neděle 24. února 2013

Essence - Berry me home (LE Home sweet home)

Zdravím všechny!
Jak se máte takhle při nedělním dopoledni? Já docela dobře, mám před sebou týdenní prázniny, o kterých ovšem budu mít vždy co dělat.. maturitný otázky, modelové otázky, ale mimo jiné jsem si i stanovila takový cíl, že každý den předpřipravím minimálně jeden článek na blog.. tak uvidím jak se to všechno vyvrbí :D


Dneska tu mám lak z limitované edice Home sweet home, myslím, že k sehnání by snad mohla ještě být, třeba ve výprodejích nebo menších drogerkách. Ano, taky jsem s tímto lakem mohla přijít dříve, ale znáte mě ;) Co jsem koukala, tak většina blogerek si vybrala právě tento odstín, mohli jste to tedy vidět už na několika jiných blozích.


Předem se omlouvám, za ne moc upravené nehty, tento lak byl totiž pěkný zmetek :D Má tekutější konzistenci a nedařilo se mi ho na nehtu ukočírovat. Proto mi stékal všude možně a podle toho fotky taky vypadají.. Zkuste přivřít oči :D


Barevně odpovídá spíše na těchto posledních dvou fotkách.. Foťák snad poprvé zlobil a nechtěl ukázat tu pravou krásnou barvu laku.. Těžko se popisuje, je to taková temná červená.. chtěla bych říct až krvavá, ale mnohé z vás by to mohlo odradit :D Je to taková tmavá červená s kapkou do vínova.. opravdu hezká barva:)


Barva to není nijak rušivá, hodí se snad ke všemu. Navíc je velmi dobře krycí.. šikovným ručičkám by stačila i jedna vrstva, nicméně já tak šikovná nejsem a mám vrstvy dvě + topcoat. Výdrž byla celkem ucházející, začal se odlupovat až třetí den. Myslím, že takováhle barva se určitě v žádné lakové sbírce neztratí, chce to sice trochu trpělivosti a zručnosti při lakování, ale odmění se vám fakt hezkou barvou.. nebo alespoň mně se tak líbí, abych vám ji úplně nevnucovala (i když se o to celý článek snažím:D).

Jak se vám líbí tento lak? Máte něco jiného z této limitky?
přeji hezký zbytek neděli a dobrý vstup do nového týdne, Luci

13 komentářů:

  1. Já mám volno počínaje zítřkem už za sebou, takže se nijak extra necítím... :D
    Jinak lak se mi sice líbí, to jo, ale žádné nesnáze při lakování nevidím. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle lak vypadá moc hezky :-) A z Home Sweet Home mám ty hnědý stíny, ale ty vydrží s bází tak 6 hodin, takže žádná sláva, ale zas mají moc hezkou barvu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Z této limitky nic nemám, nějak mne neoslovila. Odstín se mi docela líbí, ale ...červených laků mám dost a stejně je téměř nepoužívám. Červená už mě nějk omrzela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já naopak zjistila, že těch červených doma moc nemám:)

      Vymazat
  4. Z límitka mám fialový efektovy lak se srdicky:-)


    Na tomhle laků me dokonale odrazuje název, který mi přijde pro kosmetický výrobek strašně nevhodný, psala jsem to uz tuším dvakrát někde.

    Jinak barvicka je hezká, ale.... U těch červených se málokdy objevi něco "nového".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty efektové laky jsem taky ukořistila:) jen mě mrzí, že nikde není ten červený.. ten jsem chtěla snad nejvíce:/
      souhlasím s tím, že červené jsou poměrně často nahraditelné jiným lakem, ale zrovna takováhle mi ve sbírce chyběla.. červených zas tak moc nemám:)

      Vymazat
    2. Taky jsem chtěla ten efektovy červený a ten nemeli!

      Vymazat
  5. dokonalá červená toto ;)

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  6. my sme mali prázdniny minulý týždeň,takže zajtra opäť do školy a tie prázdniny od zajtra ti v dobrom závidím,fakt:))
    Túto limitku som zatiaľ v žiadnej našej drogérii nevidela,škoda,tá farba vyzerá super :))

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná červená.:) Tou se podle mě nikdy nic nezkazí.:)

    OdpovědětVymazat
  8. úžasná barvička. Já se teď chystám na ty 3D stíny od Essence, nemůžu se jich dočkat<3

    OdpovědětVymazat
  9. Červené laky mám nejraději, všechny jsou super :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  10. barva je krásná :) červené laky jsou nejlepší :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...