sobota 4. dubna 2015

Nákupy vs. spotřebováno za březen 2015

Čauky!
O pravidelný článek vás neochudím ani na začátku dubna (doufám, že vás tyto články stále /alespoň trošku/ baví, dejte mi vědět dolů:)). Na rozdíl od předchozího měsíce, kdy jsem se poprvé dostala do mínusových (to je pozitivum!:)) čísel, tak tentokráte jsem těžce v plusu. Ale dalo se to předpokládat:) Pojďme se na to tedy podívat.


Nákupy za březen 2015
Jak vidíte, krabička s nákupy, tedy vlastně spíše s novinkami, protože já fakt nenakupovala, zase doslova přetéká. No.. to nemohlo dopadnout jinak:) Už jen díky swapu, který byl na březen naplánovaný. Pak jsem tady ještě jednou vyhrála, pár věcí jsem dostala nebo je našla v časopisech.. a všehovšudy jsem si vlastně koupila jenom tři věci, to jde ne? :) Původně jsem se chtěla zúčastnit nenakupovací březnové výzvy, ale jednou jsem zhřešila.. no, co už, já proto mám ospravedlnění :D Celkově se u mě doma objevila 52 (:OOO) nových kosmetických kousků a já jsme za ně celkově utratila jen 148Kč - a to se mi líbí! :)


Za největší objem novinek může již zmiňovaný swap s Luckou (Jahoda v čokoládě) :) Ani snad nebudu vypisovat, co všechno jsem dostala, to by bylo na dlouho:) Pokud vás to ale zajímá, můžete se podívat do již sepsaného článku.


Tohle je pro změnu výhra, kterou jsem získala od Verči (Blueberry Pink), konkrétně to byla soutěž na jejím instagramu :) Vyhrála jsem mimo jiné i ozdobné pásky, náramek a čaje.
  • Dermacol – Imperial Make-up, odstín č.1
  • Dermacol – One Coat Nail Polish, odstín č.136
  • vzorek L’Oréal – SkinPerfection (výhra u Blueberrypink) 

 Toto jsou moje jediné nákupy, které jsem za tento měsíc učinila. Odličovací ubrousky jsem potřebovala, protože mi došly. Lak za dvacku jsem ve výprodejovém koši nemohla nechat, obzvláště u tak krásného odstínu, kolem kterého jsem chodila už dlouho. A na rtěnku od Astoru jsem měla slevový kupón a už končil.. a chtěla jsem ho využít, takže se nedalo svítit.. a šla jsem pro ni:)
  • Balea – Osvěžující čistící ubrousky s výtažkem z lotosových květů (DM; 40Kč)
  • Miss sporty – Oh My Gem! Odstín 004 Blue Fusion (Teta drogerie; 20Kč)
  • Astor – Soft Sensation Moisturizing Lipstick, odstín 704 Soft Pecan (DM; 88Kč)
 
A tohle už jsou věci, které jsem dostala. Sadu od Dermacolu od babičky ke koledě :D Vatové tampony od mamky, protože se jich chtěla zbavit a lak s miniaturkou olejíčku na vlasy jsem našla v Elle.
  • Dermacol sada – Sprchový gel a Tělové mléko s olejem z hroznových jader (ke koledě od babičky) 
  •  Inspired – Kosmetické tampony (od mamky) 
  • Rimmel – 60 seconds Nail Polish, odstín 260 Funtime Fuschia, Kérastase – Versatile beautyfying oil (dárky v Elle) 
Spotřebováno za březen 2015
Spotřeba byla tentokrát taková lepší průměr. Něco jsem opět vyhodila (v poslední době dělám docela čistku, ale věci které vyhazuji, tak už opravdu nejsou k použití, tak mě to ani nemrzí, většinou je už mám stejně strašně dlouho..), ale většina produktů je spotřebovaných, což mě těší o mnoho více:) Celkově jsem za předešlý měsíc spotřebovala nebo vyhodila 10 kosmetických produktů.

