pondělí 10. listopadu 2014

Alterra - Krém na ruce granátové jablko & aloe vera

Čauky!
Musím říct, že krémy na ruce jsou asi nejpočetnější položkou v mé kosmetické sbírce, alespoň co se pečující kosmetiky týče. Mám jich hodně a i přesto mám chuť si koupit nové limitované krémy od Essence... Tak je to normální? Ne :D A já mrška se ještě tolik nemažu.. Tohle je nemoc přátelé, měla bych s tím něco udělat:)


Po krému od Alterry jsem sáhla hlavně díky tomu, že jsem od této značky ještě vůbec nic nezkoušela (je to privátní značka drogerie Rossmann). Sáhla jsem konkrétně po verzi s granátovým jablkem a aloe vera. Co bohužel musím říct, tak je fakt, že mi krém úplně moc nevoní. Granátové jablko to tedy je, ale vůbec mi to není příjemné. Možná proto mi tak strašně dlouho trvá spotřebování.. vůbec se mi tím krémem nechce mazat :D 


Ale přitom není vůbec špatný.. Má tužší konzistenci, s tím souvisí i trochu horší zapracování, nicméně po nanesení máte opravdu pocit hydratace, která poměrně dlouho vydrží. S hydratací bohužel pro mě ale vydrží i ta vůně. A to je tedy kámen úrazu.. Já nijak vysušené ruce nemám, ale tak jednou denně by to sneslo.. ale ta vůně mi v tom normálně brání :D Ne, musím se kousnout a spotřebovat ho už, protože přeci jen stojí ve frontě další:)
Krém od Alterry je tedy vlastnostmi fajn hydratační, ale ta vůně vůbec není nic pro mě..

Co vy a krémy na ruce? Jaký je váš nejoblíbenější?
mějte se hezky, Luci

3 komentáře:

  1. Já jsem si teď zamilovala nové limitované "zimní" od Essence, ty jsou moc fajn. :) A tenhle jsem taky chtěla zkusit, teď trochu váhám. I když já většinu vůní snesu, a když ne, tak je mažu na nohy. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ruce pořád hodně vysušené, takže potřebuju větší dávku hydratace. A tyhle obyč drogérkové krémy mi moc nesedí. Mám je spíš jako cestovní, do kabelky.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. skoda ze u nas nie je, vyskusala by som ho!


    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o kozmetiku Bioderma, stylove hodinky a poukaz na 50€! Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...