pátek 26. července 2013

Červnový LadyBox

Čauky mňauky!:)
Tak nějak jsem chtěla, aby článek o posledním LB jako takovém byl ještě předtím, než vyjde nová verze tohoto boxu.. Ejhle, nestihla jsem :D Ani vás pravděpodobně ta stará verze nebude zajímat, ale znáte mě.. ráda bych přihodila do mlýnku i pár svých slov a postřehů:) Článek sám o sobě jsem chtěla psát už včera, ale nějak mě ta ranní směna zmohla.. ostatně jako každý den :D U mě je jedno, jestli mám ranní nebo odpolední.. protože i když jdu na ráno, tak odpoledne usnu a den je v pytli tak jako tak :D Každopádně mám teď 10-ti denní volno, takže už mám nalakované nehty, jsem vyspaná.. a tak vzhůru do věcí, které jsem nestíhala.. např. do psaní článků:))

Červnový LadyBox jsem si objednala s předstihem už po maturitě.. říkala jsem si, že když už bude po těch přijímačkách.. tak třeba bude za odměnu, nebo taky na truchlení a žal.. Druhá možnost se stala skutečností.. o to ale nejde;) Bohužel se ale celá expedice boxu dost posunula, takže červnová krabička nám vyšla až v červenci a to v době, kdy já byla na dovolené.. Byla jsem z toho fakt dost rozladěná, protože.. komu se chce čekat na něco takového celý týden? :D Naštěstí jsem ale na dovolené neměla čas sledovat blogy a FB ostatních, takže mi obsah zůstal překvapením o po týdnu:)


Nebylo to ale jediné, co mě rozladilo.. Byla to taky krabička, barva krabičky.. já prostě tu růžovou ráda nemám! A ona je zase ta krabice prasátkově růžová.. achjo :D Nic no, je to jen krabička.. ale o to víc mě naštvalo, že je asi tentokrát kombinovali s těmi černými.. co bych já za tu černou dala! :) Ale co, přenesu se přes to.. Ještě teda mám tu svojí takovou umatlanou, nejsem si vědoma toho, že bych to udělala já.. vybalila jsem ji, prohlídla si obsah a od té doby čeká na to, až o ní něco sepíšu..


Teď už ale k obsahu - tomu hlavnímu:) Nebudu zastírat, že jsem se hlavně nechala nalákat a značku Inglot. Bylo avizováno, že se v boxu objeví nějaký plný produkt na tvář.. Zajásala jsem a tajně doufala v rozjasňovač, to ale bylo dost bláhové přání:) Co jsem v bohu tedy našla?
Kiss My Face - Anti-Stress Shower and Bath gel, cestovní balení - no, sprcháč nevadí, ale rozhodně mě nenadchne.. Samozřejmě ho vypotřebuju, ale zrovna sprchové gely a mýdla mi stačí úplně ty obyčejná. Takže tak.
Duck Island - Body Lotion Mandarin and Bergamot, cestovní balení - tělové mazadlo je už pro mě trochu snesitelnější:) Nicméně tohle voní přesně jako naše vůně na záchodě :D No, ale vypořebuju ho.. no:)
Salcura - Topida, cestovní balení - pro mě je tohle dost úsměvný produkt. Je to LadyBox, tak asi proč ne, ale stejně.. nemůžu si pomoct :D Sprej na intimní hygienu, tedy jako proventivní záležitost, to se asi neztratí u žádné z nás.
Kiss My Face - Whitening Blanchissant - další produkt od této značky. Na kartičce s produkty ani není, takže předpokládám, že je to dárek, který byl ve třech variantách, pokud si dobře pamatuju.. pasta, šampony nebo rtěnka. No.. jednu podobnou minipastu jsem si vzala na dovolenou a byla tak neuvěřitelně hnusná, že se bojím vypoužívat ty ostatní co doma mám.. uvidím, ale nejásám z ní.
2x Weleda - Šampon, vzorky - na vlasovku si příliš nepotrpím.. takže, pro mě je to skoro nicneříkající. Samozřejmě je zkusím, ale pochybuji o nějakém velkém účinku.
Figs and Rouge - AloeVera and Mint balm, plné balení - normálně bych byla asi nadšená, ale jeden takový, menší balzámek už doma mám.. možná i ve stejné variantě.. Nicméně balzámky se hodí, takže své uplatnění rozhodně najde:) Řekla bych, že zatím asi první produkt, ze kterého mám alespoň trochu radost...
Inglot - Blush, plné balení - ha, slavný Inglot! No samozřejmě tam byla tvářenka, jak všichni napovídali.. Já mám svoji Bourjois, kterou jen tak nevyměním, ale další do zásoby se hodí.. Našla jsem odstín 29, což je taková červeno až hnědá.. taková jemnější cihlová bych řekla.. zajímavý odstín, ale nejvíce mě štve, že si budu muset koupit tu paletku :D Takhle tu tvářenku skladovat nechci, ale budiž.. taky jedna ze stěvlých stánek boxu:)
Vichy - BB krém Ideália, vzorek - tak vzorků asi není nikdy dost, kor u make-upů a jiných krémů. Ráda vyzkouším.
Mixa - 24h zklidňující hydratační krém, plné balení - a to nejlepší nakonec:) Normálně bych z něho byla dost nadšená, ale pouze v tom případě.. že by box přišel o týden dřív.. Protože já už si jeden Mixa krém koupila!!! :D A to dost podobný, ne stejný.. takže se budu snažit udělat porovnání, ale doma už jeden mám.. :) No, co se dá dělat.. ale naštěstí ubývá dost rychle, tak je nebudu doma syslit moc dlouho:)


A jak to tedy nakonec shrnout? Já jsem zklamaná, jak z dodání, tak z krabičky i z obsahu. Z 10 produktů se mi líbí 3, ale ani z jednoho nemám takovou radost, že bych si z toho vyskočila (:D). Ale každý měsíc není posvícení že, tak co.. produkty asi spotřebuji všechny (nad tou pastou budu přemýšlet), ale tím to pravděpodobně hasne. Plánuji si tedy dokoupit tu paletku k tvářence a bude :D 

Co vy, jak se vám líbilo toto vydání? Máte ho doma?
přeji příjmený a ničím nerušený víkend!:), Luci

5 komentářů:

  1. Mě se edice líbila,až na ty mint a podobný vůně,na to nejsem. Jen sprej nevyužiju. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem o tomhle boxu napsala snad všude, tak ještě tady :D Byl to můj první Ladybox a rozhodně jsem nebyla nešťastná jako některá děvčata... ale jen do chvíle než jsem vyzkoušela vzorečky, téměř všechny mě bez zklamaly :/ Na druhou stranu jsou produkty v plném balení super, tak alespoň něco :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak alespoň máš fajn, že víš, že ti to nevyhovovalo.. já většinou z těch vzorečků nepoznám absolutně nic :D

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...