pátek 2. srpna 2013

Rimmel - Chocolate fountain

Ahoj, zdravím všechny:)
Chtěla jsem tento článek napsat už včera, ale byla u nás na návštěvě naše (moje i mamky) kolegyně z práce.. a víte jak takové návštěvy dopadají:) Takže už jsem článek napsat nestihla.. no, nic se neděje, jen odkládám další články.. však počkají, nožičky nemají;) 
Dneska opět lak.. a zase jeden z těch, který jsem "musela" lakovat nadvakrát. Na mobilu tolik nevynikne, ale naštěstí neudělal takovou neplechu, jako ten minulý. Ani po půl roce svou konzistenci nezměnil, takže má plusové body:)


Řeč je o "čokoládovém" lako Rimmel London. Čokoládu má ve svém názvu, dokonce se jí podobá i v lahvičce, ale na nehtech už mi takový nepřijde.. V lahvičce mi svou barvou připomíná hořkou čokoládu, která je obohacená o bohatý zlatavý shimmer. Ale na nehtech? Nekoná se bohužel ani jedno.. Na nehtech hodně vynikne červená/spíše vínová, která je v laku bezpochyby obsažena a shimmer je jen hodně slabý..


Ona je ta vínová trochu vidět i v lahvičce, ale na nehtech vynikne o dost více. Takhle to vypadá, že jsem z barvy zklamaná, ale naopak.. přijde mi pak lak mnohem zajímavější:) Jen škoda toho shimmeru, ten já ráda a uvítala bych ho vě větším množství i na nehtech, ale to se bohužel stává málokdy.. Jinak já laky Rimmel nemám příliš ráda a to z jednoho prostého důvodu. Absolutně mi nevyhovuje jejich štěteček.. já chápu, chtějí ostatním usnadnit práci, ale co my, které máme opravdu úzké nehty? Vždyť ten štěteček, možná by se dalo říct štětka :D, je širší než můj malíček! Jak to potom mám hezky nalakovat? Toť pro mě otázkou..


Z toho důvodu jich moc ve své sbírce nemám, ale občas přecijen přivřu oči a nějaký si pořídím, jako to bylo u tohoto laku :) Jinak plně kryje ve dvou vrstvách a jeho výdrž je, pro mě podprůměrná, začal se mi loupat už druhý den, škoda. Nebýt toho štětečku a malé výdrže, snad by si mě Rimmel laky získaly víc..

Co vy a Rimmel laky? S jakými štětečky máte problém vy?
mějte se a smějte se!:), Luci

10 komentářů:

  1. Speciálně tenhle mám moc ráda. Jen se mi strašně špatně lakoval. Dost mi dělal lysinky a mám pocit, že jsem snad proto musela dát tři vrstvy. Ale barva je to nádherná. :) Mně tenhle typ štětečků vyhovuje. Problém mám naopak se štětečky ChG.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tady je vidět, jak každému vyhovuje něco jiného:D mně naopak ChG štětečky vyhovují:) jinak mám poznamenáno (:D), že se mi lakoval v pohodě, až na ten štěteček.. takže se to liší asi kus od kusu..

      Vymazat
  2. Tahle barva laku se moc nelíbí. A rimmel laky taky moc nemusím :D

    Můj blog :
    http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Rimmel lak mám jen jeden a stále jsem ho nevyzkoušela, tak uvidím, jak se poperu se širokým štětečkem :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to si přímo říká o to, abys ho vyzkoušela!:)

      Vymazat
  4. Krásná barvicka:))) široké stetecky miluju :)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně jak povídáš! Já mám taky relativně úzké nehty a vzhledem k tomu, že jsem celkem pošuk na pravidelný oblouček u kůžičky, často chytnu nerva.

    Jedno ti povím - kdyby vypadal na nehtech jak v lahvičce, za tu barvu by se nemuseli stydět ani soudruzi Opičáči. :D Bohužel vyšel "jen" hnědě, ale jsem ráda, že některá drogerijní značka jde do barev, které vybočují z nudných řad.

    Za mě velký palec nahoru! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o pravidelným obloučku mi něco povídej.. :D ten já skoro ani neznám...

      Vymazat
  6. Milá Luci, tenhle lak si do sbírky musím pořídit. Jak je něco čokoládového, tak se neudržím ;-).♥ Jen škoda, že výdrž je tak mizerná. :-/
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, i já málokdy něčemu čokoládovému odolám:) bohužel mi přijde, že na laky od Rimmelu čtu v poslední době jen samá negativa, alespoň co se výdrže týče.. škoda.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...