středa 27. listopadu 2013

Color Club - Rev'd Up

Ahojte, přeji vám všem příjemný večer:)
Mohu říct, že tento týden byl vcelku úspěšný (je sice teprve středa, ale můj "školní" týden už pomalu ale jistě končí, jupí:)) a ve skrytu duše doufám, že se bude dařit i příští týden, držte mi palečky:) Jinými slovy, nebudu mlžit.. tento týden jsem zvládla první část ze zápočtu z anatomie:))) Všechno zlé je prostě pro něco dobré a já si ted dva dny užívám trošku klidu, než se do toho zae vrhnu, protože příští pátek mě čeká ta druhá část.... Tak uvidíme no:)
Po nějaké době jsem tu opět s lakem. Jak tak koukám na ty fotky, tak mám na nich opravdu kraťoulinké nehty, které nevypadají úplně nejlépe, ale tak snad vás to tolik neurazí.. Někdy se prostě nezadaří a je potřeba nehty hoodně zkrátit, to známe asi každá:)


Dnes je řeč o jednom pěkném fialovém laku od Color Clubu. Doma ho mám snad už více jak rok a půl a za tu dobu jsem ho stihla nalakovat 2x. S tím že v době prvního lakování jsem byla bez foťáku, fotila jsem pouze mobilem, tak jsem se rozhodla, že tento láček znovu přefotím:) V lahvičce je to naprosto nádherná tmavší fialová s růžovým podtónem a stříbrnými střípky. V lahvičce mi trochu připomíná noční oblohu (obloha samozřejmě fialová není, ale stejně mi ji tento lak trochu evokuje:)), nebo galaktické obrázky - mmch. myslím, že by mohl být vhodný právě na tzv. galaxy nehty.. uvidím, třeba se k nim také někdy dokopu.


Co se týče konzistence, tak je Rev'd Up trochu tekutější, než bych úplně chtěla, ale není to nic neukočírovatelného ;) Bohužel mi ale při druhém lakování dělal neplechu s nerovnoměrným nanášením. Díky tomu jsem musela nanášet 3 vrstvy, kdežto u prvního lakování to byly jen 2. V obou variantách je ale barva plně krycí. V čem se ale oba mé záznamy shodují je výdrž laku. V obou případech jsem měla ošoupané špičky již 2.den, přičemž nějaké větší odloupnuté kousky laku přišly na řadu hned den následující. Výdrž mě tedy nijak neohromila..


Fialové laky jsou snad mé nejoblíbenější a nejfrekventovanější v mé sbírce (mmch., zajímal by vás takový článek, třeba?:)), ale musím bohužel konstatovat, že tento mi až tak neseděl. Nevím proč.. v lahvičce je totiž absolutně nádherný, bezkonkurenční.. ale jak to bohužel bývá, na nehtech už tak zajímavě nevypadá.. Úplně jsem se s touto barvou necítila. A v čem mě ještě všeobecne CC laky štvou je fakt, že málokdy štěteček drží ve víčku. Nevím jak to popsat, ale když lak otevřu, tak skoro vždy mi zůstane v ruce jen víčko a štěteček je zaražený v lahvičce :D Ale je to u všech CC laků co mám, ne jen u tohoto... ale to už je fakt maličkost :D Celkově tedy musím říct, že z tohoto laku až tak odvařená nejsem, a to že teda na první pohled mě hoodně zaujal.. ale tak bohužel, i takovéhle kousky ve své sbírce mám:)

Co vy a tento lak, líbí? Máte nějaké CC laky, který byste mi doporučily?
mějte se krásně, Luci

6 komentářů:

  1. Mě by článek na fialové zajímal moc, sama tuhle barvu celkem dost zadedbávám... :/
    Jinak s tekutými Color Cluby mám stejnou zkušenost - moc toho nevydrží... Ale i tak tu značku zbožnuju a dají se najít i hodně povedené kousky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobře, píšu si na seznam.. možná bych mohla rozebrat každou barvu zvlášť:) uvidím, ještě to promyslím ;)
      já mám od CC celkem 4 laky a čím se mi neskutečně zamlouvají, jsou jejich barvy.. mají tak neskutečnou škálu barev, že hned zapomenu na to, že některé z nich moc nevydrží:)

      Vymazat
  2. Tak tahle barva by se určitě líbila mamce. Jinak já jsem si teď od zn. Color Club objednala dva laky - neonově růžový a pak takový fialový se stříbrným shimmerem a jsem s nimi moc spokojená !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) mě ještě hodně lákají jejich holografy, takový efekt se nikde jinde moc nevidí:)

      Vymazat
    2. Ano, i o těch jsem uvažovala, ale ty si pořídím asi až na léto :)

      Vymazat
  3. pekna barva:)

    PS: pripoj se do giveaway o printic fotky na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...