sobota 24. srpna 2013

Mix minirecenzí II

Přeji příjemný večer všem!
K tomuto článku se dokopávám celý týden, neskutečný.. ale vzhledem k tomu, že produktů, o kterých chci psát, je poněkud víc.. a spoustu z nich jsem neměla nafocených.. tak jsem se k tomu dostala až teď o víkendu, kdy mám volno - konečně!! :) Ještě mě tedy čeká poslední pracovní týden a pak už alou na přípravy na kolej a do školy.. nevím, těším se na jednu stranu.. půjdu do relativně neznámého města, poznám nové lidi.. ale prostě, bojím se, že to nebudu zvládat.. uvidíme :) Za 3 týdny budu o dost moudřejší :D
Takže dneska se budu věnovat celkem sedmi kosmetickým produktům, které momentálně používám, ale na samotný článek to není.. ať už z důvodu, že to byla limitka, nebo že daný produkt se inovoval, nebo třeba vůbec nevím, zda je ještě k dostání :) Prostě takové zbytkové recenze a hodí se mi je spojit dohromady:)

Balea - Tělová emulze s vůní tropického ovoce se třpytivým efektem
Prvním z nich je tělové mléko od Balei. Kupovala jsem si ho v lednu (!!), chtěla jsem něco třpytivého, protože se blížil maturitní ples.. a ejhle, stejně jsem na to zapomněla a nakonec se tedy netřpytila :D Proto jsem si ho nechala až teď na léto.. a asi jsem udělala i dobře. Ten třpyt je totiž skoro extrémní, připadám si trochu jako discokoule.. fakt :D Zlatá discokoule jak vyšitá.. Nicméně emulze hezky voní, cítím z ní kokos, což mě nikdy neurazí. Vím, že byla dostupná loni v létě, jak je tomu letos, netuším. Ale určitě bude mít Balea jinou alternativu;) Jinak hydratuje tak přiměřeně, jak je na Baleu zvykem. Problém s mlékem nemám, jen by ten třpyt mohl být trochu střídmější..

Rimmel - Hide the Blemish Concealer IVORY 001
Tohle je snad staletý kousek! :D No dobře, tolik mu zase není, ale pár let ho doma mám.. taky už mi ho moc nezbývá:) Tenkrát jsem si jeho koupi dost vyčítala, na mé studentské kapesné stál poměrně dost, ale když to hodnotím zpětně.. tak to ještě šlo;) Jo, časy se mění:) Nicméně jako korektor na zečervenalá místa, flíčky, je fajn. Pod oči mi moc nevyhovoval, tam mám radši nějaké tekutější korektory. Je to klasický korektor v tyčince, má krémovou konzistenci.. rozmazávám ho štětčem na korektor od E.L.F.u, ale dá se zapracovat i prsty. Je celkem fajn, ale vůbec nevím, jestli se ještě prodává.. a vůbec, jsem zděvadá.. takže budu zkoušet další korektory:)

Maybelline - Affinitone Hydratační make-up 02 LIGHT PORCELAIN
Tento MU mám doma také poměrně dlouho, ale ne tak dlouho, aby nebyl k použití:) Zajímavostí je, že byl mým úplně prvním make-upem a měla jsem ho snad 4 další balení. Dřív jsem tomu nerozuměla, co si budeme povídat:) A taky ho nanášela prsty (nechápu! :D). Teď, už v době mého kosmetického já, jsem k němu byla dost skeptická, zdálo se mi, že vůbec nekryje a celkově se mi moc nezamouval. Pak jsem ale začala používat k jeho nanášení Hakuro H51 a naprosto jsem změnila názor! Ten štětec ho tak krásně zapracuje a uhladí.. radost pohledět:) Krytí se zvýší snad až o půlku. Jako plus uvádím i dost světlý odstín, na mě povětšinu roku až moc světlý (vidíte, jak mi to bylo dřív jedno:)). Bohužel ale Affinitoně make-upy prošly inovací a tento odstín už nenajdete. Ani nevím, co se u těchto MU změnilo, takže tahle recenze je poměrně zbytečná, ale tak.. chtěla jsem o něm něco napsat. Nakonec jsem s ním spokojená, ale už tu na mě čeká spoustu dalších make-upů:) Btw. ještě mě tak napadlo, ta tubička je dost na prd.. obzvláště u tohoto MU, který je dost tekutý.. občas se mi stalo, že místo toho, abych si vymáčka MU na prst, tak mi doslova vytříkl všude možně, jen ne na ten prst.. škoda:)

Gabriella Salvete - Pressed powder 12
Další kousek, který si pamatuje mé kosmetické začátky:) Můj úplně první pudr, také jsem měla minimálně další 4 balení:) A naopak od MU, je tento na mě povětšinou tmavší (v kombinaci se světlým MU), ale alespoň mi dodal trochu barvu. Přijde mi, že poměrně dost práší, dost rychle mizí, ale jo.. je fajn.. Když se aplikuje s opatrností, tak vytvoří moc hezký efekt, pleť zmatní a prodlouží výdrž MU. Najdete ho v novém balení, netuším, jestli se jeho složení nějak změnilo, ale asi ne. Součástí balení byla i labutěnka, ale tu jsem už vyhodila.. zlatý štětec:) Tento pudr si toho se mnou prožil dost, i já s ním, ale je také čas vyzkoušet něco nového:)

