středa 8. ledna 2014

Mixit - Moje namixované müsli

Ahoj, zdravím vás všechny!:)
Původně jsem myslela, že článek na dnešek ani nestihnu. Ale čas jsem si udělala, takže tu článek je jako obvykle, i když jiný, než byl původně v plánu;) Mám to dneska trošku nadupané, protože odpoledne už vyrážím do Ostravy, na zítřejší zápočet z biologie. Držte mi palce, protože to bude opravdu potřeba.. Mám takový pocit, že mi to vůbec do té mojí kebule nenalezlo :( Ale nebudeme smutnit, dnešní článek bude pozitivní :)
Na podobné příšpěvky u mě nejste zvyklé, ale pro dnešek si ho opravdu neodpustím:) Není tomu až tak dávno co jsem vyhrála u Zuzanky poukázku na nákupu v eshopu mixit.cz :) Samozřejmě jsem už o tomto eshopu slyšela, dokonce mě už nějakou dobu lákala spolubydlící (čau Johi!:) :D) na to, abych taky něco zkusila, ale pořád jsem se k tomu nemohla dokopat, přecijen.. tohle mi vždycky nechutnalo. Ale poukázka mě k tomu donutila.. a jsem za to hrozně ráda:) Nejvíce se mi zalíbila možnost namixovat si svoji vlastní směs, takže jsem se vesele pustila do kombinování různých pochutin :)


Na výběr byly i různé tubusy. U mě to jednoznačně vyhrál tento tmavě fialový s bílými motivy. A pak už se šlo na mixování samotného müsli:) Jako cereální základ jsem zvolila "Takové to ranní kakaomlsání" - opravdu mě dostávají ty jejich názvy:)) Tato směs je plná ovesných a jemný vloček, kokosových lupínků, kakaových kuliček a polšťářků s mléčnou čokoládou, no prostě mňamka:) Následně jsem si do základu přidala ještě další kokosové lupínky - to zpětně beru jako chybu, toho kokosu v mixu pak bylo moc i na mě:) Nejdříve jsem chtěla dát vanilku, ale pak jsem nějak usoudila, že kokos a vanilka by se dost tloukly, tak jsem nechala jen ten kokos. A k tomu jsem si ještě přidala lyofilizované maliny:)


Přibližný vzhled výsledného mixu můžete vidět na fotce - toho kokosu tam je opravdu požehnaně :) :D Byla jsem velmi překvapená i rychlostí odeslání balíčku. Jeden den jsem si müsli na eshopu namixovala a snad za dva dny už jsem měla tubus s mixem doma! Ze začátku to vypadalo, že těch nejlepších a nejchutnější věciček, jako jsou čokoládové polštářky, kuličky a maliny, bude plný hlavně vršek balení. Naopak spodek vypadal, že v něm jsou snad jen vločky a kokos. Ale i v tomto jsem byla příjemně překvapená, v každé porci mi nechybělo nic, malin sice ubývalo a ubývalo.. a ke konci mi zbyla třeba už jen jedna, ale i tak.. na to jak to vypadalo ze začátku, super ;) Nějakým způsobem se to při sypání hezky promíchalo ;)


Müsli jsem si zvykla míchat s bílým jogurtem a špetkou vanilkového cukur.. a je to fakt bomba, vynikající :) Nikdy bych neřekla, jak mi něco takového může tolik chutnat :) Světe div se, ale já po dvou měsících nemám už vůbec nic :D A to jsem prosím pěkně měla tubus doma, takže jsem z něho ujídala jen o víkendech:) Müsli zmizelo opravdu rychlostí blesku a já už mám na cestě další balení:) Tentokrát jsem se rozhodla zkusit jedno z jejich předem namixovaných. Zajímalo by vás to i příště? Má smysl to psát? ;) Celkově jsem tedy s mixitem moc a moc spokojená, můžu vám ho jedině doporučit :)

Co vy a mixit, měly jste už něco? Co vy a müsli obecně?
mějte se hezky, Luci

2 komentáře:

  1. Já bych jedla hlavně ty čokoládove a nezdravé :D ale držím se na zdravejším mixitu noo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já i mixit volím s čokoládou :D nedá mi to prostě:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...