úterý 23. prosince 2014

Krásné a pohodové Vánoce Vám všem ♥

Čauky!
Přijde mi to jako nedávno, co jsem tento článek psala minulý rok.. a teď už ho píšu zase, achjo :D No nic, pryč s melancholií:) Dneska jsem tu "jen" s přáním krásných a pohových Vánoc, všem Vám moc přeji, aby jste si užili krásné Vánoce, abyste byli všichni pospolu, protože to je ten nejkrásnější dárek, který můžete pod stromečkem najít:) Ale samozřejmě si přeji, aby se vám vyplnilo taktéž přání nějakého toho hmotného dárku:) Už teď se těším na všechny ty články o vánočních nadílkách. Doufám že i vy, protože (s největší pravděpodobností) bude takovýto článek hned další na řadě:) Nám už dneska začínají "štědré večery" a ukončíme je v pátek. Takže se vám pravděpodobně ozvu až poté. Do té doby koukejte pořádně nasát vánoční atmosféru, protože taková příležitost je vždy jen jednou za rok.. i když věřím, že většina z nás by ji chtěla mít po většinu roku:) 

Užívejte si vánoční dny a u příštího člának (snad) naviděnou!


Šťastné a veselé Vánoce!
Luci ♥

3 komentáře:

  1. Luci, taky přeji krásné svátky a vše dobré do Nového roku :) Jinak vážně to utíká, taky mi to připadá jak včera :D

    OdpovědětVymazat
  2. I já přeji krásné svátky a vše nejlepší do roku 2015 :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lucka aj tebe krásne Vianoce a nebol sa, tiež mám pocit, že som to písala včera :-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...