Essence - Eyeliner pen
Tuto tužku jsem používala hrozně dlouho.. a nijak jsem se u ní nevztekala, ale to.. co mi předvedla v posledních dnech.. to tedy NE!Dříve jsem s ní problémy neměla.. taky jsem byla absolutní komstický analfabet, že.. ale, já nevím.. já fakt musela být úplně slepá :D Když je tužka nová, tak je celkem v pořádku.. černá barva je opravdu černá, hrot je neošoupaný.. ale používáním její kvalita dost klesá, samozřejmě. Hrot se ohývá, špatně barví a tak.. asi normálka. Nicméně v předchozích dnech, kdy jsem tužku použila, tak mi udělala něco neuvěřitelného.. V místech, kde jsem ji měla, jsem si druhý dne objevila něco jako vyrážku!!! Místo jsem měla opuchlé, na konci oka i bolestný stroupek.. no prostě, byla to poslední kapka. Je možné, že za to může i fakt, že tužku mám doma asi půl roku.. asi jsem ji neotevírala, ale stejně.. možné to je, každopádně něco takového už doma mít nechci.. takže letí do koše a znova už rozhodně ne!!

Alverde - Sada na úpravu obočí 01 BLOND
Můj každodenní pomocník, kterého už mám skoro rok. Koupila jsem ho ve slevě, jak můžete vidět.. ani nevím, proč jsem cenovky nestrhla :D I tak mi cena přišla dost přemrštěná, ale něco na obočí jsem chtěla.. tak jsem po tomto setu nakonec sáhla:) A nebyla to chyba.. naopak:) Sice mám jako bruneta verzi pro blondýny, ale moje oboí je prostě hrozně nevýrazné. Není ani dokonalé, bohužel mám každé jiné (tvarově), tak si ho alespoň snažím podobně vykrelovat. Barevně ten hnědý stín ladí s mými vlasy, tak snad je to ok:) Světlý stín naopak používám pod nejvyšší místo v oblouku obočí, pro rozjasnění:) V setu je ještě i gel, ale ten nepoužívám. Součástí jsou i dva štětečeky.. jeden plochý dokulata zastřižený a jeden zkosený. Zkosený použovám na tmavý stín a kulatý na světlý stín. S tímto setem jsem opravdu spokojená, navíc stíny skoro neubývají, takže se mi jeho koupě opravdu vyplatila. Jen škoda, že už se neprodává..

Balea - Tělový sprej brazilské mango
Tento sprej jsem si koupila na doporučení od Plum. To asi většina z nás co?:) Ale opět, krok vedle to rozhodně nebyl. Sprej voní opravdu svěže a exoticky, takže na léto opravdu ideální. Osvěží, navoní.. tak co víc chtít:) Měla jsem ho na dovolené, kde mi sloužil parádně, teď jsem ho nosila do práce a i mé kolegyně jeho vůni chválily:) Jen ten obal moc nevydrží.. nevím jak se to stalo, ale mám ho celý značkaný.. nosím ho v kabelce, kterou mám na kole v košíku, tak jestli jsem na ni hodila něco těžkého.. Nevím, každopádně obal samotný moc nevydrží, to ale nijak nesnižuje kvalitu tekuliny uvnitř. Je to hodně muziky za málo peněz;)

Tak, přeci jen jsem se prokousala na konec článku:) Pokud i vy, máte ode mě obrovskou pochvalu!:) Samozřejmě i za to, že sem stále chodíte, i když články nepřibývají.. opravdu, už jen díky vám mi to za to stojí!:) Fakt moc díky!:)

Máte s něčím zkušenosti? Co používáte na dokreslování obočí vy?
mějte se krásně, Luci

11 komentářů:

  1. Ten korektor vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Linky a pudr jsem používala také. Linky mi moc vyhovují .)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Abych se přiznala, linky v peru nesnáším. Vždycky se hrot "rozpadne" a já si mohu nechat o rychlém, precizním a dlouhodržícím líčení jen zdát. Pro mě prostě už jen tekuté linky, taková srdcovka, co nikdy nezklame. :)

    Vonné tělové spreje plánuji až na příští léto, letos doplácávám svoje letní Moschino... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já precizní líčení neudělám s ničím :D v poslední době jsem si zvykla používat černou tužku (na linky), s tou už mi to jde, ale nějaké ostré hrany, s tou je fakt neudělám. tekuté chci zkusit, ale zatím ještě nee.. potřebuju mít trochu jistoty v ruce:)
      já jsem tu svoji Baleu používala hodně často.. a skoro vůbec neubyla, počítám, že jí budu mít ještě tak na 2 roky :D

      Vymazat
  4. Affiniton bol asi najhorší makeup, aký som mala doma - mega tekutý, vysušoval mi pleť a tvoril mapy. Nikdy viac... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že jeho konzistence by mohla být tužší, ale zvykla jsem si na ni.. a mapy mi nedělal, tak nevím :D

      Vymazat
  5. Ani s jednou věcí zkušenosti nemám, ale tělové mléka od Baley mám ráda :) Dokreslovat obočí moc nepotřebuju, ale od kamarádky jsem dostala na narozeniny gel na obočí od Alverde, tak ten používám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gel od Alverde bych taky moc ráda vyzkoušela, ale z boxu mám doma další setík (Famous), takže další produkt na obočí by byl zbytečný...

      Vymazat
  6. Affinitone používám už delší dobu, vždy když dojde, kupuju nový. Nejlepší make-up.

    Giveaway - http://beauty-of-pink.blogspot.cz/2013/08/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Tu Baleu jsem myslím taky měla už kdysi, též byla v limitce, ale ta vůně mi přišla dost chemická.

    OdpovědětVymazat
  8. Affinitone je najlepsi make-up!

    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...