sobota 31. srpna 2013

Červencový LadyBox "Just married"

Čauky!:)
Včera jsem se tedy byla zapsat na školu do Ostravy a jsem tak oficiálně studentem OU.. stále se mi to zdá jako neuvěřitelné.. a to se už za týden budu balit, to je ještě neuvěřitelnější :D Ale zpátky do reality:) Vsadím se totiž, že s tímto článkem přicházím jako poslední vůbec :D Nojo, někdo to holt uzavřít musí, že :) Pokud vás už tyto ladyboxí články omrzely, obzvláště jedná-li se o měsíc starou edici, jako v tomto případě :D, vůbec se nebudu zlobit, když pod článkem nebude žádný komentář.. ale víte co, já to tu stejně chci mít.. až se sem za 10 let podívám, tak tu chci mít prostě vše :D Chápete mě ne? :D


Tak jo, jak jistě všichni víte, toto byla první edice po sloučení obou našich beautyboxů. A abych se přiznala, právě to mě nalákalo.. byla jsem prostě zvědavá, jak to bude celé vypadat:) Na jednu stranu je mi trochu líto, že už si nebudu moci mezi boxy vybírat, na druhou ale věřím, že tento nám může nabídnout jenom to nejlepší:) Takže vlastně no problem. Co mě ale přeci jen trochu mrzí, je design krabičky. Já bych byla mnohem radši, kdyby zůstala taková, jako byla u Senzaboxu.. lesklá, barevná, vždy s jinými detaily.. Ano, i tady jsou detaily.. ale prostě se mi to nelíbí.. přijde mi to takové, chci říct překombinované, ale každý si určitě po tím představíte úplně něco jiného.. No, prostě mi přijde špatná skladba těch balónků i razítka "Just Married".. nelíbí se mi to a jsem asi jediná, co jsem tak postřehla :D


Na krabiččinu obranu je ale opravdu pevná. Tak pevná, že se až člověk bojí sáhnout na její hrany, které jsou fakt dost nebezpečné :D Myslím, že i tak ji k něčemu využiju:) Už se mi tu ale začínají nebezpečně množit.. No ale jinak, dojem z krabičky mi naopak nahradil její obsah, který je více jak slušný. Takhle nějak jsem si to i představovala, nálož kosmetiky, kterou jen tak nikde nepotkám (až na pár kousků samozřejmě). Tak co že jsem tam našla?
Yves Rocher - Rtěnka Grand Rouge v odstínu 42. Corail voilé
Značka jako taková mi nevadí, moc jejich produktů nemám, ale je fakt, že je skoro v každém boxu.. možná by to chtělo trochu brzdit:) Trochu jsem se bála odstínu, ale nakonec mi přišel celkem přijatelný.. Více než korálový mi přijde jako světle cihlový. Když se nanáší s rozumem, vypadá skoro jako nude odstín. Bohužel ale hodně vytahuje žlutou barvu ze zubů.. což asi nikdo z nás nechce.. Tak uvidíme postupem času, jak se ukáže.
libebit - Přírodní ručně vyráběné mýdlo se solí z Mrtvého moře - cedr a citron
Zajímavý produkt. Tuhá mýdla většinou moc nepoužívám, ale toto vypadá opravdu lákavě. Zatím jsem ho nenačínala, ale i před folii cítím vůni citrusů. Pravděpodobně si ho vezmu na kolej, tak jsem zvědavá, jak se osvědčí:)
i+m Naturkosmetik Berlin - Šampon lesk citronu
Pro mě tedy úplně neznámá značka, ale jak asi víte, na vlasovku si příliš nepotrpím. Samozřejmě ho vyzkouším, ale pochybuji, že by na mě udělal nějaký silný dojem.. ale nechci mu nijak škodit.. víte jak, zkusím a uvidím:)
L´Oreal Paris - Fix na oči Super Liner Blackbuster
Linky ve fixu jsou fajn, ráda vyzkouším. Bohužel ale nebudou úplně černočerné.. naopak, přijde mi, že strašně málo kreslí.. zatím jsem je ale také nezkoušela, tak uvidím, jak se mi s nimi vůbec bude pracovat, protože hrot mají opravdu hoodně velký.
Palmolive - Mediterrranean Moments sprchový gel
První taková dostupná značka, zase to ale byla novinka.. tak proč ne:) Sprcháč se vždycky využije, ale začínají se mi tu kupit:)
Famous - Sada na obočí
Z tohoto jsem měla úplně největší radost:) Famous jako kosmetika se mi zamlouvá čím dál více. Mám doma Shimmer brick a jsem z něho nadšená, teď mi tedy přibyl i tento setík na obočí. Zatím mám stále ten svůj od Alverde, takže tento bude čekat ve frontě, ale potěšil mě.. moc:)
Macadamia - Deep Repair Mask
Hoodně profláknutá značka, jenže já na ty vlasový masky ani moc nejsem.. Takže z té až tak nejásám, ale samozřejmě také vyzkouším. Jen se bojím, že nebude úplně pro mé vlasy.. 
Rituals - sprchová pěna Tai Chi
Další produkt do sprchy v jednom boxu? Chmm.. u tohoto mi to ale nevadí:) Rituals pěnu jsem chtěla moc vyzkoušet, takže jsem za ní ráda:) Alespon ji porovnám s tou Baleáckou:)


Celkově tuto edici hodnotím kladně, až na krabičku.. ta tedy za mě moc nee, ale obsah je důležitější a ten se mi líbil:) Velkou radost mám ze setu na obočí od Famous a ze sprchové peny Rituals. Linky od L´Orealu, Yves Rocher rtěnka ani přírodní mýdlo mě ničím neurazí, jsou to zajímavé produkty, ráda je vyzkouším. A ze zbytku už úplně nejásám, vlasovku nevyhledávám a Palmolive se dá sehnat v drogerce, ale co.. nic velkého nenamítám;) Kéž by takto vypadala každá edice, ale to není reálně ani možné.. každopádně, koupě nelituji, jen si teď zase musím dát pauzu.. řekla jsem si, že nejdříve na narozeniny, což je za dva měsíce.. tak uvidíme:)

Co vy a sloučení beautyboxů? Měly jste tuto edici, co vás nejvíce zaujalo?
mějte se krásně, Luci

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...