středa 14. března 2012

Catrice - Lovely Sinner

S tímto lakem přicházím poměrně hoodně pozdě, protože ho pravděpodobně už nikde neseženete (možná někdy a někde ve výprodeji). Ale dám ho sem, protože mě moc zajímá názor vás ostatních, které ho taktéž máte a vyzkoušely jste ho. Já osobně jsem vůči tomuto laku poměrně skeptická....


Lak Lovely Sinner z limitky Welcome to Las Vegas je šťavnatá třešnová barvička se spoustou červených třpytek. Plně kryje ve dvou vrstvách, v té první se jeví spíše do růžova, ta druhá už mu dodá sytou červenou. Co se týče barvy, tak ta je opravdu nádherná, ale bohužel má tento lak poměrně hodně nedostatků.. Ale chtěla jsem mu dát ještě šanci, protože jsem ho na nehtech už jednou měla a byla jsem z něj celkem rozmrzelá....
Lakoval se celkem hrozně.. Konzistence je hustší a na štěteček se musí nabrat poměrně dost laku, jinak na nehet skoro nic nenasete.. Navíc, štěteček.. no spíš štětec je (alespoň pro mě) hrozně široký, zabíral skoro celý můj úzký pidinehtík, takže jsem s ním celkem bojovala.. Často jsem přesahovala, což ostatně můžete vidět na některých fotkách...
A další věc, která mě u něj hrozně mrzí je jeho výdrž... která je témeř nulová. Lakovala jsem ho odpoledne a už večer jsem měla první odloupnuté růžky.. Do druhého dne už se začal loupat po větších částech. Vše ostatní bych snad skousla, ale tohle... za toto už mu další šanci nedám!
Co vy, máte s tímto lakem nějaké zkušenosti?
Při hledání náušnic k červenému laku jsem zjistila, že červená barva v mých doplňcích téměř chybí. Což mě teda celkem udivilo, takže už teď vím, po čem v nejbližší době půjdu:))
Mějte se krásně!;)

6 komentářů:

  1. Barva je to celkem pěkná, ale takových záporů.. uff, taky bych mu už šanci nedala :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě, zrovna u tohodle laku mě to mrzí dvojnásob :(

      Vymazat
  2. já mám laky od Catrice docela ráda i když z téhle kolekce nemám žádný...barvička je to opravdu krásná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě mám od Catrice jen dva laky, shodou okolností ze stejně kolekce a oba jsou si celkem dost podobní, co se týče výdrže.. takže nevím, jestli to je náhoda, nebo normální...

      Vymazat
  3. Barvička je to pěkná, přesně podlé mého gusta, ale podle popisu jsem ráda, že jsem na něj nenarazila a nekoupila si ho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je hezká, to ano, ale rozhodně jsou k ní potřeba hoodně silné nervy :D

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...