pátek 12. dubna 2013

NYC - Flat Iron Green + Nikole - 117

Přeji příjemný páteční večer všem!:)
Taky vám ten čas tak rychle utíká? Mně jako maturantovi neskutečně.. Za tři týdny už budu mít po písemných zkouškách a budu se připravovat na obhajobu a ústní maturitu :/ Strašný, strašný.. ale nemluvme o tom, alespoň teď ne :) Pro dnešní článek jsem opět vytáhla hooodně staré fotky s nehty (jsou zase dlouhé, ale už naposledy! opravdu :D), laky už bude asi velice obtížné sehnat, ale na této "manikúře" chci ukázat, že i na první pohled příliš nevzhledná barva může nakonec vypadat i dobře;)


Řeč je o brčálově zeleném laku od NYC. Konkrétně je v odstínu Flat Iron Green a pravděpodobně již není k sehnání, protože jsem ho sama kupovala ve výprodeji asi za dvacku.. a takový zvláštní odstín jsem tam já nemohla nechat! :) Možná jste si už všimly, že mně nedělá problém žádná barva, proto jsem šla bez problémů i do této, i když přiznávám.. nebyla jsem si úplně jistá vzhledem výsledku, ale nakonec to dobře dopadlo:) Protože když říkám brčálová, tak tím myslím opravdu maximálně tmavou zelenou, která se pod určitým úhlem mění až v černou (nikdo mi nevěřil, že mám na nehtech tmavě zelený lak:)).


Snažila jsem se vybrat fotky, na kterých jeho zelená tvář vykoukne, ale moc dobře to nešlo.. je fakt hodně tmavý. Co vy, nosily byste ho?:) Flat Iron Green byl vůbec můj první lak od NYC a přišel mi takový průměrný. Konzistence je poměrně řídká, ale dá se s ní pracovat. Schnutí také v normálu. Pro ozvláštnění jsem ještě sáhla po efektovém laku od neznámé značky Nikole. Nevím jak u vás, ale u nás je tato značka k sehnání v zapadlé drogerii Teta. Mají celkem dost těchto efektových laků v různých barvách, sama mám doma tři:) 


117-ctka je poloprůhledná černá tekutina s nesmírným množstvím stejně velkých holografických třpytek. Ty přecházejí od stříbrné, po modrou, zelenou a červenou:) Navíc je štěteček nanese opravdu v hojném množství, což mě poměrně překvapilo:) Na fotkách vidíte jednu vrstvu tohoto laku ;) Celkově se mi kombinace těchto dvou laků líbila, hlavně ty odlesky..:) Snažila jsem se, aby byly alespoň trochu zřetelné, tak snad alespoň trochu je to na fotkách vidět:) Nehty se mi ale druhý den už začaly ošoupávat, ale vydržely tak do čtvrtého dne, když už se ale lak začal odlupovat po větších kusech. Je to pro mě takový průměr;)

Co říkáte na tuto kombinaci? Koupily byste si takovýto brčálový lak?
mějte se krásně!, Luci

7 komentářů:

  1. ako kukám, tak kukám, proste nikde po zelenej ani stopy :D ale vyzerá to pekne tak či tak

    OdpovědětVymazat
  2. fanynka černých laků zrovna nejsem ale ten je krásný, ale spíše je to hlavně tím že má i krásné nehty!:D ne jak ty mé hrůzy :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky koukám jako blázen, že tohle má být tmavě zelená. :D Každopádně efektový lak dokáže vyzdvihnout i jinak nepříliš pěkný kousek a tady tohle vypadá pěkně. :) Jinak jsem taky zatím neviděla lak, který bych se zdráhala nalakovat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, ty jsou krásné :)


    Zvu tě na svojí GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html Budu ráda když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lak vypadá krásně, ale bohužel, poslední dobou tmavé laky nekupuji a ani nepoužívám - mé nehty jsou totiž tak moc nekvalitní, že mi lak nevydrží ani 24 hodin :(

    OdpovědětVymazat
  6. mne to pripomina nocnu oblohu:)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...