  • L'Oréal - Sublime Soft Odličovací pleťové mléko - na toto mléko společně s micelárkou ze stejné řady vám dlužím recenzi, výhledově bude:) Mléko mi přišlo celkem fajn, nenašla jsem na něm nic, co by mi vyloženě vadilo, ale poslouží stejně jako jiná odličovací mléka.
  • syoss - Volume Lift Dry Shampoo - tenhle suchý šampon vám na hlavě udělá úplnou bílou spoušť. Tak bílé vlasy jsem po žádném suchém šamponu ještě neměla. Ani si tak nevšimnete toho výsledku, který vám s vlasy udělá, protože nesnesitelně dlouhou dobu musíce vyčesávat ty bílé zbytky. Hrůza, nedoporučuji, už nikdy více!
  • Helios Herb - Tekuté mýdlo Orchidea - velice příjemné tekuté mydlo. Hezky vonělo, nevysušovalo, neměla jsem s ním sebemenší problém. V pohodě jsem ho vypotřebovala až do dna.
  •  Balea - Čistící pleťové ubrousky pro suchou a citlivou pleť, 25ks - mám takový svůj zvyk. Když si jdu napustit vanu, tak se odličuji až v koupelně (normálně se odličuji v pokoji) a k odlíčení použiji nějaké odličovací vlhčené ubrousky, asi jen tak pro změnu stereotypu:) Tyto Baleácké vůbec nebyly špatné. Očekávala jsem průšvih v podobě pálení a neodličování, ale vůbec.. naopak jsem z nich mile překvapená. Samozřejmě neodličují precizně a nijak rychle, ale při troše trpělivosti odlící opravdu obstojně, navíc jsem po nich měla pocit i lehce hydratované pokožky, nijak tedy nevysušovaly, ani mi po nich pleť nijak nepnula. Super, pořídila jsem si další, akorát v jiné alternativě.
  • NYC - Smooth Skin Perfecting Primer - na tohodle výtečníka vám taky dlužím recenzi. Je to asi nejhorší báze, kterou jsem doposud vyzkoušela. Počkejte si na recenzi, pěkně mu to tam vytmavím:) Nedoporučuji rozhodně!
  • Rimmel - Hide the Blemish Concealer, odstín 001 Ivory - asi tak pět let starý korektor. Není vypotřebovaný úplně do mrtě, kousek tam ještě je, ale je to na vytahování štětcem, což už se mi moc nechce, takže vyhazuji. Na zakrytí nedokonalostí byl celkem fajn, ale už ani nevím, jestli se vyrábí. minirecenze zde
  • Lilibe - Odličovací tampony 120ks - moje největší stálice.
  •  Purity Vision - Deo Crystal 24hodin - deodorant, který se musí před použitím namášet? Jako wtf, to se fakt někomu chce? Nikdy jsem ho nepoužila, přijde mi to silně nepraktické. Vyhazuji, nikdy pro něj nenajdu využití.
  • 2x Avon - ColorTrend oční stíny, odstíny Snow Storm a Mist - duo oční stíny, které jsou již zatvrdlé, tudíž z nich nedostanu vůbec nic. Líčila jsem se s nima kdysi párkrát a i tenkrát stály za prd. Takže se s nimi loučím. 
Takže to by bylo. V březnu jsem se dostala na obludné číslo +42, ale má to své oduvodnění viz výše:) Doufám, že příští měsíc to zase bude o něco lepší. Žádné utrácení, musíš spotřebovávat, Lucie!:)

Jak jste na tom se spotřebou vy? Taky nerady vyhazujete nedopotřebované věci, kdy se k tomu uchýlíte?
mějte hezké Velikonoce, dejte si pozor, ať vás nepokaká beránek:)), Luci

11 komentářů:

  1. Deo krystal nemusis namacat. Ja ho aplikujem na vlhke podpazusie vecer po sprche.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, to mě ani nenapadlo. Ale já po sprše nic takového nepoužívám, takže... No, už je stejně v koši.

      Vymazat
  2. Od Dermacolu jsem měla ten hroznový sprchový gel a voněl tak krásně a intenzivně, že ho ani tělové mléko nepřevonělo :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tie Avon tiene som mala ešte niekedy počas strednej školy a strašne som sa snažila nimi nalíčiť a nikdy to nešlo :-D pamätám si tie útrapy ráno pred školou :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. právěže nákup ani moc né, jako spíše novinky, které se ke mně dostaly:)

      Vymazat
  5. Díky za varování o suchém šamponu - zrovna od Syoss jsem si chtěla nějaký pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Od Lucky jsi toho opravdu dostala požejnaně.. Samé super věci..

    OdpovědětVymazat
  7. Vůně hroznového Dermacolu je úžasná <3 Jinak máš tak geniálně naaranžovaný primer s korektorem, že vypadají jako jedna tuba se šíleným aplikátorem :D

    www.slecnazrzava.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Já nedopotřebované věci vyhazuju pravidelně. Týká se to zejména různých krémů, protože mám velké zásoby a nemám šanci to stihnout spotřebovat :D
    My Make-up Store - GA

    OdpovědětVymazat
  9. Ty color tredn stín už mají něco a sebou ne ? Osobně mi nikdy moc nesedly :/ To si raději připlatím ..
    LENNY MALI in DK

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...