pondělí 17. března 2014

Dermacol - Zmatňující báze pod make-up

Čauky!
Od té doby, co se v jednom z beautyboxů objevila báze pod make-up od Dermacolu, nedám bez báze ani ránu. A asi jako správná bloggerka mám neustálé nutkání zkoušet nové a nové :D Po předešlém "výbuchu" báze od Rimmelu, jsem šla tak trochu "na jistotu" a sáhla jsem opět po bázi od Dermacolu, ale po trochu jiné. Tu saténovou už jsem zkoušela a moc mi vyhovovala, tentokrát jsem si ale vzala zmatňující verzi. A jak si vedla tato?


Zmatňující báze od Dermacolu je v klasické tubičce s celkem šikovným zúženým aplikátorem. Je jí 20ml a seženete ji od 200Kč do cca 250Kč. Není to úplně levná záležitost, ale myslím si, že za to celkem stojí ;) Ale nepředbíhejme :) Tato báze, jak už z názvu vypovídá, slibuje zmatnění po dobu 18 hodin, vyhlazení pleti a měla by zvyšovat odolnost make-upu. Se zmatněním opravdu mohu souhlasit. Moje pleť se příliš neleskne, ale občas mě pěkně zlobí mastnější t-zóna, takže se mi tento efekt čas od času hodí. Po aplikaci báze je pleť ale opravdu hezky matná a vyhlazená, prostě skvěle připravená na aplikaci make-upu:)


Já bázi používám primárně kvůli vyhlazení pleti před aplikací make-upu. Proto nějaké prodloužení jeho výdrže příliš nepozoruji, protože na tom "nebazíruji" :) Nicméně i večer mám stále co odličovat, takže si myslím, že i make-up minimálně k pleti zafixuje tak, že během dne nikam "necestuje", ani nemizí. Konzistencí je báze na pohled krémová, ale na dotek je taková gelová. Výsledný efekt na pleti bych dost přirovnala k její saténové příbuzné. Na pleti vytvoří jakýsi "ochranný" obal, na který já ale nerada sahám prsty, proto bázi vždy nanáším štětcem.


Aby to ale nebylo celé jen o pozitivech, jeden nešvar jsem na této bázi přeci jen našla. A to ten, že ne vždy mi jde celá rozetřít do ztracena. Občas by začne žmolkovatět a ty samotné žmolky už do pleti zapracuji jen těžko. Možná jsem to jen přehnala s množstvím, možná na to používám špatná štětec, ale stává se mi to opravdu jen někdy. Potom jsem nucená na pleť sáhnout prsty a případné žmolky zapracovat ručně. Není to nic fatálního, ale občas mě s tím pěkně rozzlobí. To mi ta saténová nedělala. 
Celkově bych tuto bázi zhodnotila kladně, řekla bych, že je dost podobná té saténové, avšak u té jsem nenašla žádný vroubek, u této jsem jeden malý objevila.

Co vy a báze pod make-up? Máte nějakou oblíbenou?
mějte se hezky, Luci

7 komentářů:

  1. Ja som zatiaľ žiadnu bázu nevyskúšala a asi ani neplánujem, príde mi to trochu zbytočné, keďže používam pod make up krém :)
    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem s ní maximálně spokojená :)) nejlepší báze jakou jsem měla, už jsem spotřebovala tři balení :) ! Make-up vydrží nádherně celý den, pleť se neleskne a je krásně hebká :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moja milovaná báza, lepšiu nepoznám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá fajnově :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle bych moc ráda vyzkoušela!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem po ní několikrát koukala, ale při mé spotřebě by mě zabila ta cena ... Zatím zůstávám věrná Rimmelu a uvidím časem, ale vypadá zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tato báze patřila k mým oblíbeným. Momentálně používám Garnier Blur. Tato péče se se může používat jak samostatně, tak i pod makeup ( viz článek na mém blogu ), a nápadně se podobá právě této od Dermacol.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...