sobota 3. ledna 2015

Balea - Emulze na ruce Bambucké máslo

Čauky! 
Pomalu už nám začínají povinnosti co? Školákům škola, vysokoškolákům zkouškové období a pracujícím klasický režim. Achjooo, pro mě samozřejmě platí druhá varianta a vůbec z toho nejsem nadšená.. asi jako všichni :D I tak se budu snažit přidávat co nejčastěji, ale nevím jak to bude, protože příští týden jedu do Ostravy a budu tam hoodně dlouho, takže není vyloučeno, že to tu bude bez článků.. :( Určitě mě sledujte na instagramu, kde jsem teď asi nejaktivnější.
Dneska se podíváme na jeden krém na ruce. Těchto produktů mám doma hroznou hromadu a nějak se nemůžu dokopat k tomu, abych ji začala spotřebovávat. Achjo :D Máte to taky tak s něčím?


Tenhle krém od Balei se na první přečtení tváří trochu tajemně, nazvali ji totiž emulzí, ale není to nic jiného, než trochu tekutější krém na ruce. Je umísten v praktickém balení s pumpičkou. Mně osobně stačí jedna pumpička na namazání obou rukou. Zatím jsem asi v půlce balení (a že už krém mám opravdu dlouho!) a zatím jsem s pumpičkou neměla žádný problém. Uvidíme, jak to bude na konci používání, to se asi dozváte ve spotřebovánu:) Pumpička je ještě opatřena uzavíráním (dáte otočit do polohy "close" nebo "open"). Krém je s bambuckým máslem, panthenolem a arganovým olejem, které by měly zjemnit pokožku. Já nemám s pokožkou na rukách žádný problém, takže pro mě je i tato emulze dostačující. Po její aplikaci mám ruce zvláčněné a heboučké.


(Na fotce můžete vidět množství krému z jedné pumpičky) Jak už jsem psala, emulze je trochu tekutější konzistence, což mě ze začátku docela nemile překvapilo, ale ve výsledku mi to v ničem nevadí. Jde o zvyk, máte sice trochu pocit, jako byste si ruce natíraly něčím vodovým, ale svoji službu to udělá. Emulze se celkem rychle vsakuje, takže nemusíte příliš dlouho čekat, než zase můžete něco dělat. Má velice zvláštní parfemaci, klasickou pro bambucké máslo. Nedokážu ji popsat, je opravdu zvláštní, ale není ničím nepříjemná. Balení je 300ml, což mi přijde opravdu obrovské. Jsem zvědavá, jestli ho stihnu dopotřebovat do data expirace (09/2015) :)
Celkově hodnotím tuto emulzi kladně. Pokud taktéž nemáte problém se suchými rucemi a hledáte nějaký levný dostupný krém, mohu vám tento určitě doporučit.

Co vy a krémy na ruce? Máte něčeho taky slušnou zásobu, která se stále neztenčuje?
mějte hezký víkend, Luci

5 komentářů:

  1. 300 ml je velikost tří ''běžných'' krémů a podle toho to dlouho trvá vypotřebovat :D Obzvlášť, pokud vedle toho člověk ještě používá i další krémy. Mám tyhle emulze doma dvě, jednu z léta (a mám pocit, že snad předloňského?) z kolekce světových měst 'San Francisco' a jsem přibližně v půlce. Obal už mi pomalu začíná ztrácet barvu, ale datum spotřeby je až 11/2015... ráda bych to co nejdříve vypotřebovala, ale teď v zimě spíš sahám po krémovějších věcech. V šuplíku mi pak leží hand lotion s vůní borůvky, jsem zvědavá, jestli se k ní do konce roku dostanu :D Už jsem několikrát přemýšlela, že to použiji na celé tělo, abych s tím trochu víc pohnula, nerada vyhazuju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Baleu mam rada a tohle vypada dobre.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Můj nejoblíbenější krém na ruce je Kamill miluju vůni heřmánku, skvěle hydratuje a pomáhá i na záděry :-)
    Zvu vás na svoji Giveaway

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...