čtvrtek 30. května 2013

Dotted nailart

Ahoj všem!
Po delší době jsem tu opět s nehtama:) Zjistila jsem totiž, že jich už moc v zásobě nemám, takže teď se snažím lakovat co nejčastěji, aby "zásoby" pro články stále byly:) Tentokrát se jedná o nailart!!! Ano, já taky občas něco zkusím, ale moc se mi to nevede.. takže to moc často není ;) Ale na tomhle nebylo nic složitého, tak jsem se do něj pustila.. Výsledek nevypadá špatně, ale i tak mám nějaké výhrady :D Ale už pojďme k nehtům:)


Hrozně mě zaujaly tutoriály u Sarah z Chalkboard Nails a tak jsem se rozhodla jedním inspirovat ;) Já jsem samozřejmě zvolila jiné barvy, pro mě dost netypické :) Jako základ jsem použila tmavě růžový lak od Avonu v odstínu Strawberry. Jahodovou barvu si představuji rozhodně jinak, tohle je prostě krásná sytá tmavá růžová :) Pokud mám na nehtech růžovou, tak většinou nějakou v tomto odstínu.. světlé růžové nejsou moc pro mě.. ale i tak ji na nehtech vidíte :)


Na tečky jsem použila bílou Coloramu (tu starší verzi) v odstínu French white a světlou růžovku od Gabrielly Salvete v odstínu 102. Tečky jsem udělala pomocí "tečkovacího pera" - já mu ráda říkám těčkovač :D I tak jsou tečky nerovnoměrné a jinak velké, což mě hrozně štve!! Snažila jsem se je umístit tak, jak to má Sarah v tutoriálu, ale vzhledem k tomu, že mám opravdu pidinehtíčky, tak se mi tam sotva vešly.. třeba na malíčku pokrývají celou plochu nehtu a není to hezký..:/


K mé smůle mi tečky rozpyl topcoat, který je mimochodem nejkatastrofičtější (zajímavé slovo), jaký jsem kdy měla.. jedná se o tekuté sklo Wet glaze. Nehty se po něm náádherně lesknou, to ano.. ale ten zatracený nadlak neuschnul ani po 16 hodinách!!!!!!!! Ano, já si celé nehty poškodila až po 16 hodinách od nalakování.. a to už mě fakt dopálilo.. Od té doby jsem ten nadlak nepoužila a hádám že už ani nepoužiju.. vyhozené peníze vyloženě! Takže z těchto nehtů mám vlastně takový rozpoluplný pocit, nejen díky topcoatu, ale taky díky tomu.. že jsem si připadala, jako bych měla na nehtech nějaká cukrátka.. ty nehty byly tak sladký, až se mi to ani nelíbilo :D Možná někdy v budoucnu zkusím jiné barvy, ale myslím, že růžové už bylo dost :D

Co na tyto nehty říkáte Vy? Zdají se Vám taky tak přeslazené? :) Máte zkušenosti s tekutým sklem?
mějte se krásně a nepoužívejte tekuté sklo!:), Luci

16 komentářů:

  1. a ja mu hovorím rada bodkovač :-))) mne sa tá kombinácia veľmi páči, lebo ja mám rada ružové laky :-) keď robím bodky, pravidelne ich rozmažem aspoň na jednom nechte :-/ tekuté sklo nepoznám, zato som mala, teda ešte ho aj mám, stojí chudáčik v krabici, lak od Astoru Blueberry dream, alebo tak nejako a ten ani po 24 hodinách od nalakovania nebol suchý! klasické dve vrstvy! keď som do neho ďobla po 36, ešte stále sa mi tam spravila ryha, nechápala som. znie to ako blbosť, ale ja som bola z toho vedľa, že čo to preboha je. odvtedy som ho nepoužila a neviem, prečo ho doma stále držím :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, já si vlastně vždy rozmažu jakýkoli nailart, takže mě to od něho dokonale odrazuje..
      to chápu, že jsi od té doby ten lak nepoužila.. lak od Astoru jsem snad ještě ani nezkoušela, tak nevím, jestli jsou všechny takové.. vlastně snad ani žádný lak, který schne sám o sobě tak dlouho, tedy spíše neschne, neznám..

      Vymazat
  2. Ty jsou boží,jsou fakt úžasný.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné sú. Také letné farby no proste sú vážne veľmi pekné :)

    http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí ta barevná kombinace. :) Taky mám problém, že se mi toho na nehty nevejde tolik, kolik bych ráda. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. věčný problém menších nehtů :D a to bych kolikrát ráda něco zkusila, ale pak to radši vzdám, protože to na mých nehtech nemůže nikdy vypadat tak, jak si vysním.. :D :/

      Vymazat
  5. ja som o tom tekutom skle pocula, ale este som ho ani nevidela:) verim, ze ta to nastvalo, mna nastve aj ked si pokazim nechty po par minutach, ked na nejakych pracujem, tieto tvoje su krasne isto sa isnpirujem:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to naštve asi každou z nás.. a že mně se to stává i poměrně často.. to mám pak rovnou chuť všechny nehty zase odlakovat..
      určitě se pochlub tvými nehty, jsem zvědavá na barevnou kombinaci:)

      Vymazat
  6. Nedavala si tieto nechty uz niekam? Mam pocit, ze som ich u teba uz videla a chvalila ti ich... Ale pre pripad, ze nie, tak pochvalim radsej este raz, velmi sa ti podarili a su neskutocne sladke :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano, fotka již jednou byla na facebooku:) a děkuji za opětovnou chválu! :*

      Vymazat
  7. Jsou přeslazené, ale vážně krásné :)!

    OdpovědětVymazat
  8. Vůbec to není přeslazené! Mně se to strašně líbí:)

    OdpovědětVymazat
  9. mne sa zdajú v pohode, kľudne by som si také dala, asi aj ja vyskúšam:)
    nati

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...