čtvrtek 2. července 2015

Nákupy vs. spotřebováno za poslední 3 měsíce (duben, květen, červen 2015)

Ahoj ahoj!
Je tu nový měsíc a s ním i nová kosmetická statistika, která tu dlouho nebyla. Může za to moje blogová pauza, během které jsem na nafocení nákupů a spotřebována nějak nenašla čas, proto si to dneska dáme tak ve velkém:) Budu se snažit, aby tento článek byl spíše o fotkách - a že jich bude, než o textu, protože bych se asi upsala a vás by to předpokládám ani nebavilo. Tak jdeme na to:)


Nákupy za duben, květen, červen 2015
Jak vidíte, musela jsem si na nákupy vzít velkou krabici (od swapu), kterou jsem plně naplnila.. Vypadá to dost monstrózně, ale je to za tři měsíce. Když se to tedy rozpočítá, je to takový normální počet nových kousků za měsíc (alespoň tedy u mě :D). Celkově si ke mě našlo cestu za tyto tři měsíce 73 nových kousků. Pojďme se na ně podívat blíž. 
Bohužel to dnesk bude bez cen a bez místa nákupu, to už bohužel nejsem schopná dohledat.. Pokud by vás vyloženě něco zajímalo, napište do komentářů, jednotlivě by to snad šlo, ale vše už opravdu nedohledám..:)


Na této fotce jsou všechny novinky, které se ke mě dostaly díky swapu :) - více ve článku


Pomalu se snažím obměňovat štětcovou sbírku. Přeci jen ty moje stávající po dvou letech používání nevypadají úplně k světu. A k tomu tvářenky, na Instagramu jsem se označila jako #SběratelTvářenek, co víc dodávat:)


Pár kousků z drogerie, víceméně do zásoby a kupa vzorečků.


Opět věci do zásoby :D Nemyslím si, že bych byla nějaký velký sysel, ale mám ráda, když mám doma alespoň jedno balení daného produktu do zásoby, což momentálně splňuji:)


Konečně jsem taky více zabrousila do parfumérkových vod. Toto jsou nákupy z Douglasu, kde jsem si pořídila krém (+k nákupu jsem dostala i taštičku) a taky jsem si konečně pořídila paletku na moji (zatím) jedinou tvářenku od Inglotu.


Dvakrát jsem také navštívila Fann parfumerii, kde v červnu probíhala akce #ČervenJeFann, kdy byla 20% sleva na všechnu dekorativní i pečující kosmetiku. No to se muselo využít, obzvlášť když k nám konečně dorazila kosmetika Gosh:)


Taky mám doma dvě nové velké paletky. Paletku od Narsu jsem si "nadělila" za úspěšnou zkoušku z anatomie a Naked3 jsem odkoupila od Lucky :)


Taky jsem trochu plenila ebay. Kdo mě sleduje na Instagramu, tak ví, že mám moc ráda tužky Holika Holika - za mě úplně nejlepší tužky, doporučuji vytkoušet! A vydražila jsem si i rozjasňovač od Etude House a trio tvářenka/bronzer/rozjasňovač taktéž od Holika Holika. Uvidíme jaký budou.


Na této fotce můžete vidět takový mix. Nákup na parfums - Fit Me korektor (konečně ho mám, nemohla jsem ho nikde sehnat!) a Artdeco tužku na obočí. Dále kousky ze slevového košíku, ale jsou to spíše takoví zající v pytli, věci na vyhožení :( - linka Flormar a jumbo tužka Rimmel. Dále takové menší nákupy v drogerii a dárek od mé kamarádky - MeMeMe rozjasňovač:)


Další produkty víceméně do zásoby, ale jsou již načaté. Měla jsem je do Ostravy, ale na léto jsem se zase přestěhovala domů, takže teď to jsou věci v zásobě :D + zpevňovač od Sally Hansen co byl v Elle.


A posledními novinkami jsou odtřiky make-upů, které mi poslala moc hodná Denča poté, co jsem se na IG ptala na tipy na letní make-up. Takhle si je můžu hned vyzkoušet:) 

Spotřebováno za duben, květen, červen 2015
Spotřeba je, na to že je za tři měsíce, poměrně nízká. Celkově 22 produktů.

