neděle 10. února 2013

Essence - Top of the ice-stream (LE Snow jam)

Přeji všem pěkné nedělní ráno! :)
Právě snídám a mám chvilku čas taky na blog, než se opět vrhnu do povinností.. teď je to opravdu hrozné :( Ale když to všechno dobře dopadne.. tak pak na Vás budu mít času a přespříliš:) Už aby to bylo... :D

Dnes budu zase trochu aktuální a ukážu Vám jeden láček z limitované edice Essence, konkrétně limitky, kterou můžete najít v Rossmannech.. a to Snow jam :) Líbily se mi snad všechny laky, ale nemůžu přehánět, tak jsem čapla "pouze" bílý a tyrkysový.. a dnes právě o tom sněhově bílém :)


Řekla bych, že to pravá zimní barvička, až mrazivá a to díky zeleno-modrému shimmeru, který je patrný jak v lahvičce, tak na nehtech, což se taky úplně často nestává :) Nehtům navíc dodává pěkný upravený vzhled.


Co ale nepochválím je krytí, konzistence je poměrně dost tekutá a co vidíte na nehtech jsou 3 vrstvy a místama by to potřebovalo ještě čtvrtou, ale to už se mi nechtělo. Navíc lak bublinkuje, na fotkách to naštěstí vidět není, ale já o tom prostě vím.. a to je nejhorší! (znáte to?:)).


Nápadem na tuto fotku jsem se tak "trochu" inspirovala u holek z láčkového :) Strašně se mi takové zaběry líbí a navíc u tohoto laku právě vynikla ta upravenost (alespoň mě to tak přijde, nechci být nějak narcistická:D). Opravdu, na nehtech se mi neuvěřitelně líbil, bohužel ale moc nekryl, bublinkoval a od druhého dne se začal pomalu odlupovat. Škoda, ale myslím, že díky jeho krásné mrazivé barvě mu šanci ještě dám.. přeci jen doma žádnou podobnou nemám ;)

Co Vy, jak se Vám líbí tento lak? Pořídily jste si také něco z téhle LE ?
přeji úspěšný vstup do nového týdne, Luci

13 komentářů:

  1. Já mám ty ostatní dva a super. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla jsem z téhle limitky krém na ruce a mini pilníčky na nehty a bohužel byly už vyprodané.

    OdpovědětVymazat
  3. je krásný:) moc se mi tam líbí ty jemné třpytky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě z téhle limitky zaujal jenom ten krém na ruce.Pak jsem ale viděla fotky těch laků a trošku jsem zalitovala, že jsem si aspoň jeden nevzala.Vypadá krásně, připomíná mi od Essence White glam.
    S tím bublinkováním to znám.Když ale nehty přetřeš top coatem, tak ten to vyrovná. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám podobný od Essence, který už se dlouho nevyrábí, taky ho mám moc ráda :).

    OdpovědětVymazat
  6. u nas ani nebola :) ale vyzera naozaj velmi pekne!
    Inak ak mas rada Urban Decay tiene recenzia tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/urban-decay-asphyxia.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ten vypadá úžasně, já jsem maniak do laků, neustále si kupuju další a další, i když už jich mám mraky... :)

    OdpovědětVymazat
  8. To jsme moc rády, že jsme pro někoho i inspirací ;)

    OdpovědětVymazat
  9. úžasný lak! a máš moc hezký blog.

    OdpovědětVymazat
  10. Ta kvalita není nic moc, ale barva je to nádherná! A na tvých pěkných nehtech obzvlášť :)

    OdpovědětVymazat
  11. nádherný lak!:))

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    + práve u mňa prebieha aj giveaway, tak sa môžem zapojiť a skúsiť šťastie:)

    nati

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...