pondělí 16. prosince 2013

Essie - All Tied Up

Ahoj všem!
Myslím, že skoro všichni - my, školou "povinní", máme před sebou poslední školní týden v tomto roce - konečně!!! Nevím jak vy, ale já se strašně těším domů, tedy.. až budu moci být doma více než 3 dny v kuse:) To cestování není úplně časově nejhorší, ale i přesto mě to nesmírně unavuje.. takže už dychtivě vyhlížím pátek 20.prosince, abych mohla odjet více jak na měsíc domů, jupí! :) A na co se vy těšíte nejvíce?
Dnes už opět lakově:) Pomalu se mi zásoby nafocených laků tenčí a tenčí.. takže na tom budu muset přes svátku trochu zapracovat. Nicméně dneska si vezmu na paškál dal od Essie - můj vůbec první, který jsem sehnala na super eshopu Galaxie přání (teď už ho ale nemají).


All Tied Up je pro mě velice špatně specifikovatelný odstín, vidím to na něco mezi růžovohnědočervenou se spoustou zlatavého shimmeru, trošku mi taky svým základem připomíná přírodní barvu rtů.. já nevím, vyberte si.. fotky celkem odpovídají, takže můžete i sami posoudit:) Po pravdě ani nevím, proč jsem si vybrala zrovna tuto barvu, asi jsem chtěla nějakou netrální, což tato je.. ale po nalakování jsem zjistila, že to úplně můj "šálek kávy" není, myslím si, že mi zrovna tato barva ani neslušela.. Hrozně se mi líbil shimmer, který je velice dobře viditelný v lahvičce, ale jak už to tak bývá.. na nehtech byste ho hledaly jen velmi těžko...


Lak je konzistencí naprosto v pořádku, nanáší se perfektně. Essie laky mají sice širší štěteček, než jsem zvyklá, ale i s ním mi to šlo skvěle. Co se týče krytí, tak i v tomto ohledu je lak na jedničku (možní i s hvězdičkou) :) Velmi dobře kryl už v první vrstvě, ale víte jak to je.. "my" bloggerky vždycky radši přidáme jednu vrstvu navíc, pro svůj pocit :D Nebo alespoň já to tak mám :) 


Co mě překvapilo bylo schnutí laku, opravdu byl suchý snad během nepatrné chviličky, bohužel i tak se mi na ukazováku utvořily drobné nerovnosti, které jsou na fotkách dobře vidět... A dalším překvapivým aspektem pro mě byl fynish tohoto laku. Už z fotek můžete vidět, že je spíše takový polomatný.. ano, bez topcoatu vypadal jako matný úplně, na fotkách mám ale vrchní lak.. i když to vůbec nevypadá. I s výdrží je na tom ATU velmi dobře, držel mi celý týden a měl pouze ošoupané špičky. Celkově musím říct, že mě ve svých vlastnostech nezklamal ani jednou, bohužel jsem ale asi zklamala já, protože jsem si nevybrala úplně odstín, po kterém bych "šílela".. spíše naopak.. na nehtech už se mi tolik nelíbil. Tak snad příště budu ve výběru šikovnější:)

Co vy a tento lak, líbí/nelíbí? Máte nějakou zkušenost s Essie laky?
mějte se pěkně, Luci

5 komentářů:

  1. Takový odstín na nehtech vypadá celkem i přirozeně a hodí se, řekla bych, skoro ke všemu. Takže hezké ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný lak, mám ho doma taky, Essie laky mám tři a jenom tenhle má velký štěteček, ostatní pidimidi.Pro mě je to úžasná neutrální barva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zatím je to můj jediný kousek, ale věřím, že ne poslední.. a pidi midi štětečky mi vyhovují, takže je to fajn:)

      Vymazat
  3. Laky od essie mi moc sympatické nejsou, ani nevím proč, tohle je celkem pěkný odstín :).

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...