  • Herbal Therapy - Levandulová krémová koupelová pěna - vůně levandule není úplně moje oblíbená, takže bych si ji znovu už nekoupila, ale jinak jako pěna byla fajn. Jen mi přišlo, že jí bylo potřeba poměrně dost, takže byla docela rychle vypotřebovaná.
  • Pantene Pro-V - Šampon Aqua Light - šampon, na který jsem se těšila, díky pozitivním recenzím. Za mě je ale strašný.. s vlasama mi nic neudělal, naopak jsem po něm měla ještě strašné lupy..
  • schauma - Push-Up Volume šampon a balzám - dříve jsem toto duo měla moc ráda, příjemně voní po jablkách, ale mým vlasům už oparvdu asi drogerkové věci nepomáhají.. Jsem pevně rozhodnutá, že až dopotřebuji své zásoby, koupím si pořádný šampon a balzám od kadeřnice, takhle už to dál nejde.. Toto duo mi rozhodně k oběmu nijak nepřidalo, lupy jsem po nich měla taky, chjo...
  • Nivea - Zklidňující čistící micelární voda 3v1 - asi první micelárka, která mi fakt nevyhovovala. Recenzi dlužím.
  • Garnier - Essentials Senzitive Zklidňující odličovač očí - po dlouhé době nesložkový odličovač, překvapivě byl celkem fajn. Ještě vám o něm napíšu.
  • Bourjois - Odličovací micelární voda na obličej a oči - celkem mě zaujala, byla fajn. Opět recenze ještě bude:)
  • L´Oréal - Triple Active Fresg Intenzivní hydratační gelový krém - intenzivně hydratační rozhodně nebyl, moc se mi nelíbila gelová konzistence. Bohužel ho vyhazuji téměř plný, protože jsem ho špatně zavřela a celý mi zesmrádl.. Plánuji článek o produktech, které jsem musela vyhodit, takže o něm ještě "uslyšíte".
  • Alterra - Krém na ruce granátové jablko & aloe vera - funkčně docela fajn hydratační krém, ale ta parfemace.. ta byla pro mě úplně příšerná. Granátové jablko mi prostě nevoní.. recenze ZDE
  • miniaturka Payot - Nourishing Softening Hand Cream - docela mě překvapilo, jak dlouho mi vydržela. Měla jsem jí na více než 14 dní. Krém je celkem hutný, ale nepřijde mi jako nějak extra hydratační. Parfemaci nemá téměř žádnou.
  • odstřik make-upu Urban Decay - Naked Skin, odstín 0,5 - věc, kterou vidíte zároveň v nákupech a zároveň ve spotřebě. Bohužel mi tento makeup dělal úplně strašný efekt na pleti, něco takového jsem dlouho neviděla.. I Denča a Martina (od které původně vzoreček je, trochu putovní:)) si na něj stěžovaly.. Což bych zrovna od UD nečekala, ale je to tak.. Za mě ne-e.
  • Srdíčko do koupele - doufám, že bylo do koupele:) Nikde žádný popisek, ale asi ano. Hodila jsem ho do vany celé a teda, krásně hydratovalo pokožku! Kdybych věděla, kde ho sehnat, určitě jdu do něj znovu.
  • "Benefit - Hoola" - v uvozovkách, protože je kupovaný na ebay. O pravosti nemůže být ani řeč. Kupovala jsem ho nevědomky na začátku svého ebayového nakupování. Nikdy do něj nehrábla, něco takového nepodporuju.. pryč s tím.
  • Milani - Shadow Eyez 12 Hr Vear Eyeshadow, odstín 10 Almod Cream - tužku jsem měla na spodní waterline, bohužel ale vyschla a je z ní nepoužitelná voskovka..
  • essential Beauty - Eau de parfum - neidentifikovatelná vůně, vypoužívala jsem ji jen proto, že to byl dárek.. Jinak se mi tyhle imitace taky moc nelíbí, ale víte co.. darovanému koni...
  • Izis - Kosmetické vatové tampony 70ks - měly strašně zvláštní strukturu, takovou nadýchanou, dobře se do nich vpíjely produkty. Nebyly rozhodně špatné, ale dostala jsem je, tak nevím, kde jsou k sehnání.
  • 2x Inspired - Kosmetické tampony - byly hrozně tenoučké, tyto za mě tedy ne.
  • Lilibe - Odličovací tampony 120ks - moje nejoblíbenější:)
  • vzorek Missha - all around Safe Block Waterproof Sun Milk - jednou jsem si ho na sebe natřela když jsem šla ven, bylo poměrně tekuté, dobře se roztíralo.. nic víc jsem z jednoho použití nevyzkoumala:)
  • vzorek TonyMoly - Panda´s Dream White Hand Cream - moc příjemně voněl! Ale krémů mám tolik, že o žádném novém nemůžu ani přemýšlet.
  • vzorek Schwarzkopf - essence Ultime Omega Repair šampon - už jsem ho měla podruhé. Množství je akorát, ale nijak zvlášt mě nezaujal.

Tak a jsme na konci, hurá:) Pokud jste přečetli článek až do konce, určitě mi to dejte vědět do komentářů :D Dneska to bylo opravdu dlouhé, ale slibuji, že ted už to bude zase pravidelné každý měsíc:) Celkově jsem tedy za tyto tři měsíce +51 produktů :D

Máte s něčím zkušenosti? Využili jste v červnu nějakou zajímavou akci? 
mějte hezký den, Luci

12 komentářů:

  1. Tu paletku Nars mám taky a je skvělá. Hrozně se mi líbí Physicians Formula tvářenka, kde jsi ji prosím koupila? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od té doby, co platku mám, sahám po ní téměř denně.. je skvělá, jak píšeš:) Jinak tvářenku jsem kupovala na galaxii přání ;)

      Vymazat
  2. No jooo... Lilibe tampónky :-)
    A nad parfemací Alterry se holt člověk musí povznést. Pak si některé kosmetické kusy zamiluje.

    OdpovědětVymazat
  3. o spouste z tech znacek jsem v zivote neslysela :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přečetla jsem až do konce a nenudila jsem je, byl to velmi výživný článek, hlavně tedy ty nákupy:-D Některé nakoupené věci máme společné a některé mám na wishlistu (rozjasňovač MeMeMe..)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, takový komentář vždy potěší:) Díky!

      Vymazat
  5. To je teda novinek :) Já si z té řady nových sprcháčů Palmolive koupila oranžovou variantu, teď nevím co to je za vůni, ale je božská. A s niveou micelárkou já jsem zase nejspokojenější, už jsem měla 3 balení a pro mě zase nejlepší

    OdpovědětVymazat
  6. Tak me zase micelarka od Nivei hrozne moc vyhovovala, takze se tesim na recenzi.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nechtikovy balzam na pery je najlepsii!!
    Fa antiperspirant fresh and dry som si teraz aj ja kupila tak som zvedava:)
    Pantene aqua light sampon je skvely!jeden z najlepsich samponov aky som mala:)

    Cosmetics addiction

    .

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo, tolik věcí :D ty laky na nehty mají krásné barvy :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...