co vy a značka Lirene? Máte nějaké oblíbené odličovací mléko?
mějte se hezky a těště se na Vánoce!:), Luci

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...