čtvrtek 27. června 2013

Flormar - U08

Přeji příjemný čtvrteční podvečer:)
Dnes jsem opravdu dost rozmrzelá.. vydám se na staci po doktorech a ve výsledku jsem nikde nepořídila :/ Chtěla jsem se objednat na oční, přivítal mě lísteček "dnes jen do 13:00".. a já tam byla o 30min později.. první fail, druhý fail mě jsem vlastně věděla jako první, ale po zastávce na očním jsem šla na poštu, ale již doma jsem zjistila, že další lístek na vyzvednutí mám ve schránce.. ale nedali mi ho samozřejmě, ještě ho neměli:/ Tak jdu do drogérie, díkybohu vše co jsem potřebovala jsem sehnala - můj jediný dnešní úspěch:) A nakonec k mé obvoďačce pro vydání potravinářského průkazu kvůli brigádě. Ta tam tedy pro změnu byla, ale poslala mě domů, že mám přijít zítra ráno:/ Že já blbec vystrokovala paty z baráku.. nejenže zítra musím k tý obvoďačce, ale taky znovu na poštu a pro jistotu se stavím ještě na tom očním :D Doufám, že vy jste měli dnes lepší den:)
A teď už k laku:) Je to opět Flormar, kterých mám po Vánocích plnou zásobu. Nezlobím se ale, protože tyhle laky mi naprosto vyhovují:) A jaký že je ten dnešní? Nádherný, to můžu říct už teď ;) Koukejte..


Bohužel je fakt, že ve flaštičce je mnooohem hezčí než na nehtech, ale myslím, že mu to odpustím:) V lahvičce se tváří jako dokonalý měňavec.. hraje barvama od modré, přes tyrkysovou, fialovou, růžovou a semtam i nějaké zlatavé odlesky se objeví.. prostě náádhera! Nicméně na nehtech se musíme spokojit pouze s modrými a fialovými záblesky. Hlavně, že je tam ta fialová.. díky ní se mi tak hrozně líbí:) I když, foťák opět moc kamarádský nebyl a proto jsou ty fialové odlesky vidět jen na pár nehtech.. alespoň něco:)


Po většinu času se na nehtech tváří jako tmavě modrý foil, ale při změně úhlu už jde do fialova.. no, to je prostě moje! :) Lak je konzistencí trochu řidší, než bych chtěla, ale při troše trpělivosti je nakonec lakování bezproblémové.. a to hlavně díky perfektnímu štětečku (pro mě a mé úzké nehty je perfektní, věřím, že u vás ostatní by to bylo i naopak), který má dlouhé a dorovna střižené štětiny. A ač jsem to nečekala, k plnému krytí mi stačily dvě vrstvy.


S jeho vydrží je to také poměrně uspokojivé. Sice jsem měla již druhý den mírné otluky, ale po další čtyři dny držel jako přibytý, což mně ke spokojenosti bohatě stačí :) Musím říct, že jsem ho nosila mooc ráda, dokonce jsem ho měla na tablových fotkách.. kde se sice moc k červenému záchranářskému mundůru nehodil, ale co.. nebyl čas a za tohodle krasavce jsem se rozhodně stydět nemusela:) Většinu z vás by možná zklamal právě tím, že na nehtech není tam pestrý a zajímavý jako v lahvičce, i já jsem byla mírně zklamaná. Ale když ukázal svojí druhou - fialovou tvář, byla jsem nadšená.. možná už více, vše co je fialové je prostě moje! :))

Jak se vám líbí tento lak? Jaká barva dostává "do kolen" vás? :)
mějte se hezky a u dalšího článku naviděnou a načtenou;), Luci

24 komentářů:

  1. Flormar mám taky, ráda, dneska jsem po nějakých pokukovala, ale nic jsem nevybrala. Barvička je pěkná, ale ta má MUST HAVE je fialová :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já je mám taky moc ráda a o to víc se divím, že je seženu jen u nás na maloměstě v drogerii Teta:))

      Vymazat
  2. tento je fakt paraadny mňa nedostava žiadna farba kupim taky čo sami zapači :)
    Pozyvam na GA http://aj-ro-na.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tos měla teda den blbec. Občas se to tak nakupí všechno dohromady, tak snad sis to dnes všechno vybrala a už tě čekají jen úspěšné, nebo aspoň normální dny. :D Lak vypadá krásně! Podobné modré odstíny se mi moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. snad ano :D byla jsem z toho opravdu namíchnutá..

      Vymazat
  4. ten mám, ten je parádny :) jeden z najkrajších

    OdpovědětVymazat
  5. dychberúca farba, fakt krásna, naživo musí byť ešte lepšia :)

    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  6. Takový trochu den blbec, to jsem měla dnes taky, ale nakonec dopadl celkem dobře.
    Ten lak je moc pěkný, ta fialová s modrou je moc krásná kombinace ;)

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je vážně nádherný lak! strašně se mi líbí. :)
    Facebook

    OdpovědětVymazat
  8. včera som mala tiež podobný deň, misia neúspešná. aspoň že mi nakoniec vyšlo slnko a k tomu všetkému som ešte aj nezmokla. :-)
    lak sa mi veľmi páči, ja som si stihla kúpiť 4 a zrušili nám Flormar stánky :-D ale včera som objavila nejaké v Tete, tak snáď nabudúce sa v nich pohrabem a nejaký si vyberiem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je fajn:) já na to slunce v poslední době mám docela smůlu, tedy co se týče focení laků.. vždycky nějak nechce vysvitnout :D mrcha jedna!:)

      Vymazat
  9. milujem laky od Flormaru obvzlast z rady Miracle colors,,maju krasne farby.
    Pozyvam ta ku mne na blogg na GA http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2013/06/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  10. Je vážně nádherný, ač tmavé barvy moc nemusím, po tomhle fešákovi se poohlédnu. Já úplně "žeru" fialovou na všechny způsoby :D
    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ten lak je úplne božský :)) krásny:) Veľmi by sa hodil keď sa robia galaxy nechty presne táto farba :)

    Ak by si mala záujem na blogu práve prebieha GIVEAWAY http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je nápad! s tímhle lakem udělat galaxy nehty.. no, tak snad se k nim konečně odhodlám:)

      Vymazat
  12. Mě do kolen dostane každý červený lak se třpytkami :D a vůbec ty třpytky miluju :).

    OdpovědětVymazat
  13. Tak mi to nedalo a už ho mám taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) upřímně, nedivím se.. já jsem z něho hotová ještě teď, když ho vidím na těch fotkách;) těším se na tvoje:)

      Vymazat
  14. Tak tahle barva je prostě nádherná, sháněla jsem takový odstín a koupila si nakonec Coloramu, která mě zklamala - tenhle si určitě pořídím. Krásná inspirace a hlavně za rozumnou cenu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. od Coloramy mám doma dva laky, zatím jsem je nelakovala.. nějak k nim nemám důvěru a netáhne mě to k nim.. nevím, za to Flormary.. to už je jiná:) můžu je jen doporučit a jsem ráda, že jsem tě inspirovala.. snad ho seženeš a budeš s ním spokojená tak jako já ;)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...