sobota 1. června 2013

Greenline - Odličovač očního make-upu

Ahoj, přeji příjemné sobotní dopoledne!
Dnes je sice první den v měsíci, ale dnešní článek nebude o měsíční kosmetické rekapitulaci. Bohužel nejsem doma a fotky ještě nemám připravené, takže musím vzít (přednastavila jsem:)) článek ze zásob. Ale hned ten příští již bude o novinkách a spotřebovaných věcech za květen ;) Tentokrát je do další kosmetika z beautyboxu a to konkrétně dvoufázový odličovač očního make-upu od Greenline. Nevím, že mi ty věci z boxů začaly najednou docházet :)


Tento dvoufázový odličovač je s vitamínem E a výtažky z mandlí a ginka. Výrobce udává, že zklidňuje a vyživuje pokožku očního okolí. Abych řekla pravdu, tak nevím jestli to opravdu splňuje.. žádných zázraků a změn mého očního okolí jsem si nevšimla :D Nicméně jako odličovač není špatný, žádné větší problémy jsem s ním během jeho používání neměla.


Jak jsem psala, s odličováním běžného make-upu si celkem poradí, sice zbydou kolem očí jakýsi "žmolečky", které ale po opětovném přetření i sám odlíčí (spíše "sebere"). Co se týče voděodolného make-upu, tak to už je trochu horší, z 80% ho odlíčí, ale zbytky řasenky na řasách pořád zůstanou.. Což mi ale až tak nevadí, protože voděodolné produkty moc nepoužívám, dá se říct pouze výjimečně. 



Co mi ale asi nejvíce vadilo bylo, že jednotlivé složky odličovače se velmi špatně mísily.. Obzvláště, když byla lahvička ještě plná. To jsem s ním mohla třepat třeba minutu a do 10s už se složky začaly zase oddělovat.. Trošku makačka na ruce:) S ubívajícím množstvím to ale už bylo v pořádku. A je ještě jedna věc, která by některým mohla vadit.. tento odličovač je extrémně mastný. I přes vatový tampónek jsem měla kolikrát dost mastnotý na rukou.. Mně osobně tohle ale nevadilo, protože jsem následně pleť i oči dočišťovala pleťovou vodou nebo tonikem, který mastnotu zase odstranil. Už pár recenzí jsem na tento odličovač četla a právě tahle jeho vlastnost byla povětšinou dost haněna.. 
Jediné, co mi na tomto odličovaci vadilo, bylo to, že se špatně mísily jeho složky, ale jinak jsem s ním žádné větší problémy neměla ;) Shodou okolností se mi díky jedné soutěži dostalo do rukou další balení, takže mám ještě jedno, ale myslím si, že po jeho vypotřebování už budu mít Greenline dost a sáhnu po něčem novém :D


Jak jste na tom Vy s tímto odličovačem, zkoušely jste? Vadí mám mastnota u očních odličovačů?
mějte se hezky a užívejte víkendu;), Luci

8 komentářů:

  1. Měla jsem asi jedno balení, když jsem na něj měla kupon do DM a připadal mi fajn. Jinak se mísil fakt špatně, šplouch na tamponek, odlíčit oko a zase třepat jak blbec :D Že je mastnější mi nevadilo, spíš jsem byla ráda, že mě fakt nedráždil, protože kolikrát i ty "nejšetrnější" odličovače očí mi hrozně vadily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak! trošku posilka s tímto odlakovačem :D

      Vymazat
  2. Ja mam odličovač od nivei ten dvojfazovy tiež je taky mastny ale po čase to pominie ale aj tak ho moc nepouživam zatial Romy.

    pozyvam na GIVEaway http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten jsem zatím nezkoušela, ale uvidíme.. třeba se mi také jednou dostane do rukou:) a děkuji za pozvání ;)

      Vymazat
  3. Tenhle odličovač jsem nezkoušela, ale měla jsem ten dvoufázoví od Ryoru, a ten byl strašně mastný, takže já od té mastné výrobky příliš nevyhledávám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to chápu. pro mě je tento můj první oční odličovač, takže nemůžu moc porovnávat.

      Vymazat
  4. Jelikož mám smíšenou pleť, tak přidávát si na pleť "pocit mastnoty" se mi moc nelíbí :D Ale podlehla jsem recenzím a koupila si od Yves Rocher odličovač na oči...A nikdy víc, na očích to není příjemné a protože hodně používám voděodelnou řasenku i špatně odličuje :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je mi to jasné:) já mám pleť vcelku normální, semtam smíšenou, ale na oči mi mastnota nijak nevadí. a děkuju za tip, od odličovači YR rozhodně sahat nebudu:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...