středa 24. října 2012

Říjnový SenzaBox + narozeninové New in

(Nikdo vás nenutí tento článek číct, takže pokud vám už boxíky krásy lezou krkem, tak se snad do čtení článku ani nepouštějte:) je přeci jen i trochu dlouhý...)

Ahoj všem! :)
Konečně, nám studentům a žákům, začaly prázdniny.. opravdu jsem se jich nemohla dočkat, ale i tak budu dělat pořád jen a jen školu, je to opravdu k zbláznění :/ Vidíte sami.. absolutně nestíhám :( Navíc se mi stala jedna velmi nemila věc.. rozbila jsem si foťák.. a to tak, že už s ním vůbec nic nevyfotím.. tudíž se teď musím spolehnout pouze na svůj telefon.. a ty fotky prostě nejsou kdo ví jaké, ale jako nouzové řešení to snad do Vánoc postačí.. nafoceného toho mám celkem dost.. takže se nemusíte bát ;) Jen ten dnešní článek bude trochu hůře nafocený, tak to prosím omluvte..:)

Samozřejmě i já jsem neodolala a svůj první Senzaboxík už taky vlastním :) A vůbec nejsem zklamaná..! Teda byla jsem.. a to proto, že na mě minulý měsíc žádný nezbyl :( A proto jsem tento říjnový jisto jistě musela mít! :) Mé objednání ještě potvrdila sleva, kterou jsem dostala díky tomu, že na mě vlastně ten zářijový nevyšel:) Opravdu dobrý tak pro "získání nových srdcí"! :D Sice těch 50Kč není kdoví kolik, ale určitě to slečny nalákalo:) Já jsem tedy neváhala a ihned objednala! :)


Tuto krabičku krásy jste už nezpochyby viděly na mnoha blozích, takže fotku dávám pouze pro ilustraci. Tentokrát byl celý design boxu laděn do oranžova :) Krabička je opravdu krásná, okamžitě vám vykouzlí úsměv na rtech a nutí vás hned k dalšímu rozbalování! Navíc je opravdu pevná, takže pro ni další využití rozhodně najdu!:)


Chtěla jsem být z obsahu překvapená, ale Plum byla na svém facebooku mnohem rychlejší, než všechny ostatní.. a já prostě bezmyšlenkovitě klikla na fotku :( :D Když jsem si to uvědomila, tak jsem ji ale hoonem rychle zavřela.. ale na druhou stranu jsem měla radost, protože jsem na ní viděla jednu věcičku, kterou jsem si chtěla koupit.. a ještě že jsem to neudělala:) Možná vás překvapí, že tou věcí byla právě báze pod make-up od Dermacolu :) Pro některé z vás je tento produkt v krabičce zklamáním, ale já jsem z něho nadšená! Ještě jsem ho tedy nezkoušela, ale už z jen jeho přítomnosti jsem měla obrovskou radost:) Další zastoupenou značkou je L´Occitane, z které mám taktéž velkou radost.. bude to moje úplně první zkušenost:) Boxík obsahoval tělové mléko Verbana, které skvěle voní po citrusech, pivoňkový parfém (aaaaa!! zamilovala jsem si tu vůni) a duo slaměnkových krémů, které ale věnuji mamce, protože je přecijen upotřebí lépe jak já... i když je jich tak miniaturní množství, což je ohromná škoda. To jsou věci, které mě zaujaly nejvíce :) Dále ale můžete najít i mandlový krém od Weledy, kajalovou tužku od Benecos (já ji obdržela v černé barvě), deodorant Deo krystal 24 hodin, který je pro mě velkou neznámou a zároveň supr překvapením.. moc se těším až ho vyzkouším! A na závěr jako dárek navíc - zubní pasta Elmex. Proč ne:) Já Elmex pastu používám normálně, takže se vůbec nezlobím ;)

Já osobně jsem s boxem hrozně spokojená.. a rozhodně jsem si ho nepořizovala naposled! Samozřejmě asi víte, že se dá sehnat za krásných 289Kč na stránkách Senzaboxu :) Ještě nemám všechny věci úplně vyzkoušené, ale zase můžu určitě říci.. BĚŽTE DO TOHO! :)
Máte už i vy svůj senzační boxík? :)


A na závěr přidávám foto mé lakové narozeninové nadílky:) Fotka není kdo ví jaká, ale pro ilustraci snad postačí:) Laky od Nubaru jsem objednávala už v létě na stránkách modeláže, kdy probíhala akce 3+1 zdarma.. a to jsem prostě využít musela! Vybrala jsem si tři holografy (ach! :D) - fialový  Treasure, zelený Reclaim a modrý Absolute. Plus jsem do košíku přihodila fialový Hyacinth Sparkle se střípky:) Laky od Rimmelu jsem si taktéž vybírala sama, ale byly mi prostě zabaveny.. - to se mi stává dost často! :D - konkrétně odstíny 540 Chocolate fountain a 610 Pompous. A velmi mile jsem byla překvapena "avoňáckým" Strawberry lakem :) Myslím, že mám na delší dobu zase co lakovat:) Jen škoda, že na ty holografy už není počasí.. a vlastně ani prostředky.. nezaslouží si nekvalitní fotky! :( Takže si na ně ještě chvíli počkáme..

EDIT: Nově jsem i na facebooku, je to hlavně z důvodu toho, že v tomto období nejsem na blogu moc aktivní a předpokládám, že na FB o sobě občas dám vědět, ať už statusem, nebo fotkou ;) Takže pokud by vás zajímalo o mém blogu a mě samotné i něco víc, budu ráda když se přidáte:)

mějte se krásné, užívejte volna (pokud ho máte!), ahoj Luci

7 komentářů:

  1. Také jsem před rozbalením viděla fotku na fb, rychle jsem sjela dolů a všimla si jen elmexu, což mi v tu chvíli nedošlo, co je :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná nadílka laků :). Nubar Treasure i Hyacinth Sparkle mám. Zatím jsem lakovala Treasure a je parádní :).
    Na Rimmel Pompous jsem užb několikrát koukala, ale zatím jsem odolala si ho koupit.

    OdpovědětVymazat
  3. během pul hodiny jsi pátá blogerka, u které čtu o senzaboxu, hrůza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je mi to naprosto jasné. na druhou stranu tě přeci nikdo nenutí to číst! :)

      Vymazat
  4. Ze SB jsem na rozpacích, ale ty laky! :D Vybralas skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dodatečně vše nej! Laky vypadají skvěle, vybrala bych si :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...