pondělí 8. prosince 2014

Nákupy vs. spotřebováno za listopad 2014

Čaute!
Tento měsíc je spotřebováno s nákupama trochu později, než jsem úplně zvyklá, ale bohužel ve škole teď začíná to pravé předzkouškové peklo. Držte mi prosím palce, abych to nějak v mezích zvládla, protože letos budu opravdu potřebovat notnou dávku štěstí.. je toho moooooc :)
Jak už v krabičkách můžete vidět, zase jsem se neuhlídala a nákupová krabička je totál plná, oproti tak z poloviny prázdné spotřebovací krabičce.. achjo:) A nedělejme si iluze, prosinec asi nebude o moc úspěšnější.. jsou přeci Vánoce :D


Nákupy za listopad 2014
Ono ta krabička vypadá dost děsivě, ale vlastně to ani tak není. Je v ní jedna kosmetická zásilka, kterou jsem dostala zdarma k recenzi, pak jedna výhra a jeden nákup v drogerii Teta. Jenže to byl pořádný nákup přátelé:) Měla jsem kupónek na 20% slevu na celý nákup, tak aby se to vyplatilo, nakoupila jsem pořádně do zásoby:) Původně jsem měla platit 1285Kč, po odečtení slevy jsem ale platila 804Kč.. a to se vyplatí!:) Vlastně jsem i tolik utratila za celý měsíc, protože jsem nikdy jindy nenakupovala.. tak alespoň něco:) Celkově mám nových 20 kosmetických produktů - stejně jako minulý měsíc:)


Tohle je již výše zmiňovaný balíček ke zrecenzování. Prvná článek si můžete přečíst zde. Tady na fotce krásně vynikne obouchaný a prasklý obal u očních stínů.. 
  • Makeup Revolution – Vivid Baked Highlighter, odstín Peach Lights (k zrecenzování; makeuprevolution.cz)
  • Makeup Revolution – Vivid Baked Blush, odstín All I Think About Is You (k zrecenzování; makeuprevolution.cz)
  • Makeup Revolutin – Baked Eyeshadow, odstín Pure and Innocent (k zrecenzování; makeuprevolution.cz)
  • Makeup Revolution – Focus & Fix Eye Primer Matte (k zrecenzování; makeuprevolution.cz)




U nás v Tetě nemáme stojan Essence, takže jsem byla mooc překvapená, že jsem tam našla limitované krémíky, takže jsem neváhala a dala jsem si každou příchuť do košíčku. Už je to taková tradice, že si vezmu všechny příchutě.. achjo :D Máte to taky tak? A přihodila jsem ještě do zásoby krém na nohy od Dermacolu.
  • 3x Essence 24h Hand Protection Balm – Cheery & Coconut, Vanilla & Cinnamon, Cookies & Almond (210Kč)
  • Dermacol – Happy Feet Cream (70Kč)


Dochází mi už odlakovač, takže jsem přihodila do košíku i ten. Tentokrát poprvé s pumpičkou, tak jsem na něj zvědavá. A pilník se mi doma nějakým záhadným způsobem ztratil, takže byl potřeba nový:) No.. a na laky Flormar byla zrovna akce 1+1 zdarma, takže jsem neváhala:)
  • Lilien – Odlakovač na nehty bez acetonu (70Kč)
  • Diva&nice – Pilník na nehty (45Kč)
  • 2x Flormar – Jelly Look Nail Enamel – JL13 Pale Eicalypt, JL02 Salmon Pink (200Kč, s akcí 1+1 pouze 100Kč)
  • 2x Flormar – Genius Glitter Nail Enamel – GG02 Compass, GG05 Phone Rings (200Kč, s akcí 1+1 pouze 100Kč)


No a tohle už jsou vyloženě zásoby. Odličovací mléko, toner, micelárka a dvoufázový odličovač na oči.
  • Mixa – Odličovací mléko s optimálním respektem pro citlivou pleť (120Kč)
  • Nivea – Zklidňující čistící micelární voda  3v1 (140Kč)
  • Nivea – Čistící pleťová voda Pure & Natural (100Kč)
  • Nivea – Dvoufázový odličovač očního make-upu (130Kč)


A tohle už je moje výhra, kterou mám od Péti :) Udělala mi moc velkou radost, protože Manufakturu mám moc ráda, ale moc často v tomto obchodě pro sebe nenakupuji, ale mají moc hezké produkty, které jsou vhodné jako dárek.. opravdu doporučuji! :)
  • Manufaktura – Sprchový gel a šampon Švestka (výhra)
  • Vzorek Manufaktura – Jemný denní pleťový krém s bambuckým máslem pro citlivou pokožku (výhra)
Spotřebováno za listopad 2014
Spotřeba byla tentokrát taková průměrná, mám přesně půl na půl plná balení a vzorečky. Celkově tedy mám za tento měsíc 8 spotřebovaných produktů.

  • Balea - Pěna do koupele Night Dreams - pěny od Balei mám celkem ráda, hezky voní, pění celkem dobře a jsou za příjemnou cenu. Tahle byla trochu více kořeněná, ale nijak zvlášť mi to nevadilo.
  • Lirene - Hydratační mléko k odlíčení obličeje a očí - mléko úplně na prd. Asi jedno z nejhorších, co jsem kdy měla. A to jsem ho ke svému štěstí měla hned 2x, toto je už to druhé balení a další již logicky nechci :) recenze zde
  • schauma - Obohacující šampon s koenzymem Q10 - v poslední době mi nevyhovuje žádný šampon, ani tento. Vlasy se mi po něm rychle mastily, byly zplihlé.. A to je přitom určen pro jemné vlasy, které já mám...

  • Nicol - Kosmetické vatové tampony 100ks - ani nevím, kde jsme tyto kupovali. Měli jsme je doma a já je používala na odlakování nehtů. Nebyly úplně špatné, ale při odlakování se třepily.
  • vzorek Nivea - Cellular Anti-age Vyhlazující sérum - používala jsem ji jako bázi pod makeup, má typickou niveáckou vůni a je to takový mírně tekutější krém. Ve výsledku nebylo sérum vůbec špatné.
  • vzorek Skin Food - Tomato Wrinkle Sun Cream SPF 36PA++ - taktéž jsem vzorek vypoužívala jako bázi, byl to úplně normální krém bez výrazné parfemace. Nevadil mi.
  • vzorek TonyMoly - I´m Real Lemon Brightening Lotion - je to lehoučký krém, který voní příjemně po citrusech, žádný rozjasňující efekt jsem nezpozorovala, rychle zasychal, ale trochu lepil.
  • vzorek L´Oréal - Revitalift Magic Blur - je to taková bílá pěna, dost silikonová, ale dobře se roztírá a dobře se mi na ni nanášel BB cream, který jsem nanášela prsty.
Tak a jsme na konci tohoto článku. Nákupů zase bylo tento měsíc hafec, spotřebovaných věcí tak střídmě. Celkově jsem se zastavila na čísle +12. No... taková moje klasika:) 

Co jste si v listopadu koupili vy? Máte doma nějaké Essence krémík?
mějte se hezky, Luci



3 komentáře:

  1. Povedeny nakup hlavne tech essence kremu.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krémy od Essence mám dva, vynechala jsem vanilku a ten krém od Dermacolu mi přišel naprosto k ničemu.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Nezkoušela jsem asi nic. Dívala jsem se na ty Essence krémy, ale nakonec jsem si je nekoupila :). A do Manufaktury se chystám zítra, tak snad něco vyberu :).

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...