neděle 24. června 2012

Color Club - Take me to your chateau

Ahoj všem!:)
Už i já mohu konečně říci, že mám od všeho klid! Známky se v pátek uzavřely.. a já mohu být (v mezích) i spokojená :) Teď už jen poslední týden, který uteče a pak už hurá na dovču do Bulharska:) Kam se chystáte vy?

Pokud jsem říkala o některém z předchozích laků, že je vhodný na léto.. tak ten dnešní je bezesporu předčí, a to na plné čáře! Tohle je totiž echt letní barvička! Jdeme na ni:)
Lak Take me to your chateau je samozřejmě objednaný ze skvělých mých šminků a jedná se o nádhernou pastelovou světle modrou. Světlejší už bych ve své sbérce nenašla... ale můžu říct, že do tohoto odstínu jsem se naprosto zamilovala! Hrozně mi evokovala vymetenou letní oblohu bez mráčku.. a celkově k opáleným rukám to bude boží! :D
Na tomto laku samozřejmě vyniknou všelijaké nerovnosti a nedokonalosti, ale musím říct, že jsem lakování zvládla celkem obstojně :D Myslela jsem, že to bude horší... neboť lak byl trochu hustší a v první vrstvě to nevypadalo zrovna nejlépe, ale konečná druhá vrstva to vše zpravila:) Co mě ale zarazilo byl štěteček. Se samotným se mi pracovalo více jak dobře, ale na první pohled mě odradil... Asi dvě štětinky od těch ostatních naprosto odstávaly do stran, ale není to nic, co by se nedalo upravit. Překvapilo mě to, ale v konečném součtu je to naprostá banalita, protože tenhle lak opravdu nemá chybu!
S bleskem vylezl i bílý základ, který ale samozřejmě normálně vidět není ;) A výdrž byla naprosto pohádková! O po 3 dnech nebyly vidět žádné oťukané konce! Což se mi snad nikdy nestalo.. první vady na kráse se objevily až 5.den a to jen takové miniaturní... Odklakovávala jsem ho po týdnu téměř neporušený, což mě naprosto odhromilo! Asi jsem našla svoji novou oblíbenou značku:) Opravdu mohu jenom doporučit! Ale je tu ještě jedna věc, která mě trochu štve... Po čase jsem lak opět otevřela a ono ejhle, v ruce mi zůstalo jen víčko a štěteček přišpendlený v lahvičce! Taky se vám to stává? :D To mě dokáže rozladit, když pak štěteček musím dolovat, nedej bože, když tam náhodou i zaschne.. brr. Třeba to je jen individuální u toho mého laku, nevím.. ale skvělé dojmy mi to tak jako tak nezkazí!:)

Jaké máte vy zkušenosti s laky Color Club? Doporučte nějaký odstín :)
užívejte slunečných dní, Luci :)

15 komentářů:

  1. nemam skusenost s tymito lakmi... ale ako vidim mozem lutovat :) krasna farba

    OdpovědětVymazat
  2. Ja este ziaden lak na nechty tejto znacky nemam, ale vybrala si si nadherny odtien...ja som touto farbou dost posadnuta toto leto :D mam podobnu :)

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vybrala jsem opravdu dobře :D podobný odstín doma nemám ani si nevybavuji, že bych ho někde viděla:)

      Vymazat
  3. Ta barvička je nádherná! Ale zkušenosti s těmito laky zatím nemám :)

    Mimochodem, Bulharsko si moc užij a určitě napiš článek o nějakých výhodách a nevýhodách Bulharska :-D Já měla jet do Itálie, ale nějak to nevyšlo, tak snad něco na podzim..ale zajímalo by mne právě Bulharsko :) Jací jsou lidé, ceny a hlavně čistota hotelů ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě napíšu:) jedu tam už podruhé, ale po spoustě let, takže se určitě leccos změnilo. a děkuju!:)

      Vymazat
  4. Krásná barvička, s touhle značkou žádné zkušenosti bohužel nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v tom případě ji mohu jedině doporučit ;) mám ted na nehtech další lak od CC a je to naprosto bomba!! :D:)

      Vymazat
  5. bohužel s touto značkou nemám žádné zkušenosti :-( a ted asi ani mít nebudu, mám gelovky, ale jinak barvička moc hezká :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. škoda, škoda.. rozhodně doporučuji, jak značku tak barvičku:)

      Vymazat
  6. a barva se mi líbí
    a jinak značka je pro mě taky novinkou

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám s laky od této značky žádné zkušenosti nejradši mám OPI :). Ale barvička je teda úžasná :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nedivím se.. OPI je mým velkým snem, zatím stále nesplněným:)

      Vymazat
  8. Několik laků této značky mám, a k doporučení se až tak nepřidám.. špatné krytí.. dobře no, mají docela výběr barev, některých nevšedních, jedinný lak, se kterým jsem od nich spokojená je http://mojesminky.cz/klasicke-laky/707-fashion-addict.html je holografický, takže v podstatě i dobře kryje.. asi bych si za ty penízky koupila jinačí laky ;) jednou mi dokonce přišel jiný odstín, ale jmenoval se tak, jak se jmenovat měl :D špatná výroba asi, nevím (samozřejmě mi náhradou poslali jiný, ale to vypovídá o e-shopu ne o lacích :D)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...