sobota 3. března 2012

Flormar - U10

Jsem opravdu mooc ráda, že je konečně víkend.. po tom nekonečně táhnoucím se (pro mě) poprázdninovém týdnu. Učitelé nám opět dali pořádně zabrat, ale snad ten největší nával je už pryč, doufám.. protože za ten týden jsem, co se týče blogu, nestihla vůbec nic. Což mě celkem mrzí, protože jsem nějaký plány už měla, ale nevadí... nechám si je na příště ;)
Dnes jsem přináším post s lakem, který jsem si koupila minulý týden. Předem upozorňuji, že fotky jsou opravdu děsné, budu se snažit na nich zapracovat :D Na poprvé jsem byla celkem rozladěná ze svých nehtů, protože po týdnu, kdy na nich nebylo vůbec nic se mi moc pěkně oprýskali konečky, takže jsem je musela celkem dost zkrátit, aby to nějak vypadalo... Ale nakonec to snad nevypadá ani tak hrozně, dokonce se mi to i líbí :)
Je to Flormar v odstínu U10, což je pro mě taková třpytivá světle bronzová barvička. I když na fotkách vypadá spíše do oranžova, která možná někde v základu i bude.
Tady na té fotce (s bleskem) už si je opravdu podobný.
Lakoval se mi celkem v pohodě, stěteček není ani úzký, ani široký, což je pro mé "pidinehtíky" ideální. To samé co se týče konzistence, ani hustá, ani vodová. Kryje ve svou silnějších vrstvách, ale já pro jistotu přidala ještě tu třetí.
 Schnul zhruba takových 10min a do hladka, takže nebyl potřeba nadlak.
Co se týče výdrže a odlakování, tak nevím, protože jsem ho lakovala včera odpoledne a zatím drží bez jakékoli újmy. Barva se mi celkově líbí, ale kdyby měl možná o něco tmavší základ, líbil by se mi ještě víc! :D
Ještě mě tak napadlo... Jsem celkem velká sběratelka, kromě laků, ještě také všelijakých doplňků, hlavně náušnic.. Takže se někdy pokusím najít k laku nějaký hodící se doplněk podovné, nebo stejné barvy:) Což se mi dneska myslím celkem povedlo ;)

EDIT: Musím říct, že výdrž bude asi víc než dobrá, dnes je neděle a stále drží jako přibytý, což se mi v poslední době taky moc nestává, takže za výdrž jednoznačne ANO! :)
A ještě bych se tu chtěla zmínit o jedné skvělé giveaway, kterou pořádá sonidlo. Můžete jí najít zde. Soutěží se o laky Gabriella Salvete, které mohu jedině doporučit! Mají krásné barvy a celkem i slušnou výdrž.. Pokud k Soně zavítáte poprvé a jste velkými fanoušky kosmetiky, hlavně laků na nehty, tak se na jejím blogu určitě porozhlédněte,dle mého je to jeden z nejlepších "lakovacích" blogů vůbec :) Již několikrát mě totiž inspirovala k nákupu některého z laků! :)

12 komentářů:

  1. To teda nevím, já mám od České kooperativy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v tom případě mají úplně stejný styl jako diáře od KB :D

      Vymazat
  2. Děkuji za tak velkou pochvalu, moc si toho vážím!

    OdpovědětVymazat
  3. Lucko! Jsem ráda, žes mi nechala komentář na blogu, jinak bych na tebe asi nenarazila, vidím, že většina bloggerek, co měly grafické blogy, se přesouvá dřív či později k fashion blogům :D Hodně štěstí do začátků :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda, tak tohle jsem nečekala! :D nebo jsem spíš nečekala, že mě "odhalíš" takhle nahned :D já jsem se kolem kosmetiky motala tak nějak vždycky, ale nikdy mě nenapadlo mít o tom blog :D každopádně děkuju!:)

      Vymazat
  4. Zvláštní barva, neotřelá a neokoukaná. Vypadá moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viď, nějakou podobnou jsem asi ještě neviděla:)

      Vymazat
  5. Hezká barva, já mám radši ty bez třpytek, ale tahle není vůbec špatná:)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...