pátek 7. června 2013

Květnový SenzaBox

Ahoj všem;)
Ještě předtím, než se pustíme do článku, chci Vám vyjádřit velký dík. Vztahuje se k otázce v minulém článku.. opravdu mě překvapilo, kolik z Vás na ní reagovalo.. a patrně jsem na svou otázku našla i odpověď, díky Vám!:) Nechci, aby můj blog byl jednosměrně zaměřený (např. pouze nehtový...) a proto se snažím střídat recenze kosmetických prodktů právě s nehtovými články.. Chci, aby si zde každý našel to své;) Dříve jsem se moc nevěnovala dekorativní kosmetice, ale časy se změnily a postupně i ta se bude na blogu objevovat.. :) Tolik snad vše, doufám, že Vám to tak bude vyhovovat a budete se sem rády vracet;) Díky!
V dnešním článku chci shrnout své dojmy a názory na SenzaBox, který vyšel minulý měsíc. U mě již je takovým zvykem, přijít s "recenzí" prochu později, přijde mi zbytečné to sem cpát, když je toho všude plno.. a i pochopím, když se Vám už další článek nechce číst.. ale mně to přeci jen nedá:) Je to moje první letošní balení SenzaBoxu (poslední jsem měla prosincový) a tak chci i zhodnotit postupný vývoj a tak;) 


SenzaBox mi byl vždycky mnohem sympatičtější, než jiné konkurenční beautyboxy a proto jsem se rozhodla si jeden objednat. Zdůvodnila jsem si to "jakože za maturitu":) V lednu jsem se totiž zařekla, že už žádné boxíky, ale tak... teď už jsem neodolala a jeden si objednala, ještě nevědíc, jak ta maturita vlastně dopadne.. Tak buď by byl za zahnání žalu, nebo na oslavu a pro radost - naštěstí to byla ta druhá možnost;)


Krabička tentokrát přišla růžová, tomuto odstínu já ráda říkám "prasátkovská růžová" :D A je to přesně ta žůžová barva, kterou já opravdu nemusím... Nicméne, pro krabičku jsem už využití našla, takže to přetrpím:) Nicméně krabička od prosincového vydání prošla inovací. Je z mnohem tvrdšího materiálu, což vítám.. je opravdu bytelnější. Dále se změnil její tvar, z obdélníhové je čtvercová, což nevidím jako problém, ale nehodí se mi mezi ostatní krabičky :D To je ale jen můj rozmar ;) A v neposlední řadě se změnilo i logo samotného SenzaBoxu.. a musím říct, že mně se naopak tohle líbí více:) Celkově si myslím, že SenzaBox krabičky prostě umí! Líbí se mi, jak má každý měsíc jinou barvu a i vnitní design, po pravdě.. vždy se mimo obsahu těším i na krabičku:)


A co že bylo jejím obsahem? To už asi všichni víte ;) Pro mě to bylo to pravé překvapení, žádný článek jsem před rozbalováním neotevřela, takže jsem byla pořádně napjatá:) A jaké byly mé pocity po rozbalení? Abych pravdu řekla, tak byly dost smíšené... Což vyplyne z bližšího popisu jednotlivých produktů.
Dermacol - ENJA zpevňující sprchový gel - z toho jsem byla zklamaná asi nejvíce. Plné balení, plné balení věci, po kterém mohu kdykoli sáhnout v drogerce.. navíc opravdu nemám ráda "větrové" věci, což tahle rozhodně je.. Určitě ho upotřebím, ale nezískal si mě..
Saloos - Balzám BioKarité rakytník - z balzámku jsem zklamaná nebyla, ale ani jsem nejásala.. opět je to věc volně dostupná v drogériích (alespoň myslím, jiné produkty od Saloosu jsem tam viděla), ale také ji upotřebím.. zkusím ji zejména na vyrážky, které mě v létě často trápí.
Yves Rocher - Pudrové oční stíny (42. Violet scintillant) - YR mi jako značka nevadí, nemám s ní moc zkušeností, takže ráda vyzkouším některé její produkty. Konkrétně k těmto stínům.., měla jsem z nich celkem radost. Přišly mi v přijatelném odstínu - šedofialová se stříbrnými třpytky. Taky myslím, že je upotřebím, ale opět.. kolem krámu YR chodím celkem dost často, je jen moje blbost, že jsem se tam ještě nepodívala.. ale opět je to poměrně dostupná věc.
MUFE - Rouge Artist intense liptick - jediná, pro mě, nedostupná věc je tato miniaturka rtěnky. K mé smůle opět v naprosto nevhodném odstínu. SenzaBox sice nabádá na změnu, která tkví v odvaze vůči sytým barvám - což je v tomto případě nejsytější rudá jakou jsem kdy viděla.. Bohužel, ale já se k takovýmto odstínům neodvážím asi nikdy..
Maybelline - Lak na nehty Colorama - OK, je to lak.. vzala jsem ho na milost:) Ale je to opět drogérková značka, nejdostupnější ze všech ostatních.. 
Yver Rocher - Lehký rozjasňující make-up Pure Light - další več od YR v jednom boxu? Řekla bych, že jedna by bohatě stačila, ale budiž.. Dávám palec nahoru za poměrně velký vzoreček a za světlý odstín.

Co z toho vyplývá? Z šesti produktů je pět pro mě běžně dostupných, což se mi úplně nelíbí.. Očekávala bych opravdu něco exkluzivnějšího.. Možná všechno tohle povídání vyznělo dost kriticky, ale to jen z toho jednoho prostého důvodu.. kdybych chtěla, můžu si většinu koupit sama.. ale ve výsledku až tak naštvaná nejsem. Je to přeci jen moje odměna za maturitu:) Ale opravdu jsem čekala více.. 
A možná i proto tento měsíc zabrousím ke konkurenci, konkrétně k Ladyboxu. Tak jsem zvědavá:) Bude to opět buď odměna za přijímačky nebo lék na žal.. uvidíme, snad to bude jako v tomto případě..;)

Co Vy, máte doma toto vydání SenzaBoxu? Co říkáte na obsah, vadilo by Vám to co mně?
mějte se hezky, Luci

3 komentáře:

  1. Mě vadil odstín rtěnky,děs. Jinak jsem byla nadšená. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Připadá mi, že senzabox furt "vykrádá" drogérky, proto mám raději ladybox (ale s těmi černými hoblinami vevnitř už mě pěkně štvou).

    OdpovědětVymazat
  3. Mně připadá, že Senzabox dává na profláklé značky, které všechny chceme vyzkoušet a Ladybox zase na něco, co nikdo nezná. Potřebovala bych něco mezi :D.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...