pondělí 7. května 2012

Essence - Red-y to go + flower nailart

Ahoj všem!:)
Ani pořádně nevím, jestli mám tento článek vůbec zveřejňovat, protože lak od Essence v odstínu 47 Red-y to go už pravděpodobně neseženete, nebo alespoň ve stálé nabídce na internetu už ho nemají. Jdu s ním "trochu" pozdě, ale když už ten článek mám připravený, tak ho tedy zveřejním no... 
Na fotkách je stále ještě můj uzdravující se malíček, který už je momentálně v plné síle :D


Co se týče barvy, tak je to pro mě překrásná červená barva s trochou růžové a perleťovými odlesky (snad se to tak dá nazvat:D). V lahviččce mi přijde, že jde občas i do oranžovala, ale ta na nehtech není patrná vůbec. Lakoval se mi skvěle, ač byl poměrně hustý.
 Co mě ale opravdu překvapilo byla výdrž.. Ještě se mi nestalo, abych odlakovávala lak téměř nepoškozený, nepočítám teda oťukané konečky. Po 6 dnech nošení vypadal stále jako nově nanešený! Bylo mi ho i líto, když jsem ho odlakovávala, ale chtělo už to změnu:)
Taky jsem se po dělší době pustila, jak můžete vidět, do něčeho zajímavějšího, než je jen monotónní lakování. Inspiraci jsem našla u Arvonky. Moje a její kytičky se tedy nedají absolutně srovnat, ale jako oživení je to fajn:) A snad poprvé se mi stalo, že se mi pravá ruka povedla více jak levá (jsem pravák, na fotkách je méně povedená levá ruka), taky se vám to někdy stalo? :D Jinak jsem na kytičky použila lak od Avonu - Star, "tečkovač" a párátko ;) Nic jednodušší ani být nemůže a vypadá to skvěle!:)
Btw. Už pro vás začínám shromažďvat nějaké věci do připravované giveaway :) Nevím ještě když přesně bude a k jaké příležitosti, ale v nejbližší době se na ni určitě můžete těšit ;) Můžete mi dát třeba nějaký tip, o co byste si rády zasoutěžily, pokud to bude v mých silách... :)
mějte se, Luci;)

4 komentáře:

  1. Páni, ta kytička vypadá moc dobře;)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný článek a jsi šikulka, já jsem na lakování nehtů úplně levá :-D A to si je maluju tak 4x týdně..:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to by ses divila, před focení projdou mé nehty několikero úpravami, aby to vůbec nějak vypadalo.. já se za své lakování normálně stydím :D A to taky lakuju poměrně často.. a do dneška to moc neumím :D

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...