sobota 30. srpna 2014

Rimmel - Stay Matte Primer, odstín 003

Ahojda!
(článek je předpřipravený, jsem na dovolené, takže na vaše případné komentáře odpovím, až se vrátím;))
Bez báze pod make-up už se vůbec nelíčím. Pro někoho je to zbytečné, ale pro mě je to již zaběhlá rutina, bez které se málokdy obejdu. Po pravdě, když náhodou nepoužiji primer, přijdu si divně:) Je to asi spíš věc pocitu, než že by báze byly úplně ten top produkt. Prostě jsem na ně zvyklá a používám je dennodenně. A protože jsem blogerka zvídavá, neustále zkouším nové a nové. A dnešní recenze je právě o jedné od značky Rimmel.


Ani nevím, proč teď padla řada zase na Rimmel, když mi jiná jejich báze vůbec nevyhovovala. Asi jsem mu chtěla dát ještě šanci, ale bohužel ani tato báze mi nevyhovuje.. Alespoň si pro příště budu pamatovat, že Rimmel a jejich báze prostě NE! 
Báze je opět v tubičce (omluvte prosím její vzhled, začala jsem ji používat, aniž bych si ji nafotila a po pár dnech nošení v kosmetické taštičce je trochu špinavá a nejde to dolů... :D), toto balení mi celkem vyhovuje. Vydolujete z něj většinu produktu. Co se konzistence týče, tak je to opět spíše krém, trochu divně chemicky vonící. Roztírám ji Angled Foundation štětcem od E.L.F.u a musim říct, že se tedy moc nesžily.. Tím, že je báze spíše jako krém, tak zanechává na štětci své zbytky, které se potom mění ve žmolky a ty vám pak žmolkovatí i právě nanášenou bázi. Je tedy potřeba štětec více prát.


Opět, prodloužení výdrže make-upu příliš nemohu posoudit, protože bez báze ho ani neaplikuji. Ale večer je vždy co odličovat. Báze se celkem rychle vsakuje, není třeba čekat pro následnou aplikaci make-upu. Tentokrát na tuto bázi používám Eau de Teint od L´Oréalu a produkty nemají se sebou žádný viditelnější problém. Ale já mám.. Nevím, který z nich to dělá, ale vzhledem k tomu, že prvně nanáším bázi a MU až pak, tak bych to přičetla právě bázi. Opět mám hrozně ucpané póry. Přesně tak, jak jsem je měla při používání předchozí Rimmelácké báze. Nevím, asi mi prostě nevyhovují, ale stalo se mi to při používání obou dvou. Za to tedy mají obrovský mínus.


Takže ani tuto jejich bázi nemohu hodnotit kladně. Ucpává póry, zaneřádí mi štětec a ještě opravdu nehezky chemicky smrdí. Je mi to líto, ale ne. Úplně jsem se zhrozila, když jsem zjistila, že by se báze měla objevit v zářijovém balené Elle, naštěstí mi ale mamka přinesla balení s bíbíčkem. No, to sice taky žádná sláva, hlavně odstínově, ale tak nechala jsem ho alespoň mamce, která se o něco tmavší než já. Jinak bych asi příšerně nadávala, kdybych tuto bázi měla opět doma:) Takže ne, rozhodně ji za sebe nemohu doporučit.

Co vy a tato báze? Používáte je vůbec?
mějte hezky den, Luci

4 komentáře:

  1. Já ji teď měla jako přílohu k Elle, sice jsem ji zatím použila jen jednou, ale neměla jsem s ní problém. Stejně jako s tou první od Rimmelu, ta mi sice seděla, ale měla jsem pocit, že make-up měl po nanešení jiný odstín než když jsem tu bázi nepoužila. Proto jsem si jej tehdy už znovu nekupovala, protože mi pak ten odstín make-upu neseděl barevně s pletí a nebylo to jen u jednoho, dělalo mi to snad u všech, které jsem zrovna doma měla. Zvláštní no. Tento mi to zatím nedělá, tak uvidím :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/s-yves-rocher-u-stredozemniho-more.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si ji právě chtěla koupit v Elle, tak ještě uvidím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám přesně tuto bázi a vyhovuje mi úplně v pohodě. Je to také moje druhá báze od Rimmelu a nemohu si vůbec stěžovat. Možná budeš mít problém se silikony, které báze obsahuje víc než dost. :-/
    Každý to snáší jinak no. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja bázu moc nepoužívam, už mám dlhé roky bázu od Mary Kay a nie a nie ju spotrebovať, používam ju skôr na zvláštne príležitosti :)
    Pozývam Ťa ku mne na blog , kde práve prebieha GA o pekné ceny- kozmetika+šperk:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/08/giveaway-nr2.html

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...