pátek 12. června 2015

Propadák roku aneb La Roche-Posay - Hydreanne BB Creme, odstín Teinte Light

Ahoj!
Tento článek bude o produktu, který už u mě doma poměrně dlouho není. Nicméně vám o něm musím napsat, resp. vás musím vyloženě varovat, protože tohle opravdu ne.. Už teď vás nabádám, tohle si raději nikdy nekupujte, nevidím na tomto produktu nic dobrého! :D A o čem bude řeč? O BB krému od lékárenské značky La Roche-Posay.


Hydreane BB Creme není klasickým BB krémem, jedná se spíše o naší evropskou verzi (abyste mi rozuměli, já si pod BB krémem představím nějaký asijský, s našedlým podtónem.. tohle vypadá jako ostatní BB krémy u nás na trhu). Já jsem tento objednávala na eshopu krasa.cz, ale jedná se o lékárenskou značku, takže ji seženete i tam. Ale po tomto podkladu bych se tedy rozhodně nedívala. Proč? No, doštete se dále.


Balení je klasické tubičkové, které se ze začátku může zdát celkem praktické, ale není tomu tak. Z balení nejde moc vymáčknout potřebné množství, buď je toho málo, nebo naopak a mnohem častěji moc.. Zejména ke konci balení je dávkování přímo hrůza. Co krému nejde upřít je celkem ucházející světlý odstín, ale... Je strašně mastný, lesknete se po něm jako cédéčko z druhé strany, špatně se zapravovává, je to s ním fakt na dlouho a dělá na obličeji docela nehezkou masku, na pleti vyloženě sedí a křičí do dálky: koukej, já jsem tady!


Co je dalším negativem, a velkým, možná největším je parfemace. Je strašně strašně silná, tak silná, že jsem ho kvůli ní musela vyhodit. Strašně mě při aplikaci pálilo v očích, s postupem balení se to zhoršovalo až jednoho dne jsem pomalu nemohla otevřít oči, jak mi slzely a štípaly (fotku jsem dávala na instagram, sem ji ale dávat nebudu, není to hezký pohled:)). A to si podle mě lékárenská značka, která by měla být hypoalergenní, nemůže dovolit.. Ještě dodám, že nemám nijak citlivou pleť, nikdy jsem s ničím jiným problém neměla, až teď s tímto BBčkem.. Takže šel z domu..
Celkově musím říct, že tohle je jeden z adeptů na propadák roku. Jeho používání bylo doslova utpení. Ani nevím, jak jsem to s ním vydržela, vypotřebovala jsem asi 3/4 z balení.. Ten zbytek už jsem prostě nedala.. abych každé ráno čekala 5 min, než přestanu slzet a uvidím.. tak to ne. Radím vám, tomuhle krému se vyhněte velkým obloukem! :)


Snažila jsem se najít nějakoi fotku, na které bych vám ukázala jeho výsledný efekt. No, moc použitelných jich nebylo.. tato je třeba úplně mimo záběr, ale zase to na ní je celkem vidět. Je prostě na pleti příliš težký, lehko viditelný, špatně se pudruje.. i pod nánosem se trošku lesknete.. Za mě prostě jedno velké NE!

Co vy a tato značka? Stalo se vám někdy s nějakým produktem, že jste na něj měli alergickou reakci? S Jakým? 
mějte se hezky, užívejte hezkého počasí, Luci

5 komentářů:

  1. zrovna na tej fotke podla mna vyzera celkom dobre o.O ale to stipanie by som nezvladla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře vypadá, ale je prostě strašně vidět.. a to já nemám ráda, já radši přirozený skoro neviditelný makeup:) Ale i tak ho prostě nebrat :D

      Vymazat
  2. No, tak to jsem ráda, že to vím a nikdy se to u mě doma neobjeví, děkuji! :) Já totiž vůbec nemůžu vystát silnou parfemaci u produktů na obličej... Ale na té fotce to zase vůbec nevypadá zle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to úplně nemusím, ale tohle byl první produkt, u kterého mi to vyloženě vadilo.. Na fotce zle nevypadá, ale jak jsem psala výše, mám ráda přirozené make-upy a tento byl strašně na pleti vidět..:)

      Vymazat
  3. Tak alespoň vím, co si nemám kupovat :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...