neděle 9. září 2012

New in • první školní týden + InterBeauty

Ahoj, ahoj :)
Tak jak jste si užili víkend? Doufám že ano, protože takhle hezký (co se počasí týče) už asi jen tak nebude.. Mně se povedl jeden husarský kousek (alespoň pro mě :D), ale o něm až déle v článku ;) Jinak školní rok se nám maturantům už pomalu ale jistě rozbíhá na plné obrátky a moje nervíčky už i trochu pracují :D Naštěstí nám udělali celkem dobrý rozvrh, i když to pondělí do 17:40 se mi moc nelíbí, ale zase máme až od 11:50, tak se na to alespoň vyspíme :) 

A když už začal opět ten každoroční shon, musela jsem si přece něčím udělat radost:) Moje první návštěva směřovala hned první školní den do DMka. Nešla jsem tam jen tak pro radost, ale spíše pro to, že už mi docházela malinová pěna a potřebovala jsem si koupit "na tělo" něco nového :) 


Nakonec jsem si koupila - pravděpodobně novinku, viděla jsem ho poprvé - tělový krém Cukrová pusinka (:D) a musím říct, že název opravdu odpovídá.. nic sladšího jsem si ještě nikdy nekoupila :D A samozřejmě můj nákup u krému neskončil. Dále jsem sáhla po krému na ruce s vůní manga, opět od Baley. U tohoto kréme jsem celkem zklamaná.. vůbec mi nevoní :( Ale o něm se pravděpodobně rozepíšu v samostatném článku.. Další věc, krém na nohy (Europa) už u mě byl opravdu nutností, mé nohy a chodila opravdu ve formě nejsou.. A samozřejmě laky :D Z aktuální Essence limitky jsou to Bienvenido a Miami a Four wheel drive. Pokusím se být vyjímečně aktuální a nafotit je co nejdříve :)


Další nákupy proběhly v pátek a pro tentokrát v Rossmannu. Mamka potřebovala koupit nový pudr a štětec a při té příležitosti jsem na sebe opět nezapomněla :D (je to vážně nemoc..) Na doporučení od Rorynky jsem sáhla po top coatu od GS, protože všechny mé top coaty co mám doma mě neskutečně zlobí!! A když už jsem byla u GS stojanu, vzala jsem si ještě tmavou starorůžovou 143. A ve výprodejovém stojanu byl i lak od NYC s názvem Flat Iron Green. Tváří se jako černý, ale ve skutečnosti je to taková hodně tmavá zelená.. uvidím, jak bude vypadat na nehtech, moc si od toho neslubuji, ale tak kdo by ho tam nechal za tu dvacku! :D


A když jsem psala o husarském kousku, nemohla jsem tím myslet nic jiného než pražské Inter Beauty! Když jsem zjistila, že v sobotu jedeme do Prahy a budeme parkovat na pražském Výstavišti, řekla jsem si "Sakra, to by bylo, abych se tam nedostala!" :D A tak jsem tam silou vůle dovlekla i tátu s bráchou :D A proto chápejte, že jsem se tam déle jak těch 40min zdržet opravdu nemohla.. už tak byli nevrlí.. :D Příště pujdu radši sama, protože se tam opravdu není kde ztratit, jak jsem si původně myslela. A co že jsem si v té bleskurychlé návštěvě koupila? Na fotce můžete vidět pouze nákup u Nubaru, kde jsem využila slevu 1+1 zdarma. Teď si rvu vlasy, proč jsem nevyužila ještě i tu druhou slevenku, kterou jsem měla.. achjo! :D Ale výběr zase nebyl takový, jaký jsem si představovala.. takže nakonec jsem si vzala odstíny Dolcetto a Cherry. Koupila jsem si i jiné laky, ale ty mi všechny zabavil táta, že mi je dá v dohledné době k narozeninám, svátku nebo až k Vánocům.. ach jo :D Ale zase je fakt, že těch zhruba 1300,- jsem nemusela dávat ze své kapsy.. :) Takže se můžu těšit na své první OPI(íky) a Chiny (glaze:)) :) Asi jsem od veletrhu čekala více, ale jelikož jsem doposavad žádný dražší značkový lak nevlastnila, byla jsem vlastně v sedmém nebi :D A mám ohromnou radost, že jsem se tam nakonec dostala!

Byly jste i vy na  Inter beauty? Čím jste si v poslední době udělaly radost vy? ;)
mějte se, Luci

7 komentářů:

  1. Hezké věci sis pořídila a moc děkuji za zmínku :)! Akorát koukám, že mám ještě ten ve starém balení, tak snad se v ničem nezhoršil :).
    Krém od Baley jsem měla taky akorát v klasickém balení a asi v půlce mi vůně začala lézt na nervy jak byla přeslazená :D. Ale to bylo 400 ml, tak třeba tobě vydrží hezky vonět celou dobu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nie Rorynka, nezhoršil, mám ho a je stále dobrý :-)

      Vymazat
  2. fííha, super úlovky :) hlavne tie lačiky :) a čo sa týka baley toho telového krému- voňal úžasne, ale na pokožke som ho akosi nemohla zniesť, pritom pri ostatných je všetko OK......

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, vybrala sis moc pěkné věci:-) Já jsem na Interbeauty nebyla, protože byly dny Marianne, takže jsem běhala po jiných obchůdcích:-) Článek na new in už mám taky naplánovaný:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě ten krém na ruce Balea Mango taky smrdí..příšerně!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jé to Inter Beauty ti závidím,taky jsem chtěla jít,ale nevyšlo mi to...jinak super laky:) hlavně ten od NYC

    OdpovědětVymazat
  6. No, jsem moc ráda, že sis na Inter našla nějaké nové kousky, já to tam vždycky prošmejdím všechno, vyberu, nakoupím, jdu domů, a lituju, že jsem toho vzala tak málo. :D
    Už se těším jak na fotky, tak na pocity. ;)
    Jinak ten NYC mám taky, kdysi (ještě před blogem) jsem ho po nějakém music video impulsu koupila a ještě ani jednou nenalakovala. Hm, asi se mu podívám na zoubek. ;